Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

piasektt , z tego co się dowiadywałem to nalpeze efekty uzyskuje się przy zmianie całego układu. A dodatkowo jeśli chcesz mieć wszystko super to trzeba jeszcze dostrajać inne rzeczy pod nowy wydech.

 

 

 

To jest oczywiste że najlepszy byłby cały układ. Do tego odpowiednia dysza w gaźniku i regulacja składu mieszanki.

 

Mi chodzi o to czy wymiana samej końcówki dużo zmieni ? NP. W crf zmiana końcówki zminia tylko klang a jeżeli o charkterystyke zostaje bez zmiandopiero po zminie kolektora jest odczuwalna różnica, a jak to jest z DRZ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[

 

i jeszcze jedno, przy wodowaniu nagle silnik się wyłączył i nie chciał odpalić, dopiero po wyprowadzeniu z wody zaskoczył , pierwszy raz mi się coś takiego stało aż w szoku jestem ,

woda zakryła jedynie stopki więc nie była głęboka, wodowałem kilka razy że przedni błotnik był pod wodą i nic się nie działo :bigrazz:

Pisalismy o tym wczesniej, prawdopodobnie chodzi o weze podcisnieniowe od gaznika, jak sa pod woda to sprzet lubi zgasnac, czemu tak nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli ktos szuka fajnej DR-Ztki to moge polecic tego czlowieka:

http://www.allegro.pl/item366436928_suzuki...r_10200_km.html

 

Kupowalem od niego moja DR-Z'tke i jestem z niej strasznie zadowolony!Zadnych problemow ani z dokumentami ani motocyklem :banghead: Dobrze sie ponegocjujcie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam - pytanie na szybko do znających temat:

- czy faktycznie jest i jaka róznica w Dr-Z400E z 2000/2001 roku a modelach po 2002 ?

- jeśli takowe występują i są na "in minus" /tak wyczytałem w jednym z nr ŚM/ to czy warto w ogóle kupować sprzęt z przed 2002 roku ?

- czy jest tani i prosty sposób na poprawę niedociągnięć w tych pierwszych dwóch rocznikach ?

- ile może /oczywiście chodzi mi o rząd wielkości a nie dokładną cenę/ kosztować takie cóś w dobrym stanie z 2001 roku bez prawa rejestracji czyli w wersji hard enduro /moto sprowadzene z USA jako Not for Highwey - only for off road/ ?

 

Z góry dzięki za wszelkie info w temacie !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mógł by ktoś w swoim sprzęcie sprawdzić ???>>

 

czy u was metalowa podkładka/pierścień na wałku zmiany biegów też lata luźno ?

od samego początku coś u mnie dzwoniło i w końcu znalazłem przyczynę ale nie wiem czy tak powinno być

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...1fe486c2e2.html

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej

 

szukam patentu na dorobienie osłon na chłodnicy do mojej DRZ

tak aby chroniła chłodnice głównie z boku

 

macie jakies pomysły /?

 

porsiłbym o ewentualne foty

 

a i jeszcze jedno

 

czy ktos z was montował siwatło stopu przy DRZ w wersji E ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robmot

dziękować, żółtki musiały zapomnieć o tym przy montażu :smile:

 

1980michal

spokojnie starczają przewody, modelu nie znam, jakiś renthal 22mm , jutro poszukam napisów jak moto umyje bo nie widać jaki kolor ma kierownica :rolleyes:

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

obejrzałem dokładnie ten wałek i jest tam seger :buttrock:

podłożyłem pod niego 1mm podkładkę i dalej jest delikatny luz ale już nie powinno brzęczyć.

w ogóle ten wałek jakoś ma dziwnie duży luz po osi ale biegi dobrze wchodzą i nic innego nie hałasuje

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

no i się ze*rała żółtaczka , podczas jazdy wypadł bieg, dźwignia działała jak zawsze tylko że biegów nie przerzucało .

1.5 h spędziłem w krzakach aby jakikolwiek bieg wrzucić :buttrock:

W końcu dojechałem na 1ce.

W domu rozbiórka prawej połówki no i wyszło.

 

pod dźwignią wybieraka (gruba strzałka)uzbierało się 8-9 pasków sylikonu co spowodowało jej zeskoczenie z zaczepu.

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...a4719ef172.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...2697c48044.html

Złożyłem maszyne do kupy i lata jak nowa, biegi teraz wchodzą jak w masełko :buttrock:

pierdzielone żółtki zamiast dać uszczelke to na sylikon się zachciało kartery składać :biggrin:

 

Ciekawostka, w koszu sprzęgła jest tłumik drgań, podobny do samochodowych tylko mniejszy :biggrin:

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...