Skocz do zawartości

RM 250 (95r)


MotoTroll
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam RM-a 250 padła korba tłok i oczywiście cylinderek!

Wszystko do wymiany!

Macie jakieś doswiadczenie w naprawie tego typu motocykli jakich firm cześci wkładaliście i jak długo chodziło!

Pytanie dotyczy równiez nowej tulei bo nikasilu juz nie ma!

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co ja wiem to po wbiciu tuleji już nie można nikasylu kłaść..zastaje tylko tulejowanie.Co do tłoka,korby osobiście zakładałem do swojej RM z PROX"a.Przelatałem cały lipiec i trochę sierpina.Zobacz także łożyska na wale bo pewnie tez sa do wymiany,a przy takiej naprawie trzeba też to wymienić :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no oczywiście że po wbiciu tulei już nie położsz nicasilu, bo sie cylinder roztacza....prosta naprawa rzbierasz silnik poszczególne części dajesz do regeneracji, co zużyte zamawiasz nowe i składasz:) łożyska słychać jak już maja dosć, wszystko składaj na nowe uszczelki, i radze śrubki smarować klejem zapobiegającym odkręcaniu sie, powinno chodizć jak ta lala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no oczywiście że po wbiciu tulei już nie położsz nicasilu, bo sie cylinder roztacza....prosta naprawa rzbierasz silnik poszczególne części dajesz do regeneracji, co zużyte zamawiasz nowe i składasz:) łożyska słychać jak już maja dosć, wszystko składaj na nowe uszczelki, i radze śrubki smarować klejem zapobiegającym odkręcaniu sie, powinno chodizć jak ta lala.

 

A mam takie pytanko odnosnie tego kleju. Czy jak sie posmaruje te sruby, to pozniej nie stawiaja jakiegos wiekszego oporu przy odkrecaniu?? Chodzi mi dokladnie o to, czy nie skatuje srubek jesli sa juz zuzyte przy odkrecaniu ich po takim 'zakonserwowaniu'?? POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mam takie pytanko odnosnie tego kleju. Czy jak sie posmaruje te sruby, to pozniej nie stawiaja jakiegos wiekszego oporu przy odkrecaniu?? Chodzi mi dokladnie o to, czy nie skatuje srubek jesli sa juz zuzyte przy odkrecaniu ich po takim 'zakonserwowaniu'?? POZDRO

Jak są śrubki skatowane to je trzeba wymienić. Oczywiście aby odkręcić śrubę zabezpieczoną klejem trzeba zapodać większy moment więc łby muszą być w dobrym stanie. Inaczej "zakatujesz" je na śmierć. :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie tulejowania to było o tym na forum. Sam czekam teraz na swój cylinder i nowy tłoczek. Forumowicze polecili mi Motor-Tech z Katowic, o którym było wiele w innych tematach. Lepiej nie korzystać z tanich zamienników i zainwestować w porządne części niż walić szlif po szlifie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...