Skocz do zawartości

Co to za motocykle


HD1940
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kolejna zagadka, a w sumie prośba o podpowiedź :icon_mrgreen:

Dla mnie bardziej to sprawa sentymentalna, bo to moje motocyklowe geny/korzenie, czyli Dziadek na 2oo :biggrin:.

Podobno to "dekawka", ale Babcia nie jest na 100 % pewna, Dziadka już niestety nie mogę spytać.

 

Ale dzięki temu, że Dziadek jeździł, to nikt w domu nie powiedział ani jednego złego słowa, kiedy w jednym dniu dowiedzieli się, że zrobiłam kurs, zdałam egzamin i kupiłam motocykl :( ( w sumie to nawet nie spodziewałam się takiego wsparcia )

 

http://www.bikepics.com/pictures/1155199/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym raczej stawiał na rame od SB250 + silnik od SB 350.....

 

SB250-miała uchwyt tylniego błotnika jak od pokrywki do garnków...pusty przedni trapez..

Silnik SB 350-z lewej strony ma tzw."guza"od wału....-250-200 nie miały takowej przypadłości...

Szkoda , ze nie masz numerów ramy i silnika-to można by z 99% prawdopodobienstwem powiedziec z czym mamy do czynienia......heheh-taki żart......( bo mam gdzieś katalog z numerami silników i ram do DKW )

 

 

 

 

Przykłady dla poparcia mojej tezy(wywodów):

 

SB-250-1-1937

http://www.dkw-motorrad-club.de/bikes/v45/...-250-1-1937.jpg

 

DKW SB 350

http://www.autogallery.org.ru/k/d/dkwsb350.jpg

Edytowane przez Grzykrzy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda , ze nie masz numerów ramy i silnika-to można by z 99% prawdopodobienstwem powiedziec z czym mamy do czynienia......heheh-taki żart......( bo mam gdzieś katalog z numerami silników i ram do DKW )

 

 

Niestety nie ;) Bardziej mi szkoda, że się motocykl w rodzinie nie zachował :crossy: Zresztą moja Babcia wczoraj też stwierdziła "szkoda, że go sprzedaliśmy, bo byś miała taki zabytek " :)

 

Szkoda , ze nie masz numerów ramy i silnika-to można by z 99% prawdopodobienstwem powiedziec z czym mamy do czynienia......heheh-taki żart......( bo mam gdzieś katalog z numerami silników i ram do DKW )

 

 

Niestety nie ;) Bardziej mi szkoda, że się motocykl w rodzinie nie zachował :) Zresztą moja Babcia wczoraj też stwierdziła "szkoda, że go sprzedaliśmy, bo byś miała taki zabytek " :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym raczej stawiał na rame od SB250 + silnik od SB 350.....

 

SB250-miała uchwyt tylniego błotnika jak od pokrywki do garnków...pusty przedni trapez..

Silnik SB 350-z lewej strony ma tzw."guza"od wału....-250-200 nie miały takowej przypadłości...

Szkoda , ze nie masz numerów ramy i silnika-to można by z 99% prawdopodobienstwem powiedziec z czym mamy do czynienia......heheh-taki żart......( bo mam gdzieś katalog z numerami silników i ram do DKW )

Przykłady dla poparcia mojej tezy(wywodów):

 

SB-250-1-1937

http://www.dkw-motorrad-club.de/bikes/v45/...-250-1-1937.jpg

 

DKW SB 350

http://www.autogallery.org.ru/k/d/dkwsb350.jpg

Widzałem fotki KS 200 odbudowanej przez jakiegoś holendra i miała "guz" z amoryzatorem skrętu.

Jak dotrę do domu to odszukam fotkę i podeślę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to teraz ja :icon_question:

- co to jest? (stoi na zlomowisku i dynda za mala kase )

http://img151.imageshack.us/my.php?image=img0063go4.jpg

 

Goska

 

 

Zacząłem szukac w Ardie...a skończyło się na K-55...ale popłynąłem........

 

http://www.minskmoto.info/forum/showthread.php?t=55

Edytowane przez Grzykrzy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A z guzem....to były SB.....ale te ponad 300.......

 

 

 

Muszę się z tobą nie zgodzić. Tu masz fote z twojego linka: http://www.dkw-motorrad-club.de/bikes/v45/...-200-2-1935.jpg

 

Guz ewidentnie jest i pojawiał się również w pozniejszych SB z lampami hasag, toroche innym mocowaniu lampy (do trapezu nie do sztycy) i liczniku umieszczonym centralnie w konsoli.

 

A co do tych SB, to były tez silniki 200 bez "guza". Posiadam takowy, ale wygląda na to, ze nie tylko takie produkawali. Ta z guzem to była wersja 7 PS.

Tyle wywnioskowałem z moich dotychczasowych poszukiwań. Jeśli ktoś wie więcej to proszę o uzupełnienie lub poprawkę :D

 

Pozdro!

 

Ps.: Grzykrzy, nie dawaj tyle wielokropków bo ciężko się to czyta :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałm na myśli wypukłość owalną a nie walcową-dlatego pozwoliłem sobie napisać-"guz"

Z tego co wiem tylko SB => 300 miały wypukłość taką jak wspomniałem w przedniej częsci karteru....

Specyficzną częścią w DKW były też te dziwne uchwyty z tyłu za błotnikiem....nie występowały we wszystkich bardziej popularnych modelach.....

Pozdrawiam..i Dziękuję Ci Loopy1...........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...