Skocz do zawartości

Bujda na resorach ?


Z3US
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jednak ten zestaw to ściema Cyatat ze stronki RZT

Komplettkit Sport S70

FĂźr S70, 8 PS.

Ab diesem Jahr bieten wir diese Sportzylinder auch in einem Komplettkit an, um eine mĂśglichst preiswerte Alternative zum Komplettumbau zu liefern. Hier sind neben den Zylinder unser Tuningvergaserkit 19mm sowie der Sportauspuff S (oder preiswerter) im Lieferangebot.

Czyli z zestawu S70 można wyciągnąć 8KM, a nie z S60 9KM. Szkoda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

innej komorze spalania głowicy

I wszysko jasne. Strasznie zwiększyli stopień sprężania to i moc się znalazła. Równie dobrze możesz założyć cylinder 70ccm a głowicę od pięćdziesiątki. To dopiero będzie moc, a szkodliwość dla silnika taka jak z zestawem.

 

No a poza tym, to tak jak już Ci pisałem: ja bym do takiego czegoś podchodził bardzo sceptycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, jednak to możliwe. 13KM przy tym to nic. Jest to cylinder 70ccm firmy RZT. A tu opis tego cuda :

Rennkit SRPM 765

Zylinderkit SRPM 765, 18 PS/11000 U/min, 76,3ccm Hubraum, 5-Kanal Spßlung, Auslassystem kolbengesteuert mit Nebenauslässen, Einlassystem membrangesteuert

Czyli da się wykręcić nawet 18 koni. Tylko ile takie coś kosztuje ? Tyle co samochód :( ten zestaw nadaje się tylko do wyścigów ponieważ jest zajebiście wysilony silnik.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no... ludzie!! po co wyciskać (ściskając wielkim mocnym skórzanym pasem) dużo więcej mocy z poczciwych simsonów jaw czy innych motorowerów... one nie sa stworzone do bardzo dużych prędkości! rozumiem jeszcze "POPRAWIANIE FABRYKI" ale na miłość boską...

motorowery, jak sama nazwa wskazuje, to rowery, tylko z silnikiem, a czy od roweru się tak wiele wymaga??

DAJCIE SPOKÓJ!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eee emzet z simków itd nie ma co wyciskać to fakt (pamiętajmy, że one są chłodzone powietrzem i jeśli chcemy wycisnąć coś ponad to co możemy osiagnąć poprawiajac fabryke jest niebardzo) to tuning motorowerów typu NSr, RS, TZR i innych można więcej wymagać - wszak są dużo droższe, wyższa szkoła jazdy itd a do tego tuning w tych bzykach daje efekty (RS 80 bez problemu osiaga 120km/h, niektórzy nawet sie chwalili, że zmieniając przełożenia 5 i 6 biegu osiągali 140km/h nie przymulając początkowych prędkości)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mat, z takim się zgadzam, ale czy np. NSR 50 nazwiesz motorowerem w pełni tego słowa znaczeniu?? tylko pod względem pojemności się zgadza, ale prędkośc?? 100 km/h to ponad dwa razu za dużo jak na przepisowy motorower!!

 

dla mnie motorower to simsony, jawki, romety, itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe rzeczy powiadasz :( - pamiętaj że prędkość nie zależy wyłącznie od mocy i przełożeń ale i od momentu obrotowego - zresztą wg. mnie 150km/h dla pojemności 70~80ccm to max wynik ; 120 km/h dla pojemności 50ccm (Derbi GPR 50R osiaga 110km/h)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prędkość motoroweru można właściwie zmieniać bez ograniczeń ponieważ można zmieniać przełożenia ale żeby osiągnąć daną prędkość to bedzie sie trzeba rozpędzać strasznie długoooo i to sie mija z celem

Chodziłao mi o to żeby zębatka była taka, żeby v-max był duży, ale żeby też przyśpieszenie było przyzwoite

A według mnie przyśpieszenie zależy od momentu obrotowego, a prędkość max od przełożenia i mocy maksymalnej. A tak w ogóle to ile taki derbik po odblokowaniu ma sekund (minut) do setki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prędkość motoroweru można właściwie zmieniać bez ograniczeń ponieważ można zmieniać przełożenia ale żeby osiągnąć daną prędkość to bedzie sie trzeba rozpędzać strasznie długoooo i to sie mija z celem

No nie tak bez ograniczeń, bo jest jeszcze jeden czynnik, mianowicie opór powietrza. Zębatki możesz zmieniać na większe, v max ci będzie rosła, rosła... ale się to skończy.

Spróbuj założyć z tyłu zębatkę taką malutką jak z przodu a przekonasz się jak to jest. Teoretycznie zmieniając zębatki mógłbyć jechać 300 a nawet 1000 km/h. Nie pomyślałeś tylko o oporze :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...