Angel Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Tego nie napisalem, ale nie jset dla mnie najwazniejsza. Zreszta roznice mocy ww. sprzetow daje sie odczuc i max wykorzystac raczej na torze niz na szosie gdzi emoj nowy moto bedzie jedzilJa jakos odczuwam ta roznice i to na szosie,zwlaszcza na A4 ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazzz Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Cooooooo?????????????? :) Ja nie moge,nudna 929 bardziej szalona od R1 ;)929 nie jest nudna! Na moje to wariat :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 28 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 (edytowane) Ten sam temat na innym Forum.Chodzi mi o 9 post od gory. Nick VoltanVoltan pisze calkiem ciekawie...http://forum.scigacz.pl/post-5045.html&highlight Edytowane 28 Listopada 2007 przez PiotrekRR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witt Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 ale uwierzcie ze teraz poltora setki koni pod dupa mi wystarcza wink.gif To po co zmieniasz sprzęta? Swoje moto znasz jak nikt inny, a ładując sie w nowy sprzęt nigdy nie wiadomo do końca co kupujesz:). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 28 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 To po co zmieniasz sprzęta? Swoje moto znasz jak nikt inny, a ładując sie w nowy sprzęt nigdy nie wiadomo do końca co kupujesz:). Bo wtrysk, bo nowszy model, bo nowszy wyglad....Mam okazje to zmieniam, czemu nie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Ten sam temat na innym Forum.Chodzi mi o 9 post od gory. Nick VoltanVoltan pisze calkiem ciekawie...http://forum.scigacz.pl/post-5045.html&highlightpozwól, że zacytuje fragmęt:" Model z lat 2000-2001 nie miał sobie równych w klasie. 170kg sucha / 152KM z katalizatorem - faktycznie 100% turystyk. Power commander, inna końcówka wydechu, K&N i masz jakieś 170-180 KM. Ehhh turystyczna moc. Tyle mają najnowsze litrówki... "jak gościu sobie tak moc oblicza to dziekujeza takich znawców jakoś nowa hayabusa na tylnym kole ledwo przekracza 175 koni :buttrock: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 forum scigacza slynie z tego ze jest spedalone:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 (edytowane) pozwól, że zacytuje fragmęt:" Model z lat 2000-2001 nie miał sobie równych w klasie. 170kg sucha / 152KM z katalizatorem - faktycznie 100% turystyk. Power commander, inna końcówka wydechu, K&N i masz jakieś 170-180 KM. Calkiem niezle,18-28 KM wzrost po zmianie koncowki wydechu i PC,w sumie nowsze R1 maja podwojny wydech czyli moc wzrosnie o 36-56 KM.Kolega Nick Voltan na forum scigacza jest bezcenny. :lalag: Tak naprawde jezeli po zmianie koncowki mocy i tunningu z PC uzyskasz wiecej niz 3-4 km to nalezy sie udac na pilgrzymke piesza do Czestochowy w celech dziekczynnych. Edytowane 29 Listopada 2007 przez tomekd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 w nowych gixerach mozna smialo wydusic 5km(w 600) przez slipona bo wyrzucasz puche euro3. natomiast w 929 - nie wydaje mnie sie :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1sport Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 Ja bym wybrał r1, ale decyzja należy do ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VARTAS Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 Ja już jestem po wyborze, który padł na 929.1) Nie latam po torze i wściekłość Yamahy nie jest mi niezbędna2) Pozycja za kierownicą bardziej przyjazna na wyskoki na miasto3) Silnik który słynie z bezawaryjności4) Precyzyja i trwała skrzynia biegów.5) Potrzebuje moto do jazdy, a nie do lansowania się pod "parasolami". Wszyscy piszą o osiągach, wnioskuję iż większość z was jeździ po torze gdzie różnica jednej czy 3 sek na kólku robi wielką różnicę. Dla przeciątnego "myślącego" Kowalskiego 5KM różnicy jest racej niadostrzegalna natomiast wielką wagę ma bezawaryjność i wyglądPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 10 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 (edytowane) Odswezamy :icon_biggrin: CBR 954 czy Yamaha R1?Roczniki 02-03 Edytowane 10 Stycznia 2008 przez PiotrekRR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom_H Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 R1 albo FIREBLADE oto jest pytanie ?????????????????????????? Kup po prostu co Ci się bardziej podoba i nie wnikaj w cenę bo za super cenę niby to tylko złoma kupisz. A co do utraty wartości to oba motory trzymają sie na równi i jedynie róznica w cenie to wynika z tego ile taki motor przeszedł już w swoim życi np : dzwony , wyścigi amatorskie czy to profesjonalne, czy był kradziony i odzyskany potem itd. Kup to co Ci się podoba bo oba motory i tak są zajebiste i mają niezły potencjał . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.