pikus91 Opublikowano 5 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 (edytowane) ale od czego jest forum? jezdzi mi sie na tym dobrze tylko nie powinno sie tak dziac. Uwierz mi ze nie potrzeba mi fachowca. Poradzil bym sobie z tym sam ale korzystam z latwiejszego sposob czyli forum i moze ktos mi doradzi dokladniej i mniej czasu mi to zajmie. Panie Piotrze kazdy od czegos musi zaczac pan zapewne tez od czegos zaczynal i nie raz potrzebowal pomocy czy odrazu pan mial wszystko w jednym palcu i silnik za kazdym zlozeniem chodzil jak marzenie? Po wielu przeczytanych postach pana zauwazylem to samo co kuba 195 pozdrawiam Edytowane 5 Listopada 2007 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Uwierz mi ze nie potrzeba mi fachowca.uwierzyłem tylko po co zaśmiecasz 4um jak jesteś taki dobry?nie musisz odpisywać.pozdro Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 5 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 (edytowane) bo forumowicze moga mi szybciej pomoc? proste dojsc bym do tego napewno doszedl ale zajelo by mi to duzo czasu wiec wole zwrocic sie o pomoc do forumowiczow. pozdrawiam Edytowane 5 Listopada 2007 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 koniec tematu, każdy powiedział co miał w ustach teraz jakies nowe pomysły trzeba podsunąc koledze. może zmniejsz przerwę na świecy , jaka mas zustawioną? strzał jest gdy nazbiera sie paliwa i pojawia się isktra, wiec może to jakaś prosta przyczyna. posprawdzaj jeszcze raz wszystkie przewody WN zmień świece i zobacz co sie bedzie dzaiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 bo forumowicze moga mi szybciej pomoc? proste dojsc bym do tego napewno doszedl ale zajelo by mi to duzo czasu wiec wole zwrocic sie o pomoc do forumowiczow. pozdrawiamSprawdź poziom paliwa w gaźniku. Jesli jest za niski, przy maksymalnych obrotach, silnik pod obciążeniem bedzie wytwarzał za ubogą mieszankę, i nie będzie w stanie wejść na większe obroty. Na luzie będzie wkręcać się na wyższe obroty, ale z kierowcą już nie da rady. Kolor swiecy w dwusuwie jest istotny, ale np zakopcenie zależeć będzie też od zawartości oleju w mieszance lub sprawności dozownika.To, że w przepustnicy był wytarty rowek do iglicy świadczy, że silnik też jest już mocno zużyty. W takim stanie, każde rozebranie i ponowne złożenie może oznaczać spadek osiągów, bo wcześniej dopasowane do siebiue części muszą na nowo się "dotrzeć" lub inaczej mówiąc "ułożyć". A że już dużo przeszły nie jest to możliwe i w konsekwencji silnik chodzi gożej. To teorai, która niestety często się sprawdza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 6 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 poziom paliwa w gazniku jest dobry wiec to nie to. Ustawilem iglice w jaknajwyzzszym polozeniu i motocykl idize tak jak wczesniej czyli bdb:) Jedynie jeszcze bede musial sprawdzic teraz kolor swiecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.