Enignum Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Tak tylko przypominam o http://www.dr-z.pl/ :)Społeczność tam rośnie i rośnie ale pewnie wielu jeszcze o tej stronie nie wie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 witam,czy ktos z forum zglebil temat usuniecie coast ericher'a z gaznika fcr w drz 400e? mam podobny problem do kolegi FazerFZR z poprzedniej strony, ale nie az tak powazny. tzn. po gwaltownym szarpnieciu manetki z wolnych obrotow silnik delikatnie dlawi sie i jakby zastanawia zanim da pelny ogien. czy coast enricher, a w zasadzie jego usuniecie moze rozwiazac problem.coast enricher to nazwa z forum thumpertalk. po polsku to chyba wzbogacacz mieszanki. zmniejsza doplym powietrza przy zamknietym gazie, o ile dobrze rozumiem. pzdr, blazejChodzi ci o pompkę wtryskującą paliwo przy nagłym ruchu manetki? Jeśli tak to za pomocą drucika możesz "skasować" luz pomiędzy nią, a bolcem który tą pompke uruchmia. W crossowych motocyklach z tym gaźnikiem po tym modzie nastąpiła znaczna poprawa, i przy nagłym szarpnięciu menetą moto nie ma tendencji do gaśnięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bbuh Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Chodzi ci o pompkę wtryskującą paliwo przy nagłym ruchu manetki? Jeśli tak to za pomocą drucika możesz "skasować" luz pomiędzy nią, a bolcem który tą pompke uruchmia. W crossowych motocyklach z tym gaźnikiem po tym modzie nastąpiła znaczna poprawa, i przy nagłym szarpnięciu menetą moto nie ma tendencji do gaśnięcia. nie do konca o to mi chodzi, niemniej sprobuje stuningowac pompke. masz moze jakiegos linka z instrukcja? lub chociaz jakies zdjecie pogladowe. nie do konca wyobrazam sobie jak sie do tego zabrac. z gory dzieki coast enricher to takie okragle cos z boku gaznika. jak patrzysz z boku na drz nie widac na gaziniku napisu keihin tylko wlasnie to urzadzenie. zdaje sie, ze starsze keihiny (o ile sie nie myle maja symbol mx) nie maja tego urzadzenia dzieki, pzdr blazej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Dławienie się po szybkim odkręceniu manetki to przypadłość gaźnika FCR. Pytanie czy jest sens kombinować, skoro przy jeździe nie ma to najmniejszego znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 skoro przy jeździe nie ma to najmniejszego znaczenia. mnie osobiście to wkurzało bo nieraz miałem ochote porządnie przyp***ić na prostej(nawyk z 2T gdzie gwałtowne otwarcie przepustnicy powoduje natychmiastowy i ostry ogień :D ) a tu buuuuuuuuuuuuu i myśli silnik co dalej :D w xr600 która nie ma pompki jest dokładnie to samo gwałtowne otwarcie gazu powoduje ,,mulenie''.... kiedyś jechałem na yzf426f i tam po gwałtownym otwarciu był ogień jak w 2T a ona też ma keihina fcr identycznego jak drz więc może da się to wyeliminować...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 http://www.enduro-adventure.com/new/index.php?option=com_content&view=article&id=239:modyfikacja-pompki-przyspieszajcej-keihin-fcr&catid=37:poradniki&Itemid=234 tutaj panowie opis przeróbki jak by ktoś potrzebował. Opracował to ( jak zresztą całe forum) kolega z "naszego" forum motocyklistów. Chyba wszyscy wiedza o co chodzi, a on mnie nie zabije za rozpowszechnianie jego patentów po innych forach. Pozdrawiam i dobranoc :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bbuh Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Dziekuje za link. Wykorzystam. Mi, np. Troche to w jezdzie przeszkadza. Fajnie byloby wykorzystac singlowski cug w dolnym zakresie obrotow w roznych sytuacjach. Dlatego uwazam, ze warto sprobowac wszystkiego. Na zagranicznych forach pisza, ze to kwestia szeroko pojetej regulacji. Napewno dam zbac co u