Z3US Opublikowano 22 Października 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2003 Jednak ten zestaw to ściema Cyatat ze stronki RZT Komplettkit Sport S70 FĂźr S70, 8 PS.Ab diesem Jahr bieten wir diese Sportzylinder auch in einem Komplettkit an, um eine mĂśglichst preiswerte Alternative zum Komplettumbau zu liefern. Hier sind neben den Zylinder unser Tuningvergaserkit 19mm sowie der Sportauspuff S (oder preiswerter) im Lieferangebot. Czyli z zestawu S70 można wyciągnąć 8KM, a nie z S60 9KM. Szkoda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 22 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2003 innej komorze spalania głowicy I wszysko jasne. Strasznie zwiększyli stopień sprężania to i moc się znalazła. Równie dobrze możesz założyć cylinder 70ccm a głowicę od pięćdziesiątki. To dopiero będzie moc, a szkodliwość dla silnika taka jak z zestawem. No a poza tym, to tak jak już Ci pisałem: ja bym do takiego czegoś podchodził bardzo sceptycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 22 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2003 Ja tez. Jak juz kiedys pisałem " z gówna bata... itd" nie wyglupiaj sie z tjuninkami bo sobie zniszczysz przyszły motor. Obys zmadrzal do tego czasu Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wojtas Opublikowano 25 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2003 Zeus jak chcesz mieć motor o danych parametrach to sobie lepiej taki kup, a nie przerabiaj słabszych. Greedo ma rację "z gówna bata nie ukręcisz) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 26 Października 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2003 Hehe, jednak to możliwe. 13KM przy tym to nic. Jest to cylinder 70ccm firmy RZT. A tu opis tego cuda :Rennkit SRPM 765 Zylinderkit SRPM 765, 18 PS/11000 U/min, 76,3ccm Hubraum, 5-Kanal SpĂźlung, Auslassystem kolbengesteuert mit Nebenauslässen, Einlassystem membrangesteuert Czyli da się wykręcić nawet 18 koni. Tylko ile takie coś kosztuje ? Tyle co samochód :( ten zestaw nadaje się tylko do wyścigów ponieważ jest zajebiście wysilony silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 26 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2003 taaaaak zeusku, 18 koni, a czas jazdy 18 minut i wa d wymiany Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2003 nie no... ludzie!! po co wyciskać (ściskając wielkim mocnym skórzanym pasem) dużo więcej mocy z poczciwych simsonów jaw czy innych motorowerów... one nie sa stworzone do bardzo dużych prędkości! rozumiem jeszcze "POPRAWIANIE FABRYKI" ale na miłość boską... motorowery, jak sama nazwa wskazuje, to rowery, tylko z silnikiem, a czy od roweru się tak wiele wymaga?? DAJCIE SPOKÓJ!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I_Mat Opublikowano 26 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2003 eee emzet z simków itd nie ma co wyciskać to fakt (pamiętajmy, że one są chłodzone powietrzem i jeśli chcemy wycisnąć coś ponad to co możemy osiagnąć poprawiajac fabryke jest niebardzo) to tuning motorowerów typu NSr, RS, TZR i innych można więcej wymagać - wszak są dużo droższe, wyższa szkoła jazdy itd a do tego tuning w tych bzykach daje efekty (RS 80 bez problemu osiaga 120km/h, niektórzy nawet sie chwalili, że zmieniając przełożenia 5 i 6 biegu osiągali 140km/h nie przymulając początkowych prędkości) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2003 mat, z takim się zgadzam, ale czy np. NSR 50 nazwiesz motorowerem w pełni tego słowa znaczeniu?? tylko pod względem pojemności się zgadza, ale prędkośc?? 100 km/h to ponad dwa razu za dużo jak na przepisowy motorower!! dla mnie motorower to simsony, jawki, romety, itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 27 Października 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2003 Przecież wiem, że żywotność tak wysilonego silnika jest bardzo krótka, ale ciekawe ile by wyciągnął taki simson z odpowiednimi zębatkami :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macias Opublikowano 27 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2003 prędkość motoroweru można właściwie zmieniać bez ograniczeń ponieważ można zmieniać przełożenia ale żeby osiągnąć daną prędkość to bedzie sie trzeba rozpędzać strasznie długoooo i to sie mija z celem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I_Mat Opublikowano 27 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2003 ciekawe rzeczy powiadasz :( - pamiętaj że prędkość nie zależy wyłącznie od mocy i przełożeń ale i od momentu obrotowego - zresztą wg. mnie 150km/h dla pojemności 70~80ccm to max wynik ; 120 km/h dla pojemności 50ccm (Derbi GPR 50R osiaga 110km/h) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 27 Października 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2003 prędkość motoroweru można właściwie zmieniać bez ograniczeń ponieważ można zmieniać przełożenia ale żeby osiągnąć daną prędkość to bedzie sie trzeba rozpędzać strasznie długoooo i to sie mija z celemChodziłao mi o to żeby zębatka była taka, żeby v-max był duży, ale żeby też przyśpieszenie było przyzwoiteA według mnie przyśpieszenie zależy od momentu obrotowego, a prędkość max od przełożenia i mocy maksymalnej. A tak w ogóle to ile taki derbik po odblokowaniu ma sekund (minut) do setki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 27 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2003 prędkość motoroweru można właściwie zmieniać bez ograniczeń ponieważ można zmieniać przełożenia ale żeby osiągnąć daną prędkość to bedzie sie trzeba rozpędzać strasznie długoooo i to sie mija z celemNo nie tak bez ograniczeń, bo jest jeszcze jeden czynnik, mianowicie opór powietrza. Zębatki możesz zmieniać na większe, v max ci będzie rosła, rosła... ale się to skończy. Spróbuj założyć z tyłu zębatkę taką malutką jak z przodu a przekonasz się jak to jest. Teoretycznie zmieniając zębatki mógłbyć jechać 300 a nawet 1000 km/h. Nie pomyślałeś tylko o oporze :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 27 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2003 Czolem! Taaa, juz byl pewien osobnik ze sportowym skutrem, 26 KM i 200km/h ;]Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.