maciek79 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Witam.Zatkał mi się gaźnik ostatnio - rozkręciłem komorę pływakową i trochę się ździwiłem bo na dnie było dużo paprochów pokaźnych rozmiarów. Jeden z nich zatkał mi dyszę główną o średnicy prawie 1,5mm. Gaźnik ostatni raz czyściłem z rok temu. Problem w tym, że paprochy ze względu na swój rozmiar nie trafiły tam z baku - siatka na kraniku i siatka przed zaworkiem w gaźniku. Ponieważ jeżdżę głównie w terenie i często zdarza się że motor ląduje kołami do góry, więc wymyśliłem sobie że jedyna drogą jaką te paprochy tam trafiły to przez cofające się paliwo z tych właśnie wężyków.Też tak macie? A może założyć tam jakieś filterki czy coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witson Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 załóż filtr paliwa z komarka, czesc syfu dostaje sie tez przez filtr powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Częsciej zaglądaj do Airboxa, czysty filtr to podstawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek79 Opublikowano 31 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Częsciej zaglądaj do Airboxa, czysty filtr to podstawaDo filtra zaglądam często i jest on czysty. Zresztą wytłumacz mi którędy syf z filtra może przedostać się do komory pływakowej i zatkać główną dysze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Do filtra zaglądam często i jest on czysty. Zresztą wytłumacz mi którędy syf z filtra może przedostać się do komory pływakowej i zatkać główną dysze?Syf w komorze to normalna pozostałośc po paliwie. Tzn. w normalnych krajach, taki syf raczej nie powstaje. :icon_mrgreen: Ale ponieważ w Polsce zawartość benzyny w benzynie jest różna w różnych miejscowościach, więc i powstające w niej osady są w wiekszej lub mniejszej ilości. Ale generalnie zawsze są. Po prostu w czasie pracy wytrącają się pod wpływem ciepła, reakcji chemicznych, wody i bóg wie jeszcze czego. Niestety takie są realia, że gaźnik trzeba często czyścić bo nikt nie wie co naprawdę trafia do baka.A siatkami się specjalnie nie przejmuj. Ja w swoim BMW mam je przy kranikach i też w komorze pływaka zbierają sie syfy. :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Dokładnie. Ta siateczka to tylko po to żeby oko cieszyć, choć i z tym ma problem:) Ale nie inwestuj w najtanszy filterek... Często tak miałem że to on był powodem zanieczyszczenia gaźnika bo bibułka zastosowana do jego budowy rozpuszczała sie i trafiała do gaźnika. Było to cholernie nieprzyjemne bo niby filter jest a gaźnik zapchany:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 paliwo podłej jakości jest winne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Struna #28 Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 niedawno zaliczylem lekka glebe w piachu na xt 125, lekko polozylem motor i nie wiem jakim cudem malenki paproch dostal mi sie na dysze w gazniku ;/ motor gasl, nie odpalal nasaczasz filtr powietrza jakims porzadniejszym olejem?? bo mozliwe ze przez filtr naszlo ci tyle syfu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1RIKO1 Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 A ja przyjrzalbym się przewodom paliwowym. Często stare węrzyki po dlugim kontakcie z bęzyną poprostu zaczynaja się rozpadać od środka. Niezmienia to jednak faktu ze paliwo mamy ''podle'' i nic nie wskazuje na jego poprawę... MOJA RADA- DOBRY FILTR JAK NAJ BLIRZEJ GAZNIKA, I WYMIANA WĘRZYKÓW. Pozdro. :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.