Skocz do zawartości

Yama yzf 750 '94


maciejkruk13
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Piotrze chyba myślimy o tym samym tylko ja to inaczej nazwałem,oczywiście klapy otwierane za pomocą linki gazu nie mają żadnych otworów i u mnie są one bardzo lekko uchylone na biegu jałowym,dosłownie tylko widać przez szparę światło.Plastykowe przepustnice mają ok 10 mm prześwitu i to w nich właśnie rozwiercałem średnicę otworu.Nadal nie mogę sobie uzmysłowić dlaczego przez mikser wychlapuje mi paliwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście to kwestia nazewnictwa części składowych gaźnika.

Już dawno nie robiłem przy tym modelu ale 10mm to chyba trochę za dużo.

Jutro rano sprawdzę podobne gaźniki w swojej dziupli.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzilem diagram twojego gaznika,nietypowa konstrukcja.Wszystkie dysze paliwa sa zamocowane do oddzielnej czesci ktora nastepnie jest przykrecona do glownego kadluba gaznika.Wyglad ze jest pomiedzy nim uszczelka.Odkrecales ta czesc czy tez nie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak,odkręcałem tą część za drugim razem żeby sprawdzić stan uszczelki,bo gdyby była uszkodzona waliło by z komory na mikser właśnie (tylko mało prawdopodobne że na wszystkich 4 gaźnikach stałoby się to samo).

Piotrze z tymi 10mm to było "na oko" bez mierzenia,ale ta przepustnica już dalej się nie zamknie bo ograniczają ją wypusty w prowadnicy.Myślę jeszcze nad poziomem paliwa,czy jakimś cudem przy tej instalacji konieczne jest zmniejszenie poziomu paliwa?Czy jeśli poziom byłby zbyt wysoki to podbijało by paliwo na ten mikser?(Z poziomem nic nie ruszałem,ale wcześniej nie było żadnego problemu).

 

 

kruk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli z przepustnicami sprawa jest wyjaśniona.

Wypada sprawdzić poziom paliwa czy jest zgodny z manualem ( ewentualnie obniżyć do minimalnej wartości ) a śruby składu mieszanki na wolnych jeszcze raz sprawdzić od strony uszczelnienia tym maleńkim Oringiem.

Jak już nabrałeś wprawy w wyjmowaniu gaźników ( a w tym modelu jest to b. łatwe ) to zamocyj gaźniki na stole w takiej pozycji jak są w motocyklu i zalej paliwem - sprawdzisz wtedy dokładnie czy wszystkie zaworki trzymają dokładnie przez dłuższy czas.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,najlepsze jest zdanie Piotra "jak już nabrałeś wprawy w wyjmowaniu gaźników..."Piotrze na teraz te gaźniki mogę wyjąć w dowolnej pozycji,używając dowolnych narzędzi o każdej porze dnia i nocy :buttrock:

Dziś "na pałę" założyłem fabryczne iglice i problem z zalewaniem znikł jak ręką odjął!W końcu odpaliłem silnik i się nie zalał!Mam teraz problem z ustawieniem wolnych obrotów,śruba składu mieszanki 2,5 obr.-silnik gaśnie na wolnych.Śruba 1,5obr lub 4 lub 6 lub 8 silnik gaśnie prawie natychmiast jak tylko zejdę z obrotów.Chyba wrócę jednak do fabrycznych konfiguracji i wtedy będę eksperymentował ze zmianą tylko dyszy głównej lub wysokości iglicy.Przed instalacją Dynojet i po założeniu filtra K&N RU-3092 na wolnych obrotach było ekstra,dopiero przy przejściach na wyższe obroty pojawiały się problemy a teraz :biggrin: :icon_eek: .

 

kruk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Macieju!

Uważam że do kompletu powinieneś dokupic sobie świece irydowe - będą sobie lepiej radzić ze zwiększoną dawką paliwa, a także może mieć dodatni

wpływ na zwiększenie kopytka.

A słyszałeś może o zestawach do zwiększania pojemności skokowej Big Bore??

http://www.tts-performance.co.uk/yamabore.shtml

Pozdro

P.S. Czekam na info ile będzie palić :)

Edytowane przez bread
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Macieju!

Uważam że do kompletu powinieneś dokupic sobie świece irydowe - będą sobie lepiej radzić ze zwiększoną dawką paliwa, a także może mieć dodatni

wpływ na zwiększenie kopytka.

 

 

:icon_biggrin: :crossy: :lalag: :lalag: :lalag: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy!Wstyd,ale się przyznam:powodem zalewania silnika oraz brakiem wolnych obrotów było zaślepienie moimi własnymi rękami nie main air jets tylko pilot air jets...w błąd wprowadziła mnie oryginalna serwisówka Haynesa(pomylone oznaczenie pilot air jet oraz main air jet).Pomocne w zlokalizowaniu przyczyny okazało się fzrfahrer.de gdzie koledzy również zgotowali sobie ten los ale znaleźli bład w serwisówce.

 

Dziękuję wszystkim serdecznie za pomoc,w sobotę ciąg dalszy mojej instalacji.

 

pozdrawiam

 

kruk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...