Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Widzę że problemy z Gościem davopl nie tylko ja miałem. :lapad:

U Niego raczej nic nie kupimy, bo nawet targowanie dla niego jest "nie stosowne". :biggrin:

Bez komentarza!

 

Dzisiaj trialowe podjazdy przerabialiśmy. Dwie godziny i nakręciłem może z 5 km. Bajka. Wszystkie błędy wychodzą i można to korygować. Ręce mam do kostek.

 

DRZ ma mocy i momentu w sam raz nawet w ciężkim terenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że problemy z Gościem davopl nie tylko ja miałem. :lapad:

U Niego raczej nic nie kupimy, bo nawet targowanie dla niego jest "nie stosowne". :biggrin:

Bez komentarza!

 

Dzisiaj trialowe podjazdy przerabialiśmy. Dwie godziny i nakręciłem może z 5 km. Bajka. Wszystkie błędy wychodzą i można to korygować. Ręce mam do kostek.

 

DRZ ma mocy i momentu w sam raz nawet w ciężkim terenie.

 

 

wydawało mi sie ze sobie wyjasnilismy Twój brak wyobrazni i załowanie 2 zł na telefon aby sie dogadac....dla Ciebie widze istnieje tylko wirtualna rzeczywistosc i pisanie po jednym mailu na dzien,w ten sposób nie kupuje sie czesci w powaznym swiecie.Jakoś inni nie maja tego typu problemów i sprzedaje mnóstwo czesci ale widze Tobie to przeszkadza ze mozna....

 

Pozdrawiam

 

 

P.S:i naprawde Prosze Cie nie wpier.... sie w cos co juz zostało dawno wyjasnione w sprawie pokrywy,po prostu zamilcz.To nie epuls który czytajac Twoje posty uwielbiasz.

Edytowane przez davopl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie proszę o kilka rzeczy czy w waszych drz-tach tez długo trzeba kręcić rozrusznikem żeby odpalić??

 

Moja pali raczej normalnie, chyba że aku jest słabe wtedy musze trochę pokręcić. Z sobotniego latania wyszło na to że jesli sprzęta będę używał weekendowo, to przed jazdą bezpieczniej jest dobrze go naładować.

 

Rafraf podeślesz fotki tej osłony pod silnikiem podam mój e-mail [email protected]

 

Najlepiej wystaw na imageshack.us (albo gdziekolwiek indziej gdzie hosting zdjęc jest za free) i podaj link na forum, wszyscy chętnie obejżą.

Edytowane przez barteam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie moto jest nowe i od kąd kupiłem na zimno trzeba na 2 razy krecic zeby rozrusznika nie spalic a na ciepło to 3 razy zakreci i gada dodam ze jak na ciepło to bez ssania na zimno z ssaniem nie dodaje gazu manetka itd odpalam wg. mnie książkowo jeśli robie źle prosze o podpowiedź

 

u mnie moto jest nowe i od kąd kupiłem na zimno trzeba na 2 razy krecic zeby rozrusznika nie spalic a na ciepło to 3 razy zakreci i gada dodam ze jak na ciepło to bez ssania na zimno z ssaniem nie dodaje gazu manetka itd odpalam wg. mnie książkowo jeśli robie źle prosze o podpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dlaczego ja musze troche dłużej kręcić?? :buttrock:

 

to dlaczego ja musze troche dłużej kręcić?? :P

 

to dlaczego ja musze troche dłużej kręcić??

 

sory za to ze sie powtarzam czasami ale to z powodu zawieszania sie servera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem wam te zdjęcia.

 

Moja DRZ ciepła pali na dotyk.

Zimny motor musi kilka razy zakręcić wałem.

 

Miałem problemy z rozruchem zimnego moto na ssaniu (wtedy paliła tylko bez ssania!) i doszliśmy do wniosku że w DRZ aku musi być naładowane w 100%.

Wymiana akumulatora i regulatora napięcia rozwiązała problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...