Adam M. Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 Nie Stifler, kolega zadajacy pytanie nieprecyzyjnie sie wyraza i to jest glowny problem. On nie odpowietrza, tylko odkreca odpowietrznik i spuszcza cisnienie z ukladu. To cisnienie buduje sie caly czas podczas jazdy z kazdym nacisnieciem na klamke hamulca i po pewnym czasie hamulec blokuje w koncu przednie kolo - jazda staje sie niemozliwa.Wowczas odkreca odpowietrznik, obniza cisnienie i jedzie dalej.Przerabialem to kilka razy w roznych motocyklach i po opisie sadze ze to iest przyczyna. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 Nie Stifler, kolega zadajacy pytanie nieprecyzyjnie sie wyraza i to jest glowny problem. On nie odpowietrza, tylko odkreca odpowietrznik i spuszcza cisnienie z ukladu. To cisnienie buduje sie caly czas podczas jazdy z kazdym nacisnieciem na klamke hamulca i po pewnym czasie hamulec blokuje w koncu przednie kolo - jazda staje sie niemozliwa.Wowczas odkreca odpowietrznik, obniza cisnienie i jedzie dalej.Przerabialem to kilka razy w roznych motocyklach i po opisie sadze ze to iest przyczyna. Adam M. +1.Kolega to kiedys przerabial w swoim motorku.Dokladnie tak bylo.Z dna zbiorniczka z plynem powinna tryskac taka mikro fontanna przy odpuszczaniu hamulcow,jezeli nie to znaczy ze jest brud.Zapewne plyn nie byl wymieniony od 5 roku naszej ery .Dlatego plyn trzeba wymieniac czesto. W gsxr k6 niema zadnych prowadnic, to nie jest plywajacy zacisk,trudno sobie wyobrazic za wszystkie cylinderki padly jednoczesnie,,,,,,, Przyczyna na 99 % jest na gorze w pompie hamulcowej. Zapowietrzony uklad nie powoduje blokady hamulcow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek85 Opublikowano 30 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 +1.Kolega to kiedys przerabial w swoim motorku.Dokladnie tak bylo.Z dna zbiorniczka z plynem powinna tryskac taka mikro fontanna przy odpuszczaniu hamulcow,jezeli nie to znaczy ze jest brud.Zapewne plyn nie byl wymieniony od 5 roku naszej ery .Dlatego plyn trzeba wymieniac czesto. W gsxr k6 niema zadnych prowadnic, to nie jest plywajacy zacisk,trudno sobie wyobrazic za wszystkie cylinderki padly jednoczesnie,,,,,,, Przyczyna na 99 % jest na gorze w pompie hamulcowej. Zapowietrzony uklad nie powoduje blokady hamulcow.wlasne jestem na etapie odpowietrzania spuscilem plyn do samego konca i teraz mam problem nie moge odpowietrzyc ukladu pompuje pompuje i nic hamulca nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 Pompa musi najpierw "zaskoczyc". Jezeli jest odpowietrznik przy pompie to go poluzuj,nich troche plynu scieknie bez pompowania,grawitacyjnie.Jezeli niema to poluzuj przewody przy pompie i zrob tak samo.Nawal jakis szmat,recznikow papierowych,plyn moze zniszczyc plastiki ,farbe. Odpowietrzanie czasami wymaga obrzedow czarnoksieskich,klniecie tez pomaga. :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek85 Opublikowano 30 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 sposcilem calkowicie plyn i zalalem nowy i teraz nie moge odpowietrzyc hamulca.nie wiem dlaczego tak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 Czy oprocz tego ze piszesz to zdaza ci sie czytac co pisza inni ???Jezeli wymieniles plyn to teraz musisz zaczac odpowietrzanie od pompy tak jak napisal to wyzej tomekd.Nastepne pytanie to jak odpowietrzasz ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 Czy oprocz tego ze piszesz to zdaza ci sie czytac co pisza inni ???Jezeli wymieniles plyn to teraz musisz zaczac odpowietrzanie od pompy tak jak napisal to wyzej tomekd.Nastepne pytanie to