Marcin962 Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Jak w temacie motor stał na dworze 2 miesiące (nie jest to mój motor,ja nie trzymał bym go na dworze tak długo) akumulator padł,odpaliliśmy z wielkim trudem z kabli i trzeba go było bardzo długo kręcić i niechciał się wogule wkręcać na obroty tak do 5 tyś i obroty zaczynaja spadać niewiem wina gaźników to raczej nie jest bo chodził jak rakieta, na pewno gaźniki były zsynchronizowane.Moje pytanie jest takie czy może to być wina czegoś elektrycznego? paliwa? powietrza? dodam jeszcze że jak uda się go już odpalić to chodzi na wszystkie gary i nie kopći Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Trzaba było najpierw naładować pożądnie aku i wtedy palić. Zlej to paliwo i zalej nowym. Może wytrącił się jakiś syf w gaźnikach ? Sprawdz filtr powietrza, świece. Jak stał na deszczu to może coś zawilgotniało i zaśniedziało ? ps. poczekaj aż jeszcze ktoś się wypowie, bo z Japonią dopiero zaczynam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Pierwsza rzeczą po dłuższym postoju to wykręcenie wszystkich świec i wypalenie ich nad gazem w kuchni by oczyścić z wilgoci i nagaru. Ten zabieg na pewno ułatwi uruchomienie tego silnika. Druga sprawa to zastane paliwo w gaźnikach . Zlej stare z komór pływakowych , byc moze razem z wodą i probuj wtedy. Jak już zapali to rozgrzej silnik do prawidłowej temperatury a nie gaś zaraz po odpaleniu bo świece złapią przebicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 niech dostanie temperatury i się wygrzeje ,paliwo na pewno zasyfione +woda w paliwie gażniki chyba też lekko zamulone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin962 Opublikowano 3 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Zapomniałem dodać zlaliśmy paliwo i zalalismy świeżym, zajrzę do swiec ale to dopiero w sobote bo szkołe mam jak na razie dzięki za wskazówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 tak jak wyżej sprawdź świece i podstawa naładuj dobrze aku!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Wykręć świece po kręceniu jak nie będzie chciał zaskoczyć i oblukaj czy jest sucha lub mokra. Kumpel też miał problem z odpaleniem GSX-a po postoju a jak saskoczył to niebardzo się wkręcał. Okazało się że gaźniki były zasyfione. Po czyszczeniu bez synchro moto pali jak marzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin962 Opublikowano 6 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Jeszcze mam pytanie jak rozkęce gaźniki wyczyszcze to trzeba bedzie je potem synchronizować ?Jesli ktoś morze to prosił bym o instrukcje i wskazówki przy rozkrecaniu i czyszczeniu gażników z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.