Katja_75 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Kolejna zagadka, a w sumie prośba o podpowiedź :icon_mrgreen: Dla mnie bardziej to sprawa sentymentalna, bo to moje motocyklowe geny/korzenie, czyli Dziadek na 2oo :biggrin:. Podobno to "dekawka", ale Babcia nie jest na 100 % pewna, Dziadka już niestety nie mogę spytać. Ale dzięki temu, że Dziadek jeździł, to nikt w domu nie powiedział ani jednego złego słowa, kiedy w jednym dniu dowiedzieli się, że zrobiłam kurs, zdałam egzamin i kupiłam motocykl :( ( w sumie to nawet nie spodziewałam się takiego wsparcia ) http://www.bikepics.com/pictures/1155199/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 http://www.bikepics.com/pictures/1155199/DKW SB 200 Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katja_75 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 DKW SB 200 Goska Szybko poszło. Dzięki :icon_rolleyes: Jeszcze mam jedno zdjęcie z rodzinnego albumu do rozszyfrowania, ale nie wiem czy będzie tak wyraźne jak to zdjęcie z Dziadkiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacus Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 nie pytaj tylko dawaj bo zbieram takie zdjecia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzykrzy Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 (edytowane) Ja bym raczej stawiał na rame od SB250 + silnik od SB 350..... SB250-miała uchwyt tylniego błotnika jak od pokrywki do garnków...pusty przedni trapez..Silnik SB 350-z lewej strony ma tzw."guza"od wału....-250-200 nie miały takowej przypadłości...Szkoda , ze nie masz numerów ramy i silnika-to można by z 99% prawdopodobienstwem powiedziec z czym mamy do czynienia......heheh-taki żart......( bo mam gdzieś katalog z numerami silników i ram do DKW ) Przykłady dla poparcia mojej tezy(wywodów): SB-250-1-1937http://www.dkw-motorrad-club.de/bikes/v45/...-250-1-1937.jpg DKW SB 350http://www.autogallery.org.ru/k/d/dkwsb350.jpg Edytowane 21 Stycznia 2008 przez Grzykrzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katja_75 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Szkoda , ze nie masz numerów ramy i silnika-to można by z 99% prawdopodobienstwem powiedziec z czym mamy do czynienia......heheh-taki żart......( bo mam gdzieś katalog z numerami silników i ram do DKW ) Niestety nie ;) Bardziej mi szkoda, że się motocykl w rodzinie nie zachował :crossy: Zresztą moja Babcia wczoraj też stwierdziła "szkoda, że go sprzedaliśmy, bo byś miała taki zabytek " :) Szkoda , ze nie masz numerów ramy i silnika-to można by z 99% prawdopodobienstwem powiedziec z czym mamy do czynienia......heheh-taki żart......( bo mam gdzieś katalog z numerami silników i ram do DKW ) Niestety nie ;) Bardziej mi szkoda, że się motocykl w rodzinie nie zachował :) Zresztą moja Babcia wczoraj też stwierdziła "szkoda, że go sprzedaliśmy, bo byś miała taki zabytek " :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cienkibolo Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Ja bym raczej stawiał na rame od SB250 + silnik od SB 350..... SB250-miała uchwyt tylniego błotnika jak od pokrywki do garnków...pusty przedni trapez..Silnik SB 350-z lewej strony ma tzw."guza"od wału....-250-200 nie miały takowej przypadłości...Szkoda , ze nie masz numerów ramy i silnika-to można by z 99% prawdopodobienstwem powiedziec z czym mamy do czynienia......heheh-taki żart......( bo mam gdzieś katalog z numerami silników i ram do DKW )Przykłady dla poparcia mojej tezy(wywodów): SB-250-1-1937http://www.dkw-motorrad-club.de/bikes/v45/...-250-1-1937.jpg DKW SB 350http://www.autogallery.org.ru/k/d/dkwsb350.jpgWidzałem fotki KS 200 odbudowanej przez jakiegoś holendra i miała "guz" z amoryzatorem skrętu.Jak dotrę do domu to odszukam fotkę i podeślę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzykrzy Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 http://www.dkw-motorrad-club.de/bikes/v45/...-200-2-1937.jpg To jest oryginalny KS200A z guzem....to były SB.....ale te ponad 300....... http://www.dkw-motorrad-club.de/start/home_bikes.html...tu są podstawowe modele... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 no to teraz ja :smile:- co to jest? (stoi na zlomowisku i dynda za mala kase )http://img151.imageshack.us/my.php?image=img0063go4.jpg Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacus Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 ja wiem ale nie powiem :) jak znajdziesz do tego silnik(a o to trudno) to bedziesz miec ciekawe malenstwoa powinno wygladac tak:http://img186.imageshack.us/img186/6299/k125onualfial3.jpghttp://img104.imageshack.us/img104/3182/0000085wu0.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 No fakt, pomyliłem się, faktycznie to Lawerda a nie MV Augusta. Obiecuję, że więcej nie będę wprowadzał zamieszania ;) Nie myli sie ten kto nie probuje.Ja bym ci radzil dalej "wprowadzac zamieszanie" ;) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzykrzy Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 (edytowane) no to teraz ja :icon_question:- co to jest? (stoi na zlomowisku i dynda za mala kase )http://img151.imageshack.us/my.php?image=img0063go4.jpg Goska Zacząłem szukac w Ardie...a skończyło się na K-55...ale popłynąłem........ http://www.minskmoto.info/forum/showthread.php?t=55 Edytowane 21 Stycznia 2008 przez Grzykrzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 grzykrzy juz wiem co to jest :icon_razz: dzieki za pomoc mimo wszystko. Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loopy1 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 A z guzem....to były SB.....ale te ponad 300....... Muszę się z tobą nie zgodzić. Tu masz fote z twojego linka: http://www.dkw-motorrad-club.de/bikes/v45/...-200-2-1935.jpg Guz ewidentnie jest i pojawiał się również w pozniejszych SB z lampami hasag, toroche innym mocowaniu lampy (do trapezu nie do sztycy) i liczniku umieszczonym centralnie w konsoli. A co do tych SB, to były tez silniki 200 bez "guza". Posiadam takowy, ale wygląda na to, ze nie tylko takie produkawali. Ta z guzem to była wersja 7 PS. Tyle wywnioskowałem z moich dotychczasowych poszukiwań. Jeśli ktoś wie więcej to proszę o uzupełnienie lub poprawkę :D Pozdro! Ps.: Grzykrzy, nie dawaj tyle wielokropków bo ciężko się to czyta :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzykrzy Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Miałm na myśli wypukłość owalną a nie walcową-dlatego pozwoliłem sobie napisać-"guz"Z tego co wiem tylko SB => 300 miały wypukłość taką jak wspomniałem w przedniej częsci karteru....Specyficzną częścią w DKW były też te dziwne uchwyty z tyłu za błotnikiem....nie występowały we wszystkich bardziej popularnych modelach.....Pozdrawiam..i Dziękuję Ci Loopy1........... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.