jak odpowietrzasz ? Adam M.... i jak długo. Jak odpowietrzasz cały układ (w pompie nie było płynu) to masz roboty na... godzinę? :icon_mrgreen: A bywa że dłużej! Tak, że pompuj, pompuj, popuszczaj i pompuj! :banghead: Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek85 Opublikowano 8 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 zqaciski nie wymagaly zadnego czyszczenia byly jak nowe,pomka hamulcowa zostala dokladnie rozebrana i wyczyszczona wszystkie kanaly dziurki przedmuchane po prostu wszystko jak nowe moto ma przejechane 2tys km wiec co moze byc zmienilem tez plyn i nic a co wiecej przez zblokowanie tego zasranego hamulca mialem slizga po prostu wychodze z siebie nie wiem co mam zrobic nawet jak pohamuje kilkakrotnie wszystko jest ok stawiam motor na chwilke a potem wracam do dalszej jazdy i hamulec jest zablokowany dziwne jakies czary czy co prosze o pomoc z gory dziekuje czesc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzyl Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 jest to tak mały układ, że możesz go spokojnie rozebrać... przy takich awariach to jak na mój gust. do przeczyszczenia WSZYSTKO. przeczyszczenia czyli. spuszczasz płyn hamulcowy, rozbierasz WSZYSTKO i sprezonym powietrzem. Następnie nowy, zalecany płyn, i składamy. przed złożeniem wszystko MUSI BYC SUCHE. zero wody. jak to Ci nic nie da. to szukaj problemie w pompie. nie zapomnij przedmuchać dokladnie przewodów hamulcowych. Jest to układ, który zatrzymuje Twój szybki i mocny motocykl, ZERO OSZCZEDNOSCI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 czesc.mam maly problem z przednim hamulcem w gsxr 1000 k6.problem polega na tym ze jak pociskam na przedni hamulec to zakleszczaja mi sie klocki hamulcowe . Jelsi zjawisko bedzie się powtarzało to nie martw się. to jest Suzuki i hamulce muszą w nich świrować. Jesli nie świrują to znaczy że to nie Suzuki. Suza słynie z tego. Chyba jedyne co mozan zarzucic motocyklom tej marki. Chcoiaż z twojego postu wynika że zjawisko ma zbyt wielką skalę. Nie powinno blokować koła czy utrudniać jazdy. Co najwyżej może piszczeć i trzeć o tarczę czyli standard w Suzi. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzyl Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Co najwyżej może piszczeć i trzeć o tarczę czyli standard w Suzi. nie wydaje mie się....niby dlaczego tak może? wiele suzuk znam i w żadnej tak nie ma ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Wojtek 85 - czy ty czysciles pompe hamulcowa ?Jezeli tak to czy znalazles otworek odpowietrzajacy o ktorym pisalem ?Jezeli znalazles to gdzie byl i jakiej wielkosci ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek85 Opublikowano 8 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 tloczek w pompcehamulcowej jest czysty i cofa sie do konca,a otworek odpowietrzajacy znajduje sie obok wiekszego otworka przez ktory pobierany jest plyn ze zbiorniczka.otworek odpowietrzajacy jest wielkosci igły.wszystko jest czyste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Czy sprawdziles ze ruch popychacza pompy jest niczym nie ograniczony, tzn czy popychacz wysuwa sie na pelna dlugosc w momencie gdy puszczasz dzwignie hamulca ?Mialem przypadek budujacego sie cisnienia w pompie Suzuki, ale nie wchodzilem w to b.gleboko, tylko wymienilem pompe na inna uzywana i tyle.Jezeli sie nie myle to to byla to nawet pompa od Kawy.W twoim przypadku zrobilbym to samo, tym bardziej ze wszystkie pompy Suzuki od ostatnich GSXR sa najprawdopodobniej identyczne, albo b. podobne. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.