mnie pomoglo lub nie. Pzdr, blazej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Oczywiście możesz bawić się w ustawienia iglicy, zmianę dysz, regulację składu mieszanki na wszystkie strony, bo da się wyregulować idealnie ten gaźnik , ale modyfikacja pompki daje naprawdę sporo więc spróbuj. :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 mnie osobiście to wkurzało bo nieraz miałem ochote porządnie przyp***ić na prostej(nawyk z 2T gdzie gwałtowne otwarcie przepustnicy powoduje natychmiastowy i ostry ogień ) a tu buuuuuuuuuuuuu i myśli silnik co dalej Aha na widzisz, u mnie tego nie ma. Tylko na wolnych obrotach jak bardzo szybko się manetka ruszy to sie troche przydlawi, ale podczas jazdy zawsze jest ogień obojętnie jak szybko się ruszy manetką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bbuh Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Jest jakas opcja na przeszukanie tego tematu na zasadzie google np? Jest tu masa przydatnych informacji, ale rowniez strasznie duzo smieci, a trudno przebrnac przez 180str. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Jest jakas opcja na przeszukanie tego tematu na zasadzie google np? Jest tu masa przydatnych informacji, ale rowniez strasznie duzo smieci, a trudno przebrnac przez 180str. Pzdr)Masz u góry po prawej stronie szukajkę. Domyślnie będąc w tym temacie powinieneś mieć zaznaczone "przeszukaj ten temat" (bynajmniej ja tak mam) Wpisujesz jakieś zagadnienie i wyskakują ci wszystkie posty z tego tematu które to zagadnienie zawierają. Spróbuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_da Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 witam, poszukuję owiewek baku niebieskie lub białe. Jeżeli ktoś posiada na sprzedaż, proszę dać znać 660 910 707 dziękujęŁukasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Witam Panowie Mam takie szybkie pytanie: czy chłodnice w wersji S i E są takie same? Konkretniej chodzi mi o chłodnice lewą (tą bez korka), ponieważ kumpel w swoim DRZ E swoją przedziurawił i pogiął, a na rynku wtórnym jest dużo większy wybór chłodnic od S i SM. To samo pytanie mam odnośnie pokrywy alternatora: czy w S/SM i E są takie same? Z góry dzięki za odpowiedź :icon_exclaim: Pozdr a który rok tej E??Bo w początkowym okresie produkcji były inne chłodnice.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bagins Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 a który rok tej E??Bo w początkowym okresie produkcji były inne chłodnice.... w początkowym to znaczy w którym okresie ?? bo ja miałem DRZ 400 E z 2000 i 2006 roku, chłodnice były inne w stosunku do S i SM według mojej wiedzy DRZ 400 E od początku do końca miała inny układ chłodzenia niż S/SM Cytuj sprzedam DRZ 400 E po remoncie generalnymsprzedam części do DRZ-ety i EXC 400 / 520 tel 698 672 101 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_mistrz:D Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 w początkowym to znaczy w którym okresie ?? bo ja miałem DRZ 400 E z 2000 i 2006 roku, chłodnice były inne w stosunku do S i SM według mojej wiedzy DRZ 400 E od początku do końca miała inny układ chłodzenia niż S/SM Rocznik 2001 i rzeczywiście niezłe zamieszanie z tymi chłodnicami. Kupił znajomy od E z 2005 i chłodnica nie pasowała, bo jego była na 2 węże, a ta z 2005 na 3 węże. W takim razie zasugerowaliśmy się ilością węży i wymieniliśmy tą chłodnicę na chłodnicę od S/SM. Tutaj kolejny problem, a mianowicie średnica wyjść na węże, która w chłodnicy od S jest wyraźnie większa niż w jego E. Na szczęście jednak po podgrzaniu węży i przy lekkiej sile perswazji udało nam się założyć i DRZ śmiga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.