Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

czy ktos z forum zglebil temat usuniecie coast ericher'a z gaznika fcr w drz 400e? mam podobny problem do kolegi FazerFZR z poprzedniej strony, ale nie az tak powazny. tzn. po gwaltownym szarpnieciu manetki z wolnych obrotow silnik delikatnie dlawi sie i jakby zastanawia zanim da pelny ogien. czy coast enricher, a w zasadzie jego usuniecie moze rozwiazac problem.

coast enricher to nazwa z forum thumpertalk. po polsku to chyba wzbogacacz mieszanki. zmniejsza doplym powietrza przy zamknietym gazie, o ile dobrze rozumiem. pzdr, blazej

Chodzi ci o pompkę wtryskującą paliwo przy nagłym ruchu manetki? Jeśli tak to za pomocą drucika możesz "skasować" luz pomiędzy nią, a bolcem który tą pompke uruchmia. W crossowych motocyklach z tym gaźnikiem po tym modzie nastąpiła znaczna poprawa, i przy nagłym szarpnięciu menetą moto nie ma tendencji do gaśnięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi ci o pompkę wtryskującą paliwo przy nagłym ruchu manetki? Jeśli tak to za pomocą drucika możesz "skasować" luz pomiędzy nią, a bolcem który tą pompke uruchmia. W crossowych motocyklach z tym gaźnikiem po tym modzie nastąpiła znaczna poprawa, i przy nagłym szarpnięciu menetą moto nie ma tendencji do gaśnięcia.

 

nie do konca o to mi chodzi, niemniej sprobuje stuningowac pompke. masz moze jakiegos linka z instrukcja? lub chociaz jakies zdjecie pogladowe. nie do konca wyobrazam sobie jak sie do tego zabrac. z gory dzieki

 

coast enricher to takie okragle cos z boku gaznika. jak patrzysz z boku na drz nie widac na gaziniku napisu keihin tylko wlasnie to urzadzenie. zdaje sie, ze starsze keihiny (o ile sie nie myle maja symbol mx) nie maja tego urzadzenia

 

dzieki, pzdr blazej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro przy jeździe nie ma to najmniejszego znaczenia.

 

mnie osobiście to wkurzało bo nieraz miałem ochote porządnie przyp***ić na prostej(nawyk z 2T gdzie gwałtowne otwarcie przepustnicy powoduje natychmiastowy i ostry ogień :D ) a tu buuuuuuuuuuuuu i myśli silnik co dalej :D

 

w xr600 która nie ma pompki jest dokładnie to samo gwałtowne otwarcie gazu powoduje ,,mulenie''....

 

kiedyś jechałem na yzf426f i tam po gwałtownym otwarciu był ogień jak w 2T a ona też ma keihina fcr identycznego jak drz więc może da się to wyeliminować......

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.enduro-adventure.com/new/index.php?option=com_content&view=article&id=239:modyfikacja-pompki-przyspieszajcej-keihin-fcr&catid=37:poradniki&Itemid=234 tutaj panowie opis przeróbki jak by ktoś potrzebował. Opracował to ( jak zresztą całe forum) kolega z "naszego" forum motocyklistów. Chyba wszyscy wiedza o co chodzi, a on mnie nie zabije za rozpowszechnianie jego patentów po innych forach. Pozdrawiam i dobranoc :cool:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje za link. Wykorzystam. Mi, np. Troche to w jezdzie przeszkadza. Fajnie byloby wykorzystac singlowski cug w dolnym zakresie obrotow w roznych sytuacjach. Dlatego uwazam, ze warto sprobowac wszystkiego. Na zagranicznych forach pisza, ze to kwestia szeroko pojetej regulacji. Napewno dam zbac co u mnie pomoglo lub nie. Pzdr, blazej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie osobiście to wkurzało bo nieraz miałem ochote porządnie przyp***ić na prostej(nawyk z 2T gdzie gwałtowne otwarcie przepustnicy powoduje natychmiastowy i ostry ogień D.gif ) a tu buuuuuuuuuuuuu i myśli silnik co dalej D.gif

 

Aha na widzisz, u mnie tego nie ma. Tylko na wolnych obrotach jak bardzo szybko się manetka ruszy to sie troche przydlawi, ale podczas jazdy zawsze jest ogień obojętnie jak szybko się ruszy manetką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jakas opcja na przeszukanie tego tematu na zasadzie google np? Jest tu masa przydatnych informacji, ale rowniez strasznie duzo smieci, a trudno przebrnac przez 180str. Pzdr

)

Masz u góry po prawej stronie szukajkę. Domyślnie będąc w tym temacie powinieneś mieć zaznaczone "przeszukaj ten temat" (bynajmniej ja tak mam) Wpisujesz jakieś zagadnienie i wyskakują ci wszystkie posty z tego tematu które to zagadnienie zawierają. Spróbuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam Panowie

 

Mam takie szybkie pytanie: czy chłodnice w wersji S i E są takie same? Konkretniej chodzi mi o chłodnice lewą (tą bez korka), ponieważ kumpel w swoim DRZ E swoją przedziurawił i pogiął, a na rynku wtórnym jest dużo większy wybór chłodnic od S i SM. To samo pytanie mam odnośnie pokrywy alternatora: czy w S/SM i E są takie same? Z góry dzięki za odpowiedź :icon_exclaim:

 

Pozdr

 

 

a który rok tej E??Bo w początkowym okresie produkcji były inne chłodnice....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a który rok tej E??Bo w początkowym okresie produkcji były inne chłodnice....

 

w początkowym to znaczy w którym okresie ??

 

bo ja miałem DRZ 400 E z 2000 i 2006 roku, chłodnice były inne w stosunku do S i SM

 

według mojej wiedzy DRZ 400 E od początku do końca miała inny układ chłodzenia niż S/SM

sprzedam DRZ 400 E po remoncie generalnym

sprzedam części do DRZ-ety i EXC 400 / 520

 

tel 698 672 101

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w początkowym to znaczy w którym okresie ??

 

bo ja miałem DRZ 400 E z 2000 i 2006 roku, chłodnice były inne w stosunku do S i SM

 

według mojej wiedzy DRZ 400 E od początku do końca miała inny układ chłodzenia niż S/SM

 

Rocznik 2001 i rzeczywiście niezłe zamieszanie z tymi chłodnicami. Kupił znajomy od E z 2005 i chłodnica nie pasowała, bo jego była na 2 węże, a ta z 2005 na 3 węże. W takim razie zasugerowaliśmy się ilością węży i wymieniliśmy tą chłodnicę na chłodnicę od S/SM. Tutaj kolejny problem, a mianowicie średnica wyjść na węże, która w chłodnicy od S jest wyraźnie większa niż w jego E. Na szczęście jednak po podgrzaniu węży i przy lekkiej sile perswazji udało nam się założyć i DRZ śmiga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...