Kwiatek Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Wielkie WOW! Troszke mi sie nie podobaja blotniki ale tak to swietnie, masakrycznie i w ogole ELO :icon_twisted: super sprawa :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 12 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 http://www.vennbahn-buecherei.de/mzklassik...r/memz/ts_1.JPG tu macie dla porównania w miare oryginalna MZ. Błotniki musza byc kremowe bo w innych kolorach niesamowicie głupio wygladaja. Do chromowania niestety mój przedni błotnik sie nie nadaje... a znalezienie dobrego materiału pod chrom jest bardzo mało prawdopodobne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deathraw Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Ale jak miałem koledze radzić polerowanie do gołej blachy błotnika który jest najbardziej narażonym na korozję elementem..Wolałem się nie odzywaćNo to chyba oczywiste żeby to czymś zabezpieczyć no chyba że się mylę?Zresztą oceniłem po staranności prac że wueska wie z czym to się je.Wiadomo że poleruje się tylko zewnętrzną część a wewnętrzną pokrywa specjalną warstwą grubego lakieru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scott880 Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Fajne moto ... taki pełny:) spox wszystko ladne i zadbane tylko zmienilbym tylne światełko bo troche takie ''okrągłe'' ale ogolnie ladne moto. ciekawe ile wyciaga max. moj do 135km/h :clap: pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuryga Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Osobne zegary to miała chyba 150 w 250 był tylko licznik w lampie bez obrotomierza a tak to malinka sprzet ale on w ogóle jezdzi bo taki czysty :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 12 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Wersja Lux miała obrotomierz;] Zreszta MZ ts 150Lux była bardzo tania dlatego trudno ja spotkać w tej biedniejszej wersji. Natomiast do 250 w wersji lux trzeba było sporo dopłacić;] Pozatym na polskim rynku były one prawie nieosiagalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawon Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 gratulacje :clap: wiem cos o tym też robiłem taka Ts-ke fotki mojej masz w linku nadole.piekny sprzet .pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 12 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 tobie wyszła naprawde super ale kurcze jednak wole 250/1... niewiem dlaczego;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 mi sie podoba,jakby nie patrzec wszystko z wytworni mz :biggrin:poza tym tarcza niewiele tutaj psuje,bo przod został praktycznie ten sam.pomysł nie jakis genialny i innowacyjny,ale mimo tego gratulejszyns :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 13 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 szczerze powiedziawszy pomysł nie był genialny tarcza wyladował tu tylko dlatego ze do oryginalnego bebna nie dopadłem czesci;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Ja sie na MZ kompletnie nie znam, ale mi się widzą w tym akurat motocyklu na tych akurat zdjęciach błotniki chromowane. Nie bijcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deathraw Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Dobrze mówisz wieczny studencie.Może będzie łatwiej znaleźć jakiś stary chromowany błotnik od japoni?Wiem że kz-ty miały dość często takie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 W TSkach występowały orginalnie błotniki w chromie ale bardzo żadko a ja mam to szczęście że posidam takowae nawet w dobrym stanie.A co do MZ to śliczna sam mam do remontu TS 250. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 13 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 występowały błotniki chromowane, tak jak wystepował uchwyt tylnej lampy w chromie(akurat w mojej MZ jest). Były też dostępne polerowane dekle;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 miałem ts i nie narzekam na ten motorek .ten z wyglądu w porzo poza tymi zegarami.reszta ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.