Skocz do zawartości

gsxr 1000 k6


wojtek85
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie Stifler, kolega zadajacy pytanie nieprecyzyjnie sie wyraza i to jest glowny problem. On nie odpowietrza, tylko odkreca odpowietrznik i spuszcza cisnienie z ukladu. To cisnienie buduje sie caly czas podczas jazdy z kazdym nacisnieciem na klamke hamulca i po pewnym czasie hamulec blokuje w koncu przednie kolo - jazda staje sie niemozliwa.

Wowczas odkreca odpowietrznik, obniza cisnienie i jedzie dalej.

Przerabialem to kilka razy w roznych motocyklach i po opisie sadze ze to iest przyczyna.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie Stifler, kolega zadajacy pytanie nieprecyzyjnie sie wyraza i to jest glowny problem. On nie odpowietrza, tylko odkreca odpowietrznik i spuszcza cisnienie z ukladu. To cisnienie buduje sie caly czas podczas jazdy z kazdym nacisnieciem na klamke hamulca i po pewnym czasie hamulec blokuje w koncu przednie kolo - jazda staje sie niemozliwa.

Wowczas odkreca odpowietrznik, obniza cisnienie i jedzie dalej.

Przerabialem to kilka razy w roznych motocyklach i po opisie sadze ze to iest przyczyna.

 

Adam M.

 

 

+1.Kolega to kiedys przerabial w swoim motorku.Dokladnie tak bylo.Z dna zbiorniczka z plynem powinna tryskac taka mikro fontanna przy odpuszczaniu hamulcow,jezeli nie to znaczy ze jest brud.Zapewne plyn nie byl wymieniony od 5 roku naszej ery .Dlatego plyn trzeba wymieniac czesto.

 

W gsxr k6 niema zadnych prowadnic, to nie jest plywajacy zacisk,trudno sobie wyobrazic za wszystkie cylinderki padly jednoczesnie,,,,,,,

 

Przyczyna na 99 % jest na gorze w pompie hamulcowej.

 

Zapowietrzony uklad nie powoduje blokady hamulcow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

+1.Kolega to kiedys przerabial w swoim motorku.Dokladnie tak bylo.Z dna zbiorniczka z plynem powinna tryskac taka mikro fontanna przy odpuszczaniu hamulcow,jezeli nie to znaczy ze jest brud.Zapewne plyn nie byl wymieniony od 5 roku naszej ery .Dlatego plyn trzeba wymieniac czesto.

 

W gsxr k6 niema zadnych prowadnic, to nie jest plywajacy zacisk,trudno sobie wyobrazic za wszystkie cylinderki padly jednoczesnie,,,,,,,

 

Przyczyna na 99 % jest na gorze w pompie hamulcowej.

 

Zapowietrzony uklad nie powoduje blokady hamulcow.

wlasne jestem na etapie odpowietrzania spuscilem plyn do samego konca i teraz mam problem nie moge odpowietrzyc ukladu pompuje pompuje i nic hamulca nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa musi najpierw "zaskoczyc".

 

Jezeli jest odpowietrznik przy pompie to go poluzuj,nich troche plynu scieknie bez pompowania,grawitacyjnie.Jezeli niema to poluzuj przewody przy pompie i zrob tak samo.Nawal jakis szmat,recznikow papierowych,plyn moze zniszczyc plastiki ,farbe.

 

Odpowietrzanie czasami wymaga obrzedow czarnoksieskich,klniecie tez pomaga. :icon_exclaim:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy oprocz tego ze piszesz to zdaza ci sie czytac co pisza inni ???

Jezeli wymieniles plyn to teraz musisz zaczac odpowietrzanie od pompy tak jak napisal to wyzej tomekd.

Nastepne pytanie to jak odpowietrzasz ?

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy oprocz tego ze piszesz to zdaza ci sie czytac co pisza inni ???

Jezeli wymieniles plyn to teraz musisz zaczac odpowietrzanie od pompy tak jak napisal to wyzej tomekd.

Nastepne pytanie to jak odpowietrzasz ?

 

Adam M.

... i jak długo. Jak odpowietrzasz cały układ (w pompie nie było płynu) to masz roboty na... godzinę? :icon_mrgreen: A bywa że dłużej! Tak, że pompuj, pompuj, popuszczaj i pompuj! :banghead:

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

zqaciski nie wymagaly zadnego czyszczenia byly jak nowe,pomka hamulcowa zostala dokladnie rozebrana i wyczyszczona wszystkie kanaly dziurki przedmuchane po prostu wszystko jak nowe moto ma przejechane 2tys km wiec co moze byc zmienilem tez plyn i nic a co wiecej przez zblokowanie tego zasranego hamulca mialem slizga po prostu wychodze z siebie nie wiem co mam zrobic nawet jak pohamuje kilkakrotnie wszystko jest ok stawiam motor na chwilke a potem wracam do dalszej jazdy i hamulec jest zablokowany dziwne jakies czary czy co prosze o pomoc z gory dziekuje czesc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest to tak mały układ, że możesz go spokojnie rozebrać... przy takich awariach to jak na mój gust. do przeczyszczenia WSZYSTKO. przeczyszczenia czyli. spuszczasz płyn hamulcowy, rozbierasz WSZYSTKO i sprezonym powietrzem. Następnie nowy, zalecany płyn, i składamy. przed złożeniem wszystko MUSI BYC SUCHE. zero wody. jak to Ci nic nie da. to szukaj problemie w pompie. nie zapomnij przedmuchać dokladnie przewodów hamulcowych. Jest to układ, który zatrzymuje Twój szybki i mocny motocykl, ZERO OSZCZEDNOSCI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc.mam maly problem z przednim hamulcem w gsxr 1000 k6.problem polega na tym ze jak pociskam na przedni hamulec to zakleszczaja mi sie klocki hamulcowe .

 

 

Jelsi zjawisko bedzie się powtarzało to nie martw się. to jest Suzuki i hamulce muszą w nich świrować. Jesli nie świrują to znaczy że to nie Suzuki. Suza słynie z tego. Chyba jedyne co mozan zarzucic motocyklom tej marki. Chcoiaż z twojego postu wynika że zjawisko ma zbyt wielką skalę. Nie powinno blokować koła czy utrudniać jazdy. Co najwyżej może piszczeć i trzeć o tarczę czyli standard w Suzi.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy sprawdziles ze ruch popychacza pompy jest niczym nie ograniczony, tzn czy popychacz wysuwa sie na pelna dlugosc w momencie gdy puszczasz dzwignie hamulca ?

Mialem przypadek budujacego sie cisnienia w pompie Suzuki, ale nie wchodzilem w to b.gleboko, tylko wymienilem pompe na inna uzywana i tyle.

Jezeli sie nie myle to to byla to nawet pompa od Kawy.

W twoim przypadku zrobilbym to samo, tym bardziej ze wszystkie pompy Suzuki od ostatnich GSXR sa najprawdopodobniej identyczne, albo b. podobne.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...