PeterS Opublikowano 2 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2004 Z bajerów w moim pędzidle:Wentylowana tarczagrill na lampęwyższa owiewkawyższa kierownicapompa hamulcowa od Hondysakwy kuferopona 4.00 z tyłuna wiosnę - spacerówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smialy Opublikowano 2 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2004 Mam pytanko PerterS - czy przewód hamulcowy od MZ pasuje do pompy Hondy? Ja myślałem o pompie od GS 500 ale musiał bym przerabiać ten że przwód a nie za bardzo wiem jak. No chyba że zacisk tez od GSy bym założył ale to już poważniejszy wydatek, bo samą pompe to za 20 zeta można wyrwać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 2 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2004 mam kilka pytan co do tych ledow... dlaczego napiecie przyjmujecie 14,4 V a nie 12V?? powiedzmy ze do rezystora idzie jeden przewod za rezystorem tez jeden no to jak od niego pociagnoc do 10 ledow..???? kostke jakas zalozyc czy do jednej koncowki przylutowac 10 przewodow... Bardziej praktyczne pytanie dobrze widac taki sto na ledach??? w stacji diagnostycznej nikt sie nie doczepi...???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nizin Opublikowano 2 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2004 mam kilka pytan co do tych ledow... dlaczego napiecie przyjmujecie 14,4 V a nie 12V?? witam.zalozylem 14,4V bo normalnie akumulator ma 13.2 a jak sie laduje to napieciem ok.14,2 do 14,4, przynajmniej na takie napiecie sa elektroniczne regulatory napiecia w katamaranach a alternator mz nie odbiega budowa od wspomnianych tylko ma mniejsza moc.w stacji diagnostycznej nikt sie nie doczepi...????jesli najnowsze szlifierki maja to czemu mz nie moze miec?? musza tylko byc LEDy super albo ultra jasne (powiedzmy 2000-2500mCd - maja przezroczyste obudowy) bo zwykle to widac moze na pare metrow :D odnosnie montazu to polecalbym przylutowac do plytki drukowanej bo wtedy nie odpadna. mozna ladnie i rownomiernie rozlozyc i polaczyc latwiej. plytke uniwersalna mozn kupic w elektronicznym i odpowiedni dociac do obudowy swiatla, przykrecic i bedzie git :mrgreen: pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterS Opublikowano 3 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2004 czy przewód hamulcowy od MZ pasuje do pompy Hondy?Specjalnie bym na to nie liczył, ale ne wiem. Tak samo jak wątpię, czy sama pompka (tak to zrozumiałem, bo za 20 PLN) weszła by do obudowy pompki ETZ. Ja mam całość z góry - tj. przewód, pompę, zbiornik płynu, bajer od stopu i klamkę od CB 400, przewód H. w zasadzie podszedł do siodła hamulca etz, tylko, że trzeba było założyć kilka podkładek i nie wchodzi z góry jak oryginalny, ale z boku. Ale nie wiem, czy tak samo byłoby u góry. Chyba nie :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 3 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2004 A po jaka choler zmieniliscie przodni hamulec od MZ przecież on bez problemu blokuje przodnie koło. Pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterS Opublikowano 3 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2004 Ano dlatego Misiu :D , że oryginalny padł a nie opłaca się dokupywac emzetowskiego, bo przeważnie leje.Opinia o oryginałach jest nienajlepsza, ponadto facet ze sklepu z częściami MZ powiedział, że już nie sprowadzają, bo mieli 100% zwrotów, przewaznie po tygodniu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 3 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2004 Ja mam orginała i jeszcze nie zauważyłem wycieku. No ale to twuj wybór. Pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterS Opublikowano 3 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2004 W moim oryginalnym tez nic nie ciekło, ale pewnego razu przestał łapać na jedną stronę :cry: Stare może były lepsze, opinie o nowych pompach etz słyszałem tylko mało pochlebne, ciekną...Węgierskie są ponoć megasyfiaste, widziałem juz kilka etz z husteczkami do nosa przy klamkach i zbiorniczkach :lol: , znajomemu gostkowi kapalo po rękawie, takie historie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 4 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2004 No to musze sie przyznac ze tego nie wiedziałem ze te nowe sa takie hu*owe, ja zastanawiałem sie nad kupnem bo w mojej jest leko pekniete dolne mocowanie raczki, a pozatym wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterS Opublikowano 5 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2004 Teoretycznie można to pospawać, ale z trwałością i ceną tego pewnie bez rewelacji. Z kolei nowe ustrojstwo bez pompki kosztuje (przynajmniej u mnie) w okolicach 100 PLN. Więc chyba lepiej kupić z rozbitego japońca całość i mieć spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 11 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2004 Z bajerów w mym ścigu to: spawana obudowa zegarów, przytarty tłumik po glebie, świeca od fiaciora i cudnie skrzypiące klocki hamulcowe od Columbia Space Shuttle... Wybaczcie - nie mogłem się powstrzymać :lol: :) Bajerki w MZ (typu stroboskopy i diody podświetlające silnik od spodu) kojarzą mi się i zawsze kojarzyć będą z bezguściem i zaściankowatym blichtrem. Nie zrobi się z MZtki Goldasa, to pewne, a każda pseudoprzeróbka wywołuje tylko uśmieszek na twarzy przechodniów i powoduje, że jeźdźcy na MZtkach kojarzeni są z reguły z marną imitacją prawdziwych motocyklistów, chcących dodać sobie animuszu błyskającymy lampkamy. A poważnie: zamierzam założyć wiosną "elektroniczny wzmacniacz iskry", jak ja to nazywam, bo nie jest to elektroniczny układ zapłonowy w pełnym tego słowa znaczeniu. Do tego chyba mniejsza zębatka zdawcza żeby można było w trasie bez problemów używac piątego biegu do normalnej jazdy. Marzy mi się jeszcze jakaś turystyczna szyba a'la chopper, ale koszt spory i dostępność bliska zeru więc sie jeszcze zastanowię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterS Opublikowano 12 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2004 Z bajerów w mym ścigu to: spawana obudowa zegarów, przytarty tłumik po glebie, świeca od fiaciora i cudnie skrzypiące klocki hamulcowe od Columbia Space Shuttle... Wreszcie ktoś odważny, sam to wstydziłem się przyznać - mam też podświetlanego Mikołaja na kierownicy (niedługo Wielkanoc, trzeba będzie zmienić na baranka z żerzuchą), miśka na przyssawki pod owiewką, polerowane szczęki hamulcowe w tylnym kole (tuning), breloczek BMW do kluczy i oczywiście w pizdu frędzli:mrgreen: Rozważam podniesienie tyłu (cross :) ) :mrgreen: A powaznie - najlepiej załóż zębatkę zdawczą 18 (tj. o 1 mniejszą) - sam tak zrobiłem i różnica jest wyraźnie widoczna - nie trzeba aż tak miszać biegami, pod górę ładnie przyspiesza, 5. wrzucasz efektywnie juz przy 70 km/h, motorek jest zdec. przyjemniejszy w prowadzeniu, w ogole nieocenione w jeździe turyst. i w 2 osoby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 12 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2004 najlepiej załóż zębatkę zdawczą 18 (tj. o 1 mniejszą) Najgorsze jest to, że ja nie wiem, jaką zębatkę ma moja MZta :oops: Na pewno jednak beznadziejnie dużą... Wnioskuję, iż fabrycznie były montowane 19-zębowe? Zdaje się, że wersje przystosowane do montazu wózka bocznego miały jeszcze inną ilość zębów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ares Opublikowano 14 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2004 A co za problem ściągnąć prawą pokrywę silnika i policzyć ilość zębów :?: :?: :?: Liczba zębów kół łańcuchowych wyjście skrzyni biegów: TS 150 - 16 zębówTS 250/1 - 20 zębówTS 250/1 - z wózkiem bocznym - 16 zębówETZ 250 - 19 zębówETZ 250 - z wózkiem bocznym - 16 zębówETZ 150 - 16 zębówETZ 251 - 21 zębówETZ 251 - z wózkiem bocznym - 17 zębów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.