paf Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 (edytowane) Czy ktos mial cos takiego? Po dluzszej jezdzie na 1 biegu/polsprzegle lub full wcisnieta klamka (np. jazda w gęstym lesie) sprzeglo staje sie miękkie i nie ma mozliwosci zamiany biegu. Po jakims czasie kiedy moto odpocznie lub bedzie normlana jazda wszystko wraca do normy... O co kaman? :) Edytowane 28 Stycznia 2009 przez paf Cytuj EXC 250 2tttttttEXC 400 R jak Rules,DRZ 400 ADV oddana w dobre rece,Romet 700 Pegaz - dzieciństwo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 przegrzewasz sprzęgło zmień przełożenie na kole (zębatki), powinieneś je tak dobrać aby uniknąć poślizgu Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 (edytowane) polecam przelozenie od e, 14/47 osobiscie mam takie, sprzeglo potrzebne tylko do ruszania testowo bede zdejmowal jeszcze 1 zab z przodu, drzs ma okrutnie ciezki przod i slabo skacze przez drzewa Edytowane 28 Stycznia 2009 przez -Jurgen- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 polecam przelozenie od e, 14/47 osobiscie mam takie, sprzeglo potrzebne tylko do ruszania testowo bede zdejmowal jeszcze 1 zab z przodu, drzs ma okrutnie ciezki przod i slabo skacze przez drzewa Mialem przelozenie 13/47. Na jazde po lesie to brakuje v max. Na tor dobre ale nie na enduro. Zmienilem przelozenie na takie jak mialem przy kupnie moto 15/47 i jest spoko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Mialem przelozenie 13/47. Na jazde po lesie to brakuje v max.to ile ty w lesie pakujesz :icon_question: :icon_biggrin: Na tor dobre ale nie na enduro.imho na tor tez nie za bardzo, strasznie krotkie biegi, non stop wychodzi zmiana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 14/47 jest w sam raz Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Uważajcie ze zbyt małymi zębatkami z przodu. Zjadają ślizg łańcucha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 (edytowane) Jurgen dla mnie w lesie brakuje v max na 13/47. Wrzucam 5 bieg troche gazu i juz nie ma czym cisnac. Ja jakos predkosci nieodczuwam na moto;p he a co do jazdy na torze z 13/47 nie latalem to nie bede sie wypowiadał ale sądze, ze masz racje bo biegi sa naprawdke krotkie. samson zgadzam sie. Nawet na oko widac ze lancuch inaczej schodzi i slizg ma po dupie przez to Edytowane 29 Stycznia 2009 przez str_18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paf Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 A mi sie wydaje ze skosni tak dobrali wszystko zeby bylo gucio :) Faktem jest ze jak bym sie gdzies wybieral na mega HC rzezbienie to by trzeba bylo wziac ze soba mniejsza zebatke na zmiane. Cytuj EXC 250 2tttttttEXC 400 R jak Rules,DRZ 400 ADV oddana w dobre rece,Romet 700 Pegaz - dzieciństwo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogy Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 witam paznowie czy wy rowniez macie podobne saczenie sie http://www.fothost.pl/show.php/1388826_DSC00018.JPG.html tylko nie wiem czy to smar z lozysk czy cos gorszego :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Mialem przelozenie 13/47. Na jazde po lesie to brakuje v max. Na tor dobre ale nie na enduro. Zmienilem przelozenie na takie jak mialem przy kupnie moto 15/47 i jest spoko. Ja tego nie kumam. W lesie jazda z prędkością 90 km/h to już dużo. Inna sprawa to "szybkie szutry" na których każdy jest mistrzem manety. Miałem z takimi okazję jeździć. NIE POLECAM. Moje obecne przełożenia 13/49 to już HC. W trudnym terenie na 2 i 3 biegu zawsze mam pod dostatkiem momentu obrotowego na kole i nie muli sprzęta nawet na niskich obrotach. Nie muszę jeździć na półsprzęgle. Fakt: łańcuch kończy się wiele szybciej, a 13 zębatka wytrzymała pół sezonu. Teraz na wiosnę wrócę to przełożenia 14/49 bo szykuje się nam więcej objazdówek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 witam paznowie czy wy rowniez macie podobne saczenie sie http://www.fothost.pl/show.php/1388826_DSC00018.JPG.html tylko nie wiem czy to smar z lozysk czy cos gorszego :banghead: oleju nie ubywa ? moze nie byc zauwazalne zbyt szybko, to tylko pocenie, ja obstawiam olej, smar musial by sie roztopic by tak wysiekac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 (edytowane) A wracając do tematu wymiany napędu, gdzie można kupić tą podkładkę zabezpieczającą nakrętkę wałka zdawczego? Tylko ASO? Czy macie na to jakieś inne patenty, zakładacie starą? Edytowane 30 Stycznia 2009 przez moonraker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 A wracając do tematu wymiany napędu, gdzie można kupić tą podkładkę zabezpieczającą nakrętkę wałka zdawczego? Tylko ASO? Czy macie na to jakieś inne patenty, zakładacie starą? Podkładkę zabezpieczającą nakrętkę przedniej zębatki kupiłem w Suzuki za około 7 zł. Nie ma tragedii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 (edytowane) Jak masz Suzuki pod ręką to nie ma tragedii ale ja nie mam :( Edytowane 30 Stycznia 2009 przez moonraker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.