Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No to rejestruj się i rozkręcaj forum :)

 

Małymi kroczkami dojdziemy do konkretów ...

 

Osobiście proponuję jak ktoś będzie miał jakiś problem w naprawie, wyborze czy czymkolwiek to proszę o pisanie tam, a już nie tu :)

 

Pozdrawiam

 

http://www.DR-Z.pl/

Słuchaj kolego, fajnie że powstało nowe forum stricte o DRZ i fajnie że tutaj o tym piszesz, chociaż masz do tego odpowiedni dział co się nazywa "Reklama"... Ale pisanie wprost żeby nie pisać wszystkiego tutaj tