Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przeczytałem więc sciagnalem tez ten program unlocker i rozszyfrowal plik pdf ale po otwarciu juz rozszyfrowanego pliku otwiera w pdf pusta czysta karte

 

Musisz mieć program np. Winrar :

Zaznaczasz oba ściągnięte pliki, wciskasz prawy przycisk myszki i klikasz wypakuj tutaj, kiedy zapyta o hasło wpisujesz: pdftown.com

 

musi działać bo spr. u siebie

Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robie tak jak mowisz dokladnie krok po kroku i w trakcie rozpakowywania wyskakuje mi okno z napisem "next volume is required"

i przerywa rozpakowywanie jeszcze jedna uwaga bo moze w tym problem mowisz ze zaznaczam oba sciagniete pliki oba czyli jakie bo ja sciagnalem tylko 1 o tresci DRZ400.part 1

 

 

Ok juz wiem musze jeszcze sciagnac part 2 a tego jeszcze nie zrobilem

 

Mam obydwa pliki part 1 i part2 robie rozpakuj i wpisuje haslo i w trakcie wyskakuje mi blad o tresci "next volume is required" a w okienku mam browse i moge przegladac pliki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Posiada może ktoś fotke jak ustawić rozrząd w drz 400 e.

http://www.wrzuta.pl/obraz/AtsliX7ZMh/

masz prosty schemacik ustawienia obu kol zebatych na walkach rozrzadu. do tego musisz jeszcze zlapac znak T na wale(okienko po wykrecniu gornej sruby z lewego dekla silnika)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Moja drz przyjechała z Angli więc licznik licztył w milach, przestawiłem go na km/h i prętkość pokazuje ok, ale przebieg dzienny chyba dalej liczony jest w milach (sprawdzałem z innymi motocyklami) może ktoś coś mi podpowie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki olej lać do przednich amortyzatorów? ile W? polećcie coś dobrego i taniegoz oferty larssona

 

 

Kolego ja zalewalem 720ml oleju. Kupowalem olej shella z tej stronki >> http://www.sklep.motox.com.pl/index.php?cPath=45_175

 

5W albo 10W bralem :biggrin: Wymienialem na wakacjach i nie mam zadnych problemow do dnia dzisiejszego

Edytowane przez str_18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Moja drz przyjechała z Angli więc licznik licztył w milach, przestawiłem go na km/h i prętkość pokazuje ok, ale przebieg dzienny chyba dalej liczony jest w milach (sprawdzałem z innymi motocyklami) może ktoś coś mi podpowie.

Pozdrawiam

 

Tez mam ten problem i nie potrafie sie z tym uporac... mam manuala i tam ni ma nic... zeby sie nie dalo? :/ dziwne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oko dzięki a na full zamkniętą ?

masz takie dane - a właśnie skąd one ?

 

No nie zadziwiaj mnie , masz czujnik i regulacje , jak sobie wyobrażasz regulacje z podanym parametrem na full open i closed . :icon_mrgreen:

 

Nie z fusów . Po prostu pomagam .... jak mam czas i widzę że ma to sens .

 

Pozdrawiam

 

AdamOSA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie zadziwiaj mnie , masz czujnik i regulacje , jak sobie wyobrażasz regulacje z podanym parametrem na full open i closed . :icon_razz:

 

Nie z fusów . Po prostu pomagam .... jak mam czas i widzę że ma to sens .

 

Pozdrawiam

 

AdamOSA

Adam obszernie ci pw napisałem jak to zrobić nie z fusów :flesje:

to co podałeś to wartość max otwartej przepustnicy,

a ja pytam o wartość dla zamkniętej - bo w tej pozycji dokonuje się korekty ustawienia czujnika na osi...

zatem jak stwierdzisz ze ma to sens i znajdziesz chwile by looknac z źródła pls podaj mi te wartość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakis czas temu zebrałem wszystko z wątku do kupy, powtórze sie ale może dzięki temu oszczedze jeszcze komuś godzine grzebania:

 

Zabezpieczenie kilku srub ktore lubia sie odkrecic i spowodowac powazne uszkodzenia w silniku:

1.śruby stojana w kole magnesowym (jesli sie poluzują to zmielą cały stojan)

aby je zabezpieczyc nalezy zdjac pokrywe kola magnesowego, odkrecac je po koleji i kazdą po odtluszczeniu posmarowan np Loctite 271, nastepnie przykrecic momentem 26Nm

 

2.nakretka zebatki zdawczej na wale korbowym, takze zabezpieczyc np Loctite 271.

opis: http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=324503

 

3.nakretka na przedniej zebatce łancucha napedowego i znajdujący sie pod nia pierscień

(jesli sie poluzuje spowoduje uszkodzenie z pierscienia uszczelniającego).

zabezpieczyc np Loctite 271.opis http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=582434

 

poza tym:

 

- śruba główki ramy - lubi się odkręcać

 

- lubiąca cieknąc pompa wodna - aby sie tego ustrzec nalezy ja uszczelnic.

opis: http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=236694

 

- wadliwy automatyczny naciągacz łancuszka rozrządu - powoduje w wiekszosci drz glosna prace silnika, a w skrajnych przypadkach moze cofnac sie i spowodowac przeskoczenie lancucha na zebatkach(co kazy wie jak sie konczy).

jesli lancuch pracuje dosc glosno a nie jest jeszcze rozciągniety mozna nieco naciagnac sprezyne w automatycznym napinaczu innym rozwiazaniem problemu jest manualny naciagacz,ale nie wiem czy takie sa dostepne w pl

 

- kolejną slabą stroną są delikatne dekle boczne silnka podatne na pekniecia przy upadku. przydatna jest duża oslona pod silnik.

 

- przy wymianie oleju i filtra pamietac zeby przeczyscic takze sitko olejowe w ramie (znajduje sie ono na wezu przy spuscie oleju z ramy.jak go wykrecisz to i ono wyjdzie). Tu masz linka ze zdjeciami: http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=556312

i schemat: http://i33.photobucket.com/albums/d100/not...DRZ/oilhose.jpg

to jest nr 49065

 

- jeszcze jedno co pewnie juz wiecie

w modelu E przy jezdzie hard enduro wymiana oleju co 60h (500-800)km, wymiana filtra oleju co 2wymiany oleju, luzy zaworowe 5tys km

model S olej co 6tys, zawory po 24tys km

 

- Sprawdzić czy mocowanie amora do tylnego wachacza (tzw. koziołek) nie jest już wyrobiony. Jeśli powyrabiane są tulejki, puściły uszczelniacze i... zaiweszenie nie chodzi tak płynnie jak powinno.

Komplet naprawczy w PolandPosition około 800 zł. W Będzinie... w motomartin 340

 

- różne pierduły i dodatki:

to tak ogolnie o DRZ: http://www.paochow.com/DRZguide/DRZwei.php

a tutaj całkiem ładnie pozbierane "apgrejdy" do DRZ:

http://smokymountainriders.com/forums/showthread.php?p=10775

 

- jak zainstalować kopke do S i SM

http://mr-cob.smugmug.com/gallery/136763/3/5047711#P-1-15

 

 

 

Tak dla pewnosci te niedociagnecia powtarzaja sie tez w wersjach fabrycznych SM ??

Sory ze moze to powtarzam ale juz temat zrobił sie dosc obszerny i wszystko sie rozgałezia i łapac co jest w wersji S czy E i SM jest dosc trudne.

Interesuje mnie tylko wersja SM

Edytowane przez mateuszzory
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mateusz, te problemy pojawialy sie w kazdym modelu i roczniku DR-Z. Jednym nakretka zebatki zdawczej poluzowala sie przy motocyklu z przebiegiem 2000 km takze dziwne ze Suzuki nic z tym fantem nie zrobilo do tej pory.

 

dzieki za odp

co taka nakretka zdawcza moze powyczyniac w silniku bo jezeli to juz w Drz wystepuje przy 2000 km to mozna niezle sie napakowac myslac ze motocykl z takim przebiegiem jest idealem ..:banghead:

 

Jacek ja tak po cichu jak bede juz w stanie gdzies ogladac moto zamierzam Cie zwerbowac :biggrin: do pomocy co 2 głowy to niejedna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...