Gawron Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Gawronie drogi ale ja nic nie zmianiałem, jest tak jak pisze piasektt, gdybym edytował swoj post było by to zaznaczone. BTW ciesze sie ze sie zrozumielismy :icon_razz: pzdr :icon_mrgreen: http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 20 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Panowie, mam takie przyszłościowe pytanie :buttrock: po czym poznać, że tłok się kończy? ;) Tak poza tym zastanawiam się który moderator kasuje moje posty? Tu też coś napisałem i już nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 (edytowane) po czym poznać, że tłok się kończyMusisz sie zaopatrzyć w licznik motogodzin i co np. 30mth robić pomiar tłoka (ale to też zależy od stylu jazdy, bo u takiego amatora jak ja tłok w kxf powinien być wymieniany co spokojnie 50-60mth a kiedy rozmawiałem na ten temat z Lonką mówił że wymienia korbe z tłokiem maksymlanie co 30mth w 250 4T). Inaczej nie sprawdzisz, może jedynie sprawdzając kompresje w cylindrze ale pomiar tłoka jest najpewniejszy.Nie polecam brać silnika na słuch bo można sobie narobić problemów. Edytowane 20 Listopada 2007 przez Kaze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 20 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Ok, postaram się zakupić taki licznik. A możesz podać mi link do przykładowego takiego który będzie 'działał'? I, że się tak spytam jak robić pomiar tłoka i kiedy jest ok a kiedy nie? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Polecam SenDec - bardzo popularny model, można kupić go na allegro czy w olekmotocykle i kilku innych sklepach na terenie całej polski.Jeżeli chodzi o tłoki, wymiany, luzy itd - polecam lekture FAQ: remonty, tłoki itp dużo ciekawych informacji i rad. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati kmx125 Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Wiecie gdzie mozna kupic plastiki do mojego sx 04r :( szukam juz dlugo i nie moge znalesc (na allegro nic nie ma)dzieki :cool: pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 20 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Dzięki za pomoc Kaze.Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 W secie jakoś tak wypada że godzina jazdy po torze to jeden bak, więc można liczyć że 1 bak paliwa to 1mh, i właściwie się już tym nie przejmować tylko nie wyrzucać opakowań po oleju, co jakiś czas policzyć ile oleju poszło i przeliczyć na baki paliwa. W moim przypadku się sprawdzało bardzo dobrze - w tym sensie że nie miałem niespodzianek typu pęknięty tłok (raz wysypało się łożysko na korbie ale z mojej winy bo nie zmieniłem jej po poprzednim właścicielu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 20 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Tak tylko, że ja nie wiem ile dokładnie MH ma aktualny tłoczek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Tak tylko, że ja nie wiem ile dokładnie MH ma aktualny tłoczek...Poprzedni właściciel też nie wie? Zima idzie, i tak musisz zmienić, myślisz że ktoś zrobił specjalnie dla Ciebie remont? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 20 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Tak więc poprzedni właściciel Wie, tłok jest jeszcze okej. Zima idzie, dlatego muszę tłok wymienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati kmx125 Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Ja od razu po kupnie moto wymienilbym tlok.Jak nie wiedzialbym kto na nim smigal ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Tak więc poprzedni właściciel Wie, tłok jest jeszcze okej. Zima idzie, dlatego muszę tłok wymienić?Zmienia się w zimie żeby w sezonie nie odstawiać motocykla, jak już zmieniasz tłok to robi się od razu dokładny przegląd silnika i ogólnie całego motocykla, a baaardzo często wychodzi że trzeba jeszcze wymienić to i tamto, i równie często że trzeba to skądś ściągać, bywa że sprzęt jest unieruchomiony przez 2-3 tygodnie. Można oczywiście zdjąć tylko cylinder, zmienić tłok i złożyć w 2 godziny, tylko że wtedy sprzęt jest raczej niepewny a to żadna przyjemność na takim jeździć. Ile masz już na tym tloku przejeżdzone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 koszt zakupu tłoka do setki nie jest taki ogromny 250-400zł (więc takie lepsze weekendowe balety) Więc lepiej wyminić nawet, jeśli poprzedni właściciel zapewniał że wyminił 1MTH temu. Przy okazji pomierzyć jak tam szanowny Pan nicasil się miewa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 można liczyć że 1 bak paliwa to 1mhW jaki sposób to policzyłeś? Bo z tego co wiem to: mth = n*t/nz gdzie:mth - motogodzinyn - obroty maszyny na minutet - czasnz - obroty znamionowe w jednostce czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi