rafael Opublikowano 29 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 heh to z tego co widze to z tym KLX nei jest tak zle. Naprawde interesujacy sprzęt,bede sie nad nim mocno zastanawiał.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Mam klx i jest to super moto jak za mała kase ale ostatnio dokucza tylni amor,jest do kitu.Dobija zbyt często i dlatego chce zmienić na twardszy,może od R-ki.Ja mam gazowy ale to nie jest oryginany.Może jakieś rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 od rki dostac amorka graniczy z cudem, ale pasuje od Huski te610 tu masz opis montazu: http://planetklx.de/deu/berichte/federbeinumbau.phpPozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 hmm te amory sa podobne jak w KLR C ( wersja A ma troszke inszy :/) - ale mozliwe ze i by do mojego pasowal , chociaz tez zbiorniczek gazowy chyba umnie by sie nie zmiescil :/ . Ale co na to wszystko te podkaldki , przeciez " glowki" amora sa ruchome , bedzie sie cos wycierac... podkladki , glowka amora/ramy badz dzwigni. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 do klra podpasuj se amorka od TT600S bo ma zbiorniczek na wezu wiec mozesz go gdzies upchnac, mocowaniami pasuje do klxa bo juz sie czailem na takie rozwiazanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 od rki dostac amorka graniczy z cudem, ale pasuje od Huski te610 tu masz opis montazu: http://planetklx.de/deu/berichte/federbeinumbau.phpPozdroto znaczy że masz przy swojej?,napisz jakie są różnice w terenie.Moją skoczyłem na chopie i kostka wyrwała puchę od filtra,teraz stoję bo nigdzie nie mogę jej dostać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 (edytowane) zagadaj z Jaropsem - gosc z poznania ma calego klx na czesci Edytowane 29 Grudnia 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Ale puchy od filtra nie ma bo juz ja kupilem od niego :), jak by co mam stara puche ale ma dziurke w okolicach kolana bo sie poprostu wypalila jak sie wydech rozgrzal do czerwonosci oraz ma wylamana podstawke pod aku z reszta jak w kazdym klxie. Co do amorka to nie mam takiego (wlasnie planuje kupic, chyba ze sprzedam klxa), jak narazie na amorka jako tako nie nazekam, dobija na malych hopkach ale do jazdy w terenie sie nadaje, dodam ze kupilem go z przebiegiem 13tys km bo stary amorek byl skonczony jak juz moto kupilem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 widze ze pare amorow od huski jest na jebaju.de - niech ktos kupi i sprawdzi grubos na obwodzie sprezyny :wink: . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 jak uklepie siano to zakupie i opisze co i jak, bo narazie splacam inne rzeczy :)Pozdro PS Chyba ze ktos chce mi zasponsorowac :P oczywiscie do testow dla dobra ludzkosci :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 (edytowane) Siema chłopaki-kolpaki :O ^_^ Mam małe pytanko co do KLX 650R :icon_mrgreen::D Wpadło mi w oko ten motocykl.... Kilka pytań. Co siada w tym sprzęcie pierwsze? Zaniepokoiły mnie 2 rzeczy 1-sza to wałki nie na łożyskach, czyli szybko padają one? Druga rzecz wałek wyrównoważ. na łańcuszku - są z tym problemy? W ogóle rozrząd pędzony jest chyba dwoma łańcuszkami zmiana rozrządu to pewnie majątek... 3-cia ktoś kiedyś pisał o problemach ze smarowaniem i padającym korbowodzie, i szybko kasujących sie luzach zaw.... prawda? Dekompresja tylko automatyczna? I jeszcze takie pytanie, czy jeżeli KLX nie ma podnóżków to jest już to KLX 650R ? Bo widziałem różne wersje np. goły klx bez podnóżków kierunków etc, oraz np. taki z jednym zegarem i kierunkami.... oba były KLX 650R ? Jak poznać takową sztukę? Czy ten silnik jako ze jest chłodzony cieczą ma większego buta od konkurencji (XR, TTR) czy poprostu jest trwalszy czy może ani jedno ani drugie? Edytowane 3 Kwietnia 2008 przez Lucass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 (edytowane) Walki na panewkach , to nie DR tu sie nie zaciera/wyciera :banghead: nie boj sie byle cos tam w silniku tlustego bylo. Rozrzad na 2 lancuszkach, wymiana ich to zdejmowanie glowicy :/ , walek worownowarzajcy zesprzeglony trybami z walem , KLR ma na lancuszku , ale same lancuszki rozrzadu sa dosc tanie. Z tego co w wiem korba z jakis dobrych stopow metali , o zacieraniu sie nie slyszalem , natomiast slayszalem ze sa raczej niesmiertelne. Luzu na plytkach , co do kasowania to jakos nie zauwazylem szybkiego kasowania , zalezy jak rozgrzewasz silnik. Deko tylko auto. R ka jest 1 osobowa , ma tylni amor ze zbiorniczkiem gazowym wiecej nie wiem jak poznac wersje. Dobry silnik jezdzi mocowo podobnie do LC4 , XR jest nieco slabsza , a TTR znaczaco , trwalosc raczej srednia. R ke ciezko trafic , jesli szukujesz emeryture dla XR to proponowal bym raczej LC4 SC 620 niz KLX -a Edytowane 7 Kwietnia 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelzz Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 podstawa KLX R ma kopnik nie ma rozrusznika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.