davopl Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 nie mam czym zakuć, a kamieniem tego nie zrobię :notworthy: łancuchy sa zazwyczaj z zapinka to po pierwsze,po drugie jak bedzisz maił czym rozkrecic,wybic i zwalic wahacz to zakucie łancucha bedzie błachostką.No ale to twoj wybór ,zrobisz co zechcesz,pytałes o rade wiec przedstawiłem swoj punkt widzenia. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 oryginalnie jest zakuty ale jeśli z zapinką się założy to nie będzie tragedii zawsze można założyć nowe zębatki, łańcuch w kieszeń i do warsztatu aby rozkuli i zakuli i po zabawie. Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 Dajcie spokój z tym wahaczem.Po to ktoś wymyślił zapinki aby ich używać. Kup zapinkę zakuwaną albo na wsuwkę i pomyśl trochę. Cała wymiana zajmie ci z 10 minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1980michal Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 1980michalmam kiere renthal 664 Podziekowac :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 (edytowane) Chlopaki gdzie moge kupic linke sprzegla do wersji E? Potrzebuje pilnie. Ostatecznie wysle do yavis motors na wzor ale moze macie jakies zrodla a moze polecicie mi linke od innego moto ktore pasuje do drz hmm a od dr 650 przypadkiem nie pasuje bo na larssonie na fotce koncowka metalowa identyczna. Edytowane 29 Maja 2008 przez str_18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magrafb Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Chlopaki gdzie moge kupic linke sprzegla do wersji E? Potrzebuje pilnie. Ostatecznie wysle do yavis motors na wzor ale moze macie jakies zrodla a moze polecicie mi linke od innego moto ktore pasuje do drz hmm a od dr 650 przypadkiem nie pasuje bo na larssonie na fotce koncowka metalowa identyczna. Zamawialem orygialna w suzuki placilem 150+30 kurier, jeszcze nie zalozylem, jezdze na patencie PROBLEMY ZE SKRZYPIACYM ZAWIESZENIEM.witam Tylny zawias strasznie mi skrzypi na tyle mocno ze ciezko okreslic dokladnie punkt newralkiczny(skrzypiacy) na wachaczu jest smarowniczka tylko nie bardzo przyjmuje ona olej, nawet jak ja odkrecilem i igla chcialem wstrzyknac olej, to wypiera do gory razem z maslem ktore sie tam zrobilo. Ma ktos moze koncepcje jak usunac te piski, ewentualnie schemat tylnego zawieszenia zeby rozkrecic wszystko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mag*magic Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Zamawialem orygialna w suzuki placilem 150+30 kurier, jeszcze nie zalozylem, jezdze na patenciePROBLEMY ZE SKRZYPIACYM ZAWIESZENIEM.witam Tylny zawias strasznie mi skrzypi na tyle mocno ze ciezko okreslic dokladnie punkt newralkiczny(skrzypiacy) na wachaczu jest smarowniczka tylko nie bardzo przyjmuje ona olej, nawet jak ja odkrecilem i igla chcialem wstrzyknac olej, to wypiera do gory razem z maslem ktore sie tam zrobilo. Ma ktos moze koncepcje jak usunac te piski, ewentualnie schemat tylnego zawieszenia zeby rozkrecic wszystko? u mnie tez skrzypiło. to jest miejsce na łączeniu dołu amora z ramą (patrzac od dołu) psiukniesz wd40 i przestaje. rozwiazanie na krotki czas ale dowiesz sie co to. pozdro400 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chichio Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Czy ma ktos za was doswiadczenia jesli chodzi o adaptowanie wersji E do ruchu miejskiego(Lampa przod, tyl, kierunkowskazy) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 30 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 PROBLEMY ZE SKRZYPIACYM ZAWIESZENIEM.witam Tylny zawias strasznie mi skrzypi na tyle mocno ze ciezko okreslic dokladnie punkt newralkiczny(skrzypiacy) na wachaczu jest smarowniczka tylko nie bardzo przyjmuje ona olej, nawet jak ja odkrecilem i igla chcialem wstrzyknac olej, to wypiera do gory razem z maslem ktore sie tam zrobilo. Ma ktos moze koncepcje jak usunac te piski, ewentualnie schemat tylnego zawieszenia zeby rozkrecic wszystko? Musisz podjechać do jakiegoś warsztatu, który ma specjalny pistolet hydrauliczny do wstrzykiwania smaru pod dużym ciśnieniem. W okolicy tylnego wachacza jest 3 lub 4 "smarowniczki" inaczej zwane "kalamitkami". Ja łąduję tam smar u kumpla w warsztacie 2 x w sezonie i nic nie skrzypi :lapad: Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 (edytowane) Musisz podjechać do jakiegoś warsztatu, który ma specjalny pistolet hydrauliczny do wstrzykiwania smaru pod dużym ciśnieniem. W okolicy tylnego wachacza jest 3 lub 4 "smarowniczki" inaczej zwane "kalamitkami". Ja łąduję tam smar u kumpla w warsztacie 2 x w sezonie i nic nie skrzypi :biggrin: Chyba, że masz już zjechane uszczelnienia i smar Ci wypłynie (jak skrzypi, to sucho tam masz że hej!) Wtedy trzeba pofatygować się do olek motocykle, motomartin albo motoX i zakupić zestaw naprawczy za 380 zł... (w suzuki 800...). I albo samemu (trochę młotkologii przy wybijaniu łożysk) albo w warsztacie. Ja mam to za sobą, jak w Suzuki nasmarowali mi i cały smar bokami wyszedł... :bigrazz: Ale po zabiegu okazało się, że zawieszenie potrafi być naprawdę całkiem czułe! Były tu wrzucane serwisówki, więc sobie sprawdź jak to wyglada. Wymienia się wszystkie łożyska (chyba 4) w koziołku. Edytowane 30 Maja 2008 przez maniek_7 Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Czy ma ktos za was doswiadczenia jesli chodzi o adaptowanie wersji E do ruchu miejskiego(Lampa przod, tyl, kierunkowskazy) ? wersja E posiada przeciez swiatło przód oraz tył,tele ze nie ma swiateł postojowych z przodu oraz drogowych,swieci ciagle jedny swiatłem.Z tyłu nie ma z kolei swiatła stopu,przynajmniej ja tak miałem w swojej w oryginale,po małych przeróbkach mam juz niezbedne swiatła poza kierunkowskazami ale nie chce mi sie ich montowac,moze jak zabiora mi dowód za ich brak to zamontuje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chichio Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 (edytowane) Spoko, ja juz sie obkupilem na ebay.co.uk. Ceny sa po prostu rewelacyjneLampa przodKupilem sobie rowniez ciekawy licznik Trailtech i wiele innych bajerow. Mam cala instalacje elektryczna od SM, wiec czeka mnie troche zabawy, ale DRZta ma latac po wawie, a w czasie wolnym po trawie :buttrock: i nie tylko Jutro badanie techniczne w podobniez zaprzyjaznionym warsztacie ps. ma ktos z was sportowy gaznik w swojej DRZ? Edytowane 30 Maja 2008 przez chichio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 eee, po chusteczke ? to i tak już ma odpowiednie kopyto.ja się ostatnio borykam z problemem samoistnego wchodzenia na koło przy wchodzeniu w bande , w połowie zakrętu zaczyna podnosić przód i prosto jedzie :crossy: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chichio Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 eee, po chusteczke ? to i tak już ma odpowiednie kopyto.ja się ostatnio borykam z problemem samoistnego wchodzenia na koło przy wchodzeniu w bande , w połowie zakrętu zaczyna podnosić przód i prosto jedzie :D Ja juz kupilem z takim gaznikiem. To Keihin z plaska przepustnica czy jak mu tam. Ma jeszcze jakies mody(tlok 450 ccm), co daje jej grubo ponad 50 KM . Co do kopyta to ladnie prostuje rece :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 Ja juz kupilem z takim gaznikiem. To Keihin z plaska przepustnica czy jak mu tam. Ma jeszcze jakies mody(tlok 450 ccm), co daje jej grubo ponad 50 KM . Co do kopyta to ladnie prostuje rece :crossy: chichio, wzioles ta kopana deerzete z 2000 z tyloma modyfikacjami? moj koles sie strasznie na nia napalal. jest to chyba obecnie najlepiej ztuningowana i pewnie najsilniejsza DRZ na forum. Gratulacje nabytku. ciekaw jestem jak to chodzi w porownaniu do zwyklej drz E. jezdziles moze przy kupowaniu na innych maszynach tego goscia zeby miec porownanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.