Skocz do zawartości

Mz po mojemu.


wueska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

http://www.vennbahn-buecherei.de/mzklassik...r/memz/ts_1.JPG

 

 

tu macie dla porównania w miare oryginalna MZ.

 

 

Błotniki musza byc kremowe bo w innych kolorach niesamowicie głupio wygladaja. Do chromowania niestety mój przedni błotnik sie nie nadaje... a znalezienie dobrego materiału pod chrom jest bardzo mało prawdopodobne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak miałem koledze radzić polerowanie do gołej blachy błotnika który jest najbardziej narażonym na korozję elementem..Wolałem się nie odzywać

No to chyba oczywiste żeby to czymś zabezpieczyć no chyba że się mylę?Zresztą oceniłem po staranności prac że wueska wie z czym to się je.Wiadomo że poleruje się tylko zewnętrzną część a wewnętrzną pokrywa specjalną warstwą grubego lakieru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersja Lux miała obrotomierz;] Zreszta MZ ts 150Lux była bardzo tania dlatego trudno ja spotkać w tej biedniejszej wersji. Natomiast do 250 w wersji lux trzeba było sporo dopłacić;] Pozatym na polskim rynku były one prawie nieosiagalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...