Skocz do zawartości

Cieknący gaźnik


chlopekrostropek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. W PocketBiku chińskim przelewa mi sie strasznie gaźnik.

Dokladniej: Gdy stoi zimny, odpalam go i chodzi, nagrzeje sie i zaczynam jeździc, ale po chwili weżem odprowadzającym nadmiar benzyny leci ciurkiem. Zamknięcie kranika jeddynie to powstrzymuje. Nie da się niestaty z tym jeździc bo 3/4 benzyny wytracam na ziemie. Gdy go zakupiłem nie miałem takiego problemu, dopiero potem gdy przełożyłem gaźnik do drugiego pokieta, a nastepnie z porotem to juz koniec. Nie mam pojecia gdzie może leżec problem. Wszystko w gaźniku jest niezmienione od początku, rozkaldalem go po wyniknięciu tej sprawy ze 2 razy, ale do niczego nie doszedłem. Może wina leży po stronie silnika? Tylko gdzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźnik wymontować i zamocować w takiej samej pozycji na stole warsztatowym a potem prze wężyk zalać go benzyną. Jeżeli pocieknie z gaźnika bokiem to znaczy że zaworek nie trzyma lub jest za wysoki poziom paliwa.

Jeżeli gaźnik był już rozbierany wcześniej to możliwe że podwinęła się uszczelka na komorze pływakowej.

Wypada także sprawdzić pływak czy nie nabrał do środka benzyny i po prostu tonie. Można to łatwo sprawdzić wrzucając go do gorącej wody ( będzie puszczał bańki jak dziurawa dętka ).

Stawiam na tą ostatnią awarię często spotykaną w Pocketbiku.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem takiego sprzęta :biggrin: bardzo krótko ale zdążyło sie popsuć kilka rzeczy.

Jeśli chodzi o cieknące paliwo to był to zawieszony pływak.

Mi zdażyło sie to kilka razy i zazwyczaj wystarczyło puknać w komorę pływakową np. stylem od mlotka jeśli to nie skutkuje pozostaje odkrecenie komory i przedmuchanie wszystkiego powietrzem lub przemycie benzyną żeby się znowu nie zawiesił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam rade jeśli pocket nie chce palic, mój też nie chciał i stale brakowało mu paliwa. najprostrza sprawa którą trzeba zrobić to:

-zamontowanie normalnej fajki a nie drutu jak oryginalnie skręconego:)

-zmiana świecy na świecę Husqvarny(piła spalinowa)

-podniesienie poziomu paliwa w gaźniku.

to by było na tyle jemu więcej nie potrzeba żeby dobrze palił:D chodzi lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...