Skocz do zawartości

Yamaha R1 vs CBR 929 Co Kupic?


Rekomendowane odpowiedzi

Ten sam temat na innym Forum.

Chodzi mi o 9 post od gory. Nick Voltan

Voltan pisze calkiem ciekawie...

http://forum.scigacz.pl/post-5045.html&highlight

pozwól, że zacytuje fragmęt:

" Model z lat 2000-2001 nie miał sobie równych w klasie. 170kg sucha / 152KM z katalizatorem - faktycznie 100% turystyk. Power commander, inna końcówka wydechu, K&N i masz jakieś 170-180 KM. Ehhh turystyczna moc. Tyle mają najnowsze litrówki... "

jak gościu sobie tak moc oblicza to dziekujeza takich znawców

jakoś nowa hayabusa na tylnym kole ledwo przekracza 175 koni :buttrock:

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozwól, że zacytuje fragmęt:

" Model z lat 2000-2001 nie miał sobie równych w klasie. 170kg sucha / 152KM z katalizatorem - faktycznie 100% turystyk. Power commander, inna końcówka wydechu, K&N i masz jakieś 170-180 KM.

 

Calkiem niezle,18-28 KM wzrost po zmianie koncowki wydechu i PC,w sumie nowsze R1 maja podwojny wydech czyli moc wzrosnie o 36-56 KM.Kolega Nick Voltan na forum scigacza jest bezcenny. :lalag:

 

Tak naprawde jezeli po zmianie koncowki mocy i tunningu z PC uzyskasz wiecej niz 3-4 km to nalezy sie udac na pilgrzymke piesza do Czestochowy w celech dziekczynnych.

Edytowane przez tomekd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już jestem po wyborze, który padł na 929.

1) Nie latam po torze i wściekłość Yamahy nie jest mi niezbędna

2) Pozycja za kierownicą bardziej przyjazna na wyskoki na miasto

3) Silnik który słynie z bezawaryjności

4) Precyzyja i trwała skrzynia biegów.

5) Potrzebuje moto do jazdy, a nie do lansowania się pod "parasolami".

 

 

Wszyscy piszą o osiągach, wnioskuję iż większość z was jeździ po torze gdzie różnica jednej czy 3 sek na kólku robi wielką różnicę. Dla przeciątnego "myślącego" Kowalskiego 5KM różnicy jest racej niadostrzegalna natomiast wielką wagę ma bezawaryjność i wygląd

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

R1 albo FIREBLADE oto jest pytanie ??????????????????????????

 

Kup po prostu co Ci się bardziej podoba i nie wnikaj w cenę bo za super cenę niby to tylko złoma kupisz.

 

A co do utraty wartości to oba motory trzymają sie na równi i jedynie róznica w cenie to wynika z tego ile taki motor przeszedł już w swoim życi np : dzwony , wyścigi amatorskie czy to profesjonalne, czy był kradziony i odzyskany potem itd.

 

Kup to co Ci się podoba bo oba motory i tak są zajebiste i mają niezły potencjał .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...