maciejkruk13 Opublikowano 23 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Piotrze chyba myślimy o tym samym tylko ja to inaczej nazwałem,oczywiście klapy otwierane za pomocą linki gazu nie mają żadnych otworów i u mnie są one bardzo lekko uchylone na biegu jałowym,dosłownie tylko widać przez szparę światło.Plastykowe przepustnice mają ok 10 mm prześwitu i to w nich właśnie rozwiercałem średnicę otworu.Nadal nie mogę sobie uzmysłowić dlaczego przez mikser wychlapuje mi paliwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Oczywiście to kwestia nazewnictwa części składowych gaźnika.Już dawno nie robiłem przy tym modelu ale 10mm to chyba trochę za dużo.Jutro rano sprawdzę podobne gaźniki w swojej dziupli. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Sprawdzilem diagram twojego gaznika,nietypowa konstrukcja.Wszystkie dysze paliwa sa zamocowane do oddzielnej czesci ktora nastepnie jest przykrecona do glownego kadluba gaznika.Wyglad ze jest pomiedzy nim uszczelka.Odkrecales ta czesc czy tez nie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejkruk13 Opublikowano 24 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Tak,odkręcałem tą część za drugim razem żeby sprawdzić stan uszczelki,bo gdyby była uszkodzona waliło by z komory na mikser właśnie (tylko mało prawdopodobne że na wszystkich 4 gaźnikach stałoby się to samo).Piotrze z tymi 10mm to było "na oko" bez mierzenia,ale ta przepustnica już dalej się nie zamknie bo ograniczają ją wypusty w prowadnicy.Myślę jeszcze nad poziomem paliwa,czy jakimś cudem przy tej instalacji konieczne jest zmniejszenie poziomu paliwa?Czy jeśli poziom byłby zbyt wysoki to podbijało by paliwo na ten mikser?(Z poziomem nic nie ruszałem,ale wcześniej nie było żadnego problemu). kruk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Czyli z przepustnicami sprawa jest wyjaśniona. Wypada sprawdzić poziom paliwa czy jest zgodny z manualem ( ewentualnie obniżyć do minimalnej wartości ) a śruby składu mieszanki na wolnych jeszcze raz sprawdzić od strony uszczelnienia tym maleńkim Oringiem.Jak już nabrałeś wprawy w wyjmowaniu gaźników ( a w tym modelu jest to b. łatwe ) to zamocyj gaźniki na stole w takiej pozycji jak są w motocyklu i zalej paliwem - sprawdzisz wtedy dokładnie czy wszystkie zaworki trzymają dokładnie przez dłuższy czas. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejkruk13 Opublikowano 24 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Hej,najlepsze jest zdanie Piotra "jak już nabrałeś wprawy w wyjmowaniu gaźników..."Piotrze na teraz te gaźniki mogę wyjąć w dowolnej pozycji,używając dowolnych narzędzi o każdej porze dnia i nocy :buttrock: Dziś "na pałę" założyłem fabryczne iglice i problem z zalewaniem znikł jak ręką odjął!W końcu odpaliłem silnik i się nie zalał!Mam teraz problem z ustawieniem wolnych obrotów,śruba składu mieszanki 2,5 obr.-silnik gaśnie na wolnych.Śruba 1,5obr lub 4 lub 6 lub 8 silnik gaśnie prawie natychmiast jak tylko zejdę z obrotów.Chyba wrócę jednak do fabrycznych konfiguracji i wtedy będę eksperymentował ze zmianą tylko dyszy głównej lub wysokości iglicy.Przed instalacją Dynojet i po założeniu filtra K&N RU-3092 na wolnych obrotach było ekstra,dopiero przy przejściach na wyższe obroty pojawiały się problemy a teraz :biggrin: :icon_eek: . kruk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Ustaw śruby składu mieszanki w/g manuala a zaczarowaną śrubę wolnych obrotów wkręcaj aż nie przestanie gasnąć. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 (edytowane) Cześć Macieju!Uważam że do kompletu powinieneś dokupic sobie świece irydowe - będą sobie lepiej radzić ze zwiększoną dawką paliwa, a także może mieć dodatniwpływ na zwiększenie kopytka.A słyszałeś może o zestawach do zwiększania pojemności skokowej Big Bore??http://www.tts-performance.co.uk/yamabore.shtmlPozdroP.S. Czekam na info ile będzie palić :) Edytowane 25 Listopada 2007 przez bread Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Cześć Macieju!Uważam że do kompletu powinieneś dokupic sobie świece irydowe - będą sobie lepiej radzić ze zwiększoną dawką paliwa, a także może mieć dodatniwpływ na zwiększenie kopytka. :icon_biggrin: :crossy: :lalag: :lalag: :lalag: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejkruk13 Opublikowano 28 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Koledzy!Wstyd,ale się przyznam:powodem zalewania silnika oraz brakiem wolnych obrotów było zaślepienie moimi własnymi rękami nie main air jets tylko pilot air jets...w błąd wprowadziła mnie oryginalna serwisówka Haynesa(pomylone oznaczenie pilot air jet oraz main air jet).Pomocne w zlokalizowaniu przyczyny okazało się fzrfahrer.de gdzie koledzy również zgotowali sobie ten los ale znaleźli bład w serwisówce. Dziękuję wszystkim serdecznie za pomoc,w sobotę ciąg dalszy mojej instalacji. pozdrawiam kruk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.