Skocz do zawartości

KLX 650R


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 5 tygodni później...

hmm te amory sa podobne jak w KLR C ( wersja A ma troszke inszy :/) - ale mozliwe ze i by do mojego pasowal , chociaz tez zbiorniczek gazowy chyba umnie by sie nie zmiescil :/ . Ale co na to wszystko te podkaldki , przeciez " glowki" amora sa ruchome , bedzie sie cos wycierac... podkladki , glowka amora/ramy badz dzwigni.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od rki dostac amorka graniczy z cudem, ale pasuje od Huski te610 tu masz opis montazu: http://planetklx.de/deu/berichte/federbeinumbau.php

Pozdro

to znaczy że masz przy swojej?,napisz jakie są różnice w terenie.Moją skoczyłem na chopie i kostka wyrwała puchę od filtra,teraz stoję bo nigdzie nie mogę jej dostać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zagadaj z Jaropsem - gosc z poznania ma calego klx na czesci

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale puchy od filtra nie ma bo juz ja kupilem od niego :), jak by co mam stara puche ale ma dziurke w okolicach kolana bo sie poprostu wypalila jak sie wydech rozgrzal do czerwonosci oraz ma wylamana podstawke pod aku z reszta jak w kazdym klxie. Co do amorka to nie mam takiego (wlasnie planuje kupic, chyba ze sprzedam klxa), jak narazie na amorka jako tako nie nazekam, dobija na malych hopkach ale do jazdy w terenie sie nadaje, dodam ze kupilem go z przebiegiem 13tys km bo stary amorek byl skonczony jak juz moto kupilem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze ze pare amorow od huski jest na jebaju.de - niech ktos kupi i sprawdzi grubos na obwodzie sprezyny :wink: .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Siema chłopaki-kolpaki :O ^_^

 

Mam małe pytanko co do KLX 650R :icon_mrgreen::D

 

Wpadło mi w oko ten motocykl....

 

Kilka pytań. Co siada w tym sprzęcie pierwsze? Zaniepokoiły mnie 2 rzeczy 1-sza to wałki nie na łożyskach, czyli szybko padają one? Druga rzecz wałek wyrównoważ. na łańcuszku - są z tym problemy? W ogóle rozrząd pędzony jest chyba dwoma łańcuszkami zmiana rozrządu to pewnie majątek... 3-cia ktoś kiedyś pisał o problemach ze smarowaniem i padającym korbowodzie, i szybko kasujących sie luzach zaw.... prawda? Dekompresja tylko automatyczna?

 

I jeszcze takie pytanie, czy jeżeli KLX nie ma podnóżków to jest już to KLX 650R ? Bo widziałem różne wersje np. goły klx bez podnóżków kierunków etc, oraz np. taki z jednym zegarem i kierunkami.... oba były KLX 650R ? Jak poznać takową sztukę?

 

Czy ten silnik jako ze jest chłodzony cieczą ma większego buta od konkurencji (XR, TTR) czy poprostu jest trwalszy czy może ani jedno ani drugie?

Edytowane przez Lucass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walki na panewkach , to nie DR tu sie nie zaciera/wyciera :banghead: nie boj sie byle cos tam w silniku tlustego bylo. Rozrzad na 2 lancuszkach, wymiana ich to zdejmowanie glowicy :/ , walek worownowarzajcy zesprzeglony trybami z walem , KLR ma na lancuszku , ale same lancuszki rozrzadu sa dosc tanie. Z tego co w wiem korba z jakis dobrych stopow metali , o zacieraniu sie nie slyszalem , natomiast slayszalem ze sa raczej niesmiertelne. Luzu na plytkach , co do kasowania to jakos nie zauwazylem szybkiego kasowania , zalezy jak rozgrzewasz silnik. Deko tylko auto. R ka jest 1 osobowa , ma tylni amor ze zbiorniczkiem gazowym wiecej nie wiem jak poznac wersje. Dobry silnik jezdzi mocowo podobnie do LC4 , XR jest nieco slabsza , a TTR znaczaco , trwalosc raczej srednia. R ke ciezko trafic , jesli szukujesz emeryture dla XR to proponowal bym raczej LC4 SC 620 niz KLX -a

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...