nameless Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 (edytowane) na alllegro sprzedaja takie fajne swietlowki xenonowe w komplecie z przetwornica itd. sa zgodne ze standardem np h4. gdzies mi powiedziano ze uzywanie tego jest nielegalne. czytam sobie rozporzadzenie ministra infrastruktury i za cholere nie moge znalesc jak to jest. jedyne co znalalzem to ze swiatla mijania nie mogo oslepiac jadacych z przeciwka i musza w dobrych warunkach oswietlac 40m drogi. jak to w koncu jest? Dz.U. 2003 nr 32 poz. 262 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia Edytowane 5 Listopada 2007 przez nameless Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit373 Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Daj linka do tych świetlówek bo ja nie wiem o co chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Chodzi o standardowy zestaw ksenonowy do zamontowania zamiast normalnych lamp. Mam to w B12. Nameless możesz zaryzykować, w Polsce oświetlenie ksenonowe musi mieć wysokociśnieniowe spryskiwacze reflektorów i samopoziomowanie, więc chocbyś się mocno starał to i tak nie będzie to zgodne z prawem bo nie dasz rady tego dorobić. Za to gość na stacji kontroli powiedział mi, że w Polsce w motocyklu można mieć i lampe naftową z przodu i nikt sie nie przyczepi :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Z tego co mi na rezie wiadomo w BMW K 1200 GT mozna zamowic Xenoeowe opcjonalnie. ( nirznaczy, ze inne nie maja ) Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nameless Opublikowano 6 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Daj linka do tych świetlówek bo ja nie wiem o co chodzi. takie coshttp://www.allegro.pl/item262774142_xenony...taz_krakow.html szkoda ze wszystko sprzedaja w zestawach po dwie sztuki, trzeba napisac do goscia moze jedna sprzeda :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vespucci Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Małe OT:Różnica jest nieporównywalna :wink:A drugą jako światło STOP wstawić - tylko w czerwonym kloszu - to nie będzie możliwości że Cię ktoś nie zauważy przy hamowaniu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Różnica jest nieporównywalna... w nocy. W dzień gorzej widać (przynajmniej mój zestaw) niż halogeny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grubas Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Jeśli chodzi o prawo, to liczy się atest. Jeśli sprzedawca go ma i napisali CE to jesteś czysty. Cytuj BMW F650 STSzyby samochodoweprogramy księgowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastian zg Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 W miare rozsądnie jest to wyjaśnione tu http://motoryzacja.interia.pl/samochody/tu...ony,992810,1135 Jednak opis ten nie całkiem porusza sprawe motocykla. Bo jakoś nie jestem w stanie sobie wyobrazić w motorze czujników na wahaczach (że o spryskiwaczach nie wspomne).Reflektor w motocyklu, jeśli na szkle jest oznacznie H to jest przystosowany tylko do żarówek typu H. Ksenony mają oznacznie D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Witam.Czy po zastosowaniu takich swiatel (xnenonów) mamy swiatła krutkie/długie?? tak jak w normalnej zarówce H4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Pytanie za 3 punkty. Jaka jest temperatura robocza tych xenonow ? Co stanie sie z reflektorem jezeli bedzie wiekszy co jaki czas trzeba bedzie zafundowac sobie / wymienic reflektor spalony przez xenony ? :flesje: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 zestaw o który mówicie to tzw HID. są tego trzy rodzaje, w zależności od mocy światła które dają: 6000, 8000 i 12000. polskie przepisy dopuszczają 6000. i takie właśnie mam zamontowane w swoim samochodzie. nie mam sprysków ani żyroskopu, przegląd przechodzi bez problemu. zarówno lampy jak i zestaw HID są atestowane. nic mi się nie wypala, światło jest super. nie zdecydowałem się na 8000 i 12000 ponieważ światło jest tam już niebieskie i fioletowe. poza tym nie chce mi się sra* po gaciach przy okazji kontroli policji czy przeglądu. w samochodzie mam wprawdzie fabryczny żyroskop, ale jakoś brak mi motywacji, żeby go podłączyć pod lampy. spryski będę zakładał, zostały zdjęte przy okazji walnięcia psa (nowy zderzak nie miał wyjścia). zestaw nadaje się do każdej lampy soczewkowej i typy klar. nie ma możliwości montażu w lampach z profilowanym szkłem.na nowy sezon chyba też zamontuję sobie w motocyklu. zaciekawiła mnie opinia, że w dzień gorzej widać niż normalną żarówkę. czy chodzi o wielkość odbłyśnika?w każdym razie do samochodu zdecydowanie polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Witam.Czy po zastosowaniu takich swiatel (xnenonów) mamy swiatła krutkie/długie?? tak jak w normalnej zarówce H4 pzdr :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Witam.Czy po zastosowaniu takich swiatel (xnenonów) mamy swiatła krutkie/długie?? tak jak w normalnej zarówce H4 pzdr :wink:nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 A auta z syryjną instalacją posiadają krotkie/długie?? a czy xsenony mogą byc montowane do lamp profilowanych czy tylko do soczewek?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.