Skocz do zawartości

Bajerki w naszych maszynach


M@łpa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość joserodo
mnie przez cala dlugos cyferblatu analog pokazuje 5km/h za duzo

 

U mnie w zJawie było podobnie, to przy zmianie ceferblatów, przesunałem wskazówkę na osi i teraz oba wskazują mniej więcej identyczną prędkość.

 

Co do podświetlenia to zaaplikowałem dwie diody do wnętrza obudowy licznika (jakośc udało się je tam wcisnąć.

 

Aktualnie pracuje nad tym żeby licznik elektroniczny (bez obudowy: tylko wyświetlach i elektronikę) umieścić wewnątrz licznika analogowego (wycięcie w cyferblacie) widziałem gdzieś takie rozwiązanie i zajebiście mi sie podobało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam Ekipe.

 

Bajerki... Nie wiem czy to bajer, ale buduje draga na bazie MZ. Ramę wziąłem z MZ ES 250/1 z 1978roku. troche ja dociąłem. obecnie konczy sie za bakiem-tam tez jest gorny punkt mocowania tylnych amorków. Przednie zawieszenie pochodzi z ETZ 251(łacznie z hamulcem). Koła: przód 18'' , tył''. Maszyna jest niska. Siodełko jest roche powyzej kolana. Waży około 120 kg. Postaram sie podesłać zdjecie to wtedy łatwiej zrozumiecie ten zgamatwany opis.

 

Pozdrawiam.

 

Dejvid

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako ze ostatnio przestalem jezdzic na mojej etce a raczej przy niej dlubac (czytaj post Poscig w dziale Przy Piwie) zalozylem sobie zapalniczke (gniazdo ) samochodowa podlaczyle plus ze stacyjki tak aby bylo tam zasilanie bez wlonczonego zaplonu gniazdo umiescilem w miejscu plastikowej zatyczki kierownicy mase podpielem pod mase w lampie. Dla mnie ten bajerek jest bardzo przydatny gdyz mam prostownik na gniazdko zapalniczki i kompresor do pompowania kól i latarke i duzo innych rzeczy :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

jesli chodzi o bajery w mojej MZ ETZ 250 to wepchalem SIEDZENIE oraz BAK od KAWASAKI GPZ 900 :banghead: nie bylo lekko z tej racji ze bak byl 10 cm dluzszy niz seryjny oraz mial inne mocowania , zreszta do siedzenia tez musialem troche inne zaczepy zrobic . Ale wiecie "tu sie utnie , tam zaspawa " i jest GIT.

jeszcze do tego kupilem lusterka typu łezki ( imitacja chromu ) - malo w nich widze co sie dzieje za mna ale bajer niezly :banghead:

a wracajac do baku i siedzenia to motor wyglada naprawde o NIEBO lepiej, sprawia wrazenie wiekszego niz jest w rzeczywistosci. po prostu motocykl zaczyna wygladac agresywniej :twisted:

w przyszlosci moze zakupie jakies mini kierunki.

 

 

Ps. jestem nowy i witam wszystkich weteranow.

jesli kogos beda interesowaly fotki tego wynalazku to piszcie ( bede mial najprawdopodobniej juz w ten weekend )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak obiecalem wrzucam fotki mojego sprzeta na forum.

jesli ktos chce wieksze i wiecej to prosze o maila bo tutaj mnie rozdzielczosc ogranicza.

mile widziane wszelkie uwagi.

 

Ps. ruszcze cos ten temat bo jak widze to od tygodnia nikt nic nie pisze. czyzbyscie wyczerpali inwencje tworcza ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...