Demus2 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Witam. Mam problem ze sprzęgłem w Hayabusie. Przy normalnej (delikatnej) jeździe wszystko działa jak należy. Problemy pojawiają się gdy próbuje dynamiczniej wystartować. Sprzęgło zachowauje się jakby miało tylko dwie pozycje (0/1) Ma ktoś jakiegoś pomysła co to może być? Z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOSTRIDER11 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 przez to co piszesz rozumiem ze jak mu odwiniesz z manety to slizga sie???????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demus2 Opublikowano 31 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Nie ślizga. Po prostu nie ma w nim czegoś takiego jak jazda na półsprzęgle. Albo załączone albo rozłączone. Dzieję się to przy wyższych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 na bardzo wysokich obrotach nie ma czegos takiego jak jazda na polsprzegle albo jedziesz albo sprzeglo rozlaczasz... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demus2 Opublikowano 31 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Żeby godziwie wystartowac potrzebne jest płynne przeniesienie mocy. Jakaś dozowalność. U mnie tego nie ma. Albo wszystko albo nic i w tym problem. Nie chodzi mi o ruszanie przy maksymalntych obrotach silnika ale normalny, szybki start spod świateł. Powiedzmy przy 5000 obr/min. Mam nadzieję że wyjaśniłem o co mi chodzi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 faktycznie sprzeglo w hajce ma bardzo niewielki skok nie mowie o klamce) i ciezko sie nim dozuje. pozno bierze. ale nie az tak zeby wcale nie dalo sie dozowac. poza tym jak bys zapodal na 5000 rpm i bylo by 0/1 to masz plecy gwarantowane przy tej mocy natomiast tak poza tematem to po co walic z 5000rpm?? to moto z 3000 idzie jak glupie :) Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 byc moze sprzeglo juz sie konczy i pozostal tak maly skok ze nie masz juz takiej kontroli jak wczesniej.. Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demus2 Opublikowano 31 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Chyba się jeszce nie kończy. Moto ma 13900 km przebiegu. Gdyby się kończyło to chyba by się ślizgało. Te 5000 obr/min to przykłąd. Zazwyczaj ruszam przy ok 2000 i manetke odkrecam gdy sprzęgło odpuszczone ale chciałbym mieć mozliwość wystartować z wyższymi obrotami. Coś takiego jak na wyścigach. W moim przypadku to niemozliwe. Strasznie szarpie i albo zadusi silnik albo guma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Te sprzeglo to tzw,slipper,rozlacze sie czy tez slizga przy redukcji biegow ? Ten typ chyba tak ma,modyfikacja polega na przerobieniu jego na "normalne" sprzeglo. Przyznam sie ze zbyt duzo to na temat Busy to nie wiem ale kolesie ktorzy scigaja sie na 1/4 mili pierwsza rzecz co robia to zmieniaja czesci w sprzeglach. Sprobuj swierzy i inny olej moze bedzie lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOSTRIDER11 Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 skoro mowisz ze sie nie konczy to moze pora wziac sie za regulacje,moze wystarczy podregulowac na automaciew busie jest chyba taki sam jak u mnie w sradzie porypany slimak w sumie to ja go wywalilem i zalozylem hydrauliczne sprzeglo od kawasaki jest 100 razy lepiejPozdroP.SDemus2 bywasz u was na lotnisku???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 byc moze sprzeglo juz sie konczy i pozostal tak maly skok ze nie masz juz takiej kontroli jak wczesniej..Sprzęgło które się kończy, zaczyna się ślizgać... Logiki trochę. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Sprzęgło w Busie jest hydrauliczne i nic się w nim nie reguluje. Tak szczerze, (to do autora tematu) - nie wiem czy największą luką nie jest tutaj sam kierowca :). Może trzeba poćwiczyć? Hydrauliczne sprzęgło ma bardzo mały skok, trzeba wyczucia. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Sprzęgło które się kończy, zaczyna się ślizgać... Logiki trochę. Ty mowisz o takim, ktore sie skonczylo...a teraz posluchaj logiki...przy mniejszej srednicy wytartych tarcz nie musisz gleboko wciskac klamki skok roboczy sie zmniejsza (sprzeglo rozlacza wczesniej) Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 (edytowane) Ty mowisz o takim, ktore sie skonczylo...a teraz posluchaj logiki...przy mniejszej srednicy wytartych tarcz nie musisz gleboko wciskac klamki skok roboczy sie zmniejsza (sprzeglo rozlacza wczesniej) Średnicy?? :) Chyba grubościPozatym grubość tarcz nie ma nic do tego jak szybko łapie sprzęgło Edytowane 1 Listopada 2007 przez gutek_rapier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 no wlasnie a moze wystarczy troche potrenowac. jak dlugo masz ten motocykl?? Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.