frikothc Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Witam,jak można podnieść tył w małym bandicie? slyszałem ze trzeba wstawic amortyzator od gsx750f?? tam cos sie podobno reguluje, a może ktoś ma jakis pomysł ktory da sie wprowadzic w zycie:) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzyl Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 w gsxf750 mozesz regulowac bnapiecie wstepne sprezyny i tlumienie. musisz zmierzyc czy bedzie pasowało Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Wstawienie innego amortyzatora nie podniesie tyłu, a jedynie da możliwość uszytwnienia. Do podnoszenia tyłów stosuje się specjalne zestawy dźwigni, które montuje się w miejsce oryginalnych. Koszt takiego zestawu renomowanej firmy do GSF 600 to 270zł. Można też we własnym zakresie dorobić takie dźwignie, lecz trzeba wiedzieć ile mają mieć długości. Pozdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Tu masz to co cię interesje, pozdroooo :crossy: http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....oducts_id=18316 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Inny amortyzator podniesie tyl o ile : a-sprezyna jest sztywniejsza i napiecie wstepne jest takie same b-sprezyna nie jest sztywniejsza ale napiecie wstepne jest wieksze c-kombinacja a i b d-amortyzator jest dluzszy lub istnieje mozliwosc regulacji. e-kombinacja a,b i d. Generalnie inne dzwignie sa oferowane w celu obnizenie tylu,oczywiscie zawsze sa wyjatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Równie dobrze można sobie swój amortyzator skręcić i tył będzie ciut wyżej ponieważ zawieszenie będzie się mniej uginać. Jeśli chce się to zrobić bez utraty komfortu / stabilności to lepiej użyć dźwigni podnoszących zawieszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Jeśli masz dostęp do narzędzi , możesz sam sobie dorobić nowe ''dogbones'' . Trzeba tylko pamiętać , że po zmianie położenia wachacza , które nastąpi na skutek zmiany któregoś z elementów , łańcuch będzie trzeba regulować na większy luz . Jaki ? Wyreguluj prawidłowo łańcuch . Wymień ten element który wybierzesz . Sprawdź jaki luz jest obecnie . Teraz będziesz musiał ustawiać właśnie taką wartość . Ten problem za luźnego łańcucha złatwiła by regulacja wysokości osi wachacza , którą można znaleźć w niektórych sportowych motocyklach . Zbyt luźny łańcuch =szybsze jego zużycie .Również gumowy ślizg na wachaczu szybciej się skończy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frikothc Opublikowano 25 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Wielkie dzieki za tyle odpowiedzi:) mysle, ze sensowene jest kupienie zestawu do podniesienia zawieszenia dedykowanego do bandita Pozdrawiam wszystkich motobraci... do zobaczenia na drodze:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.