Skocz do zawartości

KTM Duke i teren ?


Rekomendowane odpowiedzi

"dzis i mamy kostki i sprzęty lzejsze niz 120kg wiec po co sie męczyc"

 

Ja mam sprzęta co waży 130 a poprzednie wazyły ponad 150 ,a frajda była i będzie ,bez względu na wage czy rodzaj opon.

Zresztą ciężki teren to i męczarnia-z racji tego że nieraz motocykl kopie w miejscu ,albo trafimy na droge przez którą będzie naprawde truuuudnooo przejechać.

Niekażdego też stać na kupno dobrego sprzętu i utrzymanie go,a to nie oznacza ,ba nawet nie może oznaczać rezygnacje z zabawy w terenie.No to było tyle.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zyjemy "kiedys" tylko dzis i mamy kostki i sprzęty lzejsze niz 120kg wiec po co sie męczyc? a prawdziwy teren zaczyna sie tam gdzie koncza sie drogi!

Eee, takim gadaniem to można wszystkie argumenty zbić. Myślisz, że autor wątku zakładałby go, gdyby go było stać na osobnym motocykl do mx, enduro, na szosę, na tor i do turystyki?

Zresztą - obejrzałeś te zdjęcia? Czy ci goście wyglądają na nieszczęśliwych? :buttrock:

3m się,

dub

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee, takim gadaniem to można wszystkie argumenty zbić. Myślisz, że autor wątku zakładałby go, gdyby go było stać na osobnym motocykl do mx, enduro, na szosę, na tor i do turystyki?

Zresztą - obejrzałeś te zdjęcia? Czy ci goście wyglądają na nieszczęśliwych? :)

3m się,

dub

to Ty nie gadaj ze Cie 'mierzi" ze ktos nie ma ochoty jezdzic AT czy trampkiem po torze, sory ale takie odniosłem wrazenie. Samemu kilka razy zdarzyło mi sie scigiem przejechac jakis odcinek szutru i jakos nic sie nie stało, urwało itp wiec skoro sportem mozna to czemu by dukem nie było mozna?

edit: Jeszcze mi sie przypomniało, kiedys w lesie(w mega krzaczorach) spotkaliśmy dwoch kolesi na customowych chopperach!

 

PS. a fotki widzialem juz x razy

pzdr i mam nadzieje z nikogo nie urazilem.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie jestem za zmiana opon bądź całych kół. Sam kiedyś tak zaczynalem. Na oponach do jazdy w asfalcie ale pochłoneło mnie to tak że zaczełem myśleć o co raz cięższym terenie.. no i zmiana sprzętu. Na Enduro o oponach tez Enduro. Czyli i asfalt i średni teren. Wnioski? Chyba się same nasuwają... (tylko dla tych mądrzejszych :flesje: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem też winien małe wyjaśnienie że tak zupełnie zielony to nie jestem ponieważ zawsze lubiłem wjechać w las.

przed Dukem miałem BMW 650 gs i powiedziałby ktoś że to byłoby najlepsze wyjście i czemu sprzedałem.

świetny motorek ale szczerze-brakowało w nim mocy i odgłos wydechów zniechęcał.no i jedna najważniejsza rzecz (wielki atut na korzyść KTM) mały gs jest o ponad 30 kg cięższy.

poprostu zakopywał się. pomimo opon na asfalt dukem teraz wjade tak samo daleko jak na BMW które miało koła o wiele bardziej przystosowane do piachu. (kurde...bo jeszcze se enduro kupie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj to enduro to by bylo najlepsze rozwiązanie.... Do jazdy w terenie jaksie wciagniesz to bedziesz chciał więcej więcej i więcej wedlug mnie nic nie daje takiej frajdy jak motocoss czy enduro :icon_mrgreen: pzdr i mysle ze i z ciebie bedzie niedlugo enduromaniak :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...