>ENDUROS*600< Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Przeczytałem więc sciagnalem tez ten program unlocker i rozszyfrowal plik pdf ale po otwarciu juz rozszyfrowanego pliku otwiera w pdf pusta czysta karte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 15 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Przeczytałem więc sciagnalem tez ten program unlocker i rozszyfrowal plik pdf ale po otwarciu juz rozszyfrowanego pliku otwiera w pdf pusta czysta karte Musisz mieć program np. Winrar :Zaznaczasz oba ściągnięte pliki, wciskasz prawy przycisk myszki i klikasz wypakuj tutaj, kiedy zapyta o hasło wpisujesz: pdftown.com musi działać bo spr. u siebie Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>ENDUROS*600< Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Robie tak jak mowisz dokladnie krok po kroku i w trakcie rozpakowywania wyskakuje mi okno z napisem "next volume is required"i przerywa rozpakowywanie jeszcze jedna uwaga bo moze w tym problem mowisz ze zaznaczam oba sciagniete pliki oba czyli jakie bo ja sciagnalem tylko 1 o tresci DRZ400.part 1 Ok juz wiem musze jeszcze sciagnac part 2 a tego jeszcze nie zrobilem Mam obydwa pliki part 1 i part2 robie rozpakuj i wpisuje haslo i w trakcie wyskakuje mi blad o tresci "next volume is required" a w okienku mam browse i moge przegladac pliki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 WitamPosiada może ktoś fotke jak ustawić rozrząd w drz 400 e.http://www.wrzuta.pl/obraz/AtsliX7ZMh/masz prosty schemacik ustawienia obu kol zebatych na walkach rozrzadu. do tego musisz jeszcze zlapac znak T na wale(okienko po wykrecniu gornej sruby z lewego dekla silnika) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>ENDUROS*600< Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Dzieki wielkie o to mi wlaśnie chodziło pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 jaki olej lać do przednich amortyzatorów? ile W? polećcie coś dobrego i taniegoz oferty larssona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntekCB Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Witam Moja drz przyjechała z Angli więc licznik licztył w milach, przestawiłem go na km/h i prętkość pokazuje ok, ale przebieg dzienny chyba dalej liczony jest w milach (sprawdzałem z innymi motocyklami) może ktoś coś mi podpowie.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 (edytowane) jaki olej lać do przednich amortyzatorów? ile W? polećcie coś dobrego i taniegoz oferty larssona Kolego ja zalewalem 720ml oleju. Kupowalem olej shella z tej stronki >> http://www.sklep.motox.com.pl/index.php?cPath=45_175 5W albo 10W bralem :biggrin: Wymienialem na wakacjach i nie mam zadnych problemow do dnia dzisiejszego Edytowane 16 Października 2008 przez str_18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Przeleciał mi gdzieś twój pierwszy post , ale jeżeli dobrze zrozumiałem to chodzi ci o keihin-a ?Czujnik na ful open 3.09 – 4.63 kΩ . oko dzięki a na full zamkniętą ?masz takie dane - a właśnie skąd one ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Witam Moja drz przyjechała z Angli więc licznik licztył w milach, przestawiłem go na km/h i prętkość pokazuje ok, ale przebieg dzienny chyba dalej liczony jest w milach (sprawdzałem z innymi motocyklami) może ktoś coś mi podpowie.Pozdrawiam Tez mam ten problem i nie potrafie sie z tym uporac... mam manuala i tam ni ma nic... zeby sie nie dalo? :/ dziwne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamOSA Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 oko dzięki a na full zamkniętą ?masz takie dane - a właśnie skąd one ? No nie zadziwiaj mnie , masz czujnik i regulacje , jak sobie wyobrażasz regulacje z podanym parametrem na full open i closed . :icon_mrgreen: Nie z fusów . Po prostu pomagam .... jak mam czas i widzę że ma to sens . Pozdrawiam AdamOSA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 No nie zadziwiaj mnie , masz czujnik i regulacje , jak sobie wyobrażasz regulacje z podanym parametrem na full open i closed . :icon_razz: Nie z fusów . Po prostu pomagam .... jak mam czas i widzę że ma to sens . Pozdrawiam AdamOSAAdam obszernie ci pw napisałem jak to zrobić nie z fusów :flesje:to co podałeś to wartość max otwartej przepustnicy, a ja pytam o wartość dla zamkniętej - bo w tej pozycji dokonuje się korekty ustawienia czujnika na osi...zatem jak stwierdzisz ze ma to sens i znajdziesz chwile by looknac z źródła pls podaj mi te wartość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszzory Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 (edytowane) jakis czas temu zebrałem wszystko z wątku do kupy, powtórze sie ale może dzięki temu oszczedze jeszcze komuś godzine grzebania: Zabezpieczenie kilku srub ktore lubia sie odkrecic i spowodowac powazne uszkodzenia w silniku:1.śruby stojana w kole magnesowym (jesli sie poluzują to zmielą cały stojan)aby je zabezpieczyc nalezy zdjac pokrywe kola magnesowego, odkrecac je po koleji i kazdą po odtluszczeniu posmarowan np Loctite 271, nastepnie przykrecic momentem 26Nm 2.nakretka zebatki zdawczej na wale korbowym, takze zabezpieczyc np Loctite 271. opis: http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=324503 3.nakretka na przedniej zebatce łancucha napedowego i znajdujący sie pod nia pierscień(jesli sie poluzuje spowoduje uszkodzenie z pierscienia uszczelniającego).zabezpieczyc np Loctite 271.opis http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=582434 poza tym: - śruba główki ramy - lubi się odkręcać - lubiąca cieknąc pompa wodna - aby sie tego ustrzec nalezy ja uszczelnic. opis: http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=236694 - wadliwy automatyczny naciągacz łancuszka rozrządu - powoduje w wiekszosci drz glosna prace silnika, a w skrajnych przypadkach moze cofnac sie i spowodowac przeskoczenie lancucha na zebatkach(co kazy wie jak sie konczy). jesli lancuch pracuje dosc glosno a nie jest jeszcze rozciągniety mozna nieco naciagnac sprezyne w automatycznym napinaczu innym rozwiazaniem problemu jest manualny naciagacz,ale nie wiem czy takie sa dostepne w pl - kolejną slabą stroną są delikatne dekle boczne silnka podatne na pekniecia przy upadku. przydatna jest duża oslona pod silnik. - przy wymianie oleju i filtra pamietac zeby przeczyscic takze sitko olejowe w ramie (znajduje sie ono na wezu przy spuscie oleju z ramy.jak go wykrecisz to i ono wyjdzie). Tu masz linka ze zdjeciami: http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=556312i schemat: http://i33.photobucket.com/albums/d100/not...DRZ/oilhose.jpgto jest nr 49065 - jeszcze jedno co pewnie juz wieciew modelu E przy jezdzie hard enduro wymiana oleju co 60h (500-800)km, wymiana filtra oleju co 2wymiany oleju, luzy zaworowe 5tys kmmodel S olej co 6tys, zawory po 24tys km - Sprawdzić czy mocowanie amora do tylnego wachacza (tzw. koziołek) nie jest już wyrobiony. Jeśli powyrabiane są tulejki, puściły uszczelniacze i... zaiweszenie nie chodzi tak płynnie jak powinno. Komplet naprawczy w PolandPosition około 800 zł. W Będzinie... w motomartin 340 - różne pierduły i dodatki:to tak ogolnie o DRZ: http://www.paochow.com/DRZguide/DRZwei.phpa tutaj całkiem ładnie pozbierane "apgrejdy" do DRZ:http://smokymountainriders.com/forums/showthread.php?p=10775 - jak zainstalować kopke do S i SMhttp://mr-cob.smugmug.com/gallery/136763/3/5047711#P-1-15 tu masz linka ze zdjeciami: http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=556312 i schemat: http://i33.photobucket.com/albums/d100/not...DRZ/oilhose.jpgto jest nr 49065 Tak dla pewnosci te niedociagnecia powtarzaja sie tez w wersjach fabrycznych SM ?? Sory ze moze to powtarzam ale juz temat zrobił sie dosc obszerny i wszystko sie rozgałezia i łapac co jest w wersji S czy E i SM jest dosc trudne. Interesuje mnie tylko wersja SM Edytowane 17 Października 2008 przez mateuszzory Cytuj BIKEPICSdobreakumulatory.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Mateusz, te problemy pojawialy sie w kazdym modelu i roczniku DR-Z. Jednym nakretka zebatki zdawczej poluzowala sie przy motocyklu z przebiegiem 2000 km takze dziwne ze Suzuki nic z tym fantem nie zrobilo do tej pory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszzory Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Mateusz, te problemy pojawialy sie w kazdym modelu i roczniku DR-Z. Jednym nakretka zebatki zdawczej poluzowala sie przy motocyklu z przebiegiem 2000 km takze dziwne ze Suzuki nic z tym fantem nie zrobilo do tej pory. dzieki za odpco taka nakretka zdawcza moze powyczyniac w silniku bo jezeli to juz w Drz wystepuje przy 2000 km to mozna niezle sie napakowac myslac ze motocykl z takim przebiegiem jest idealem ..:banghead: Jacek ja tak po cichu jak bede juz w stanie gdzies ogladac moto zamierzam Cie zwerbowac :biggrin: do pomocy co 2 głowy to niejedna Cytuj BIKEPICSdobreakumulatory.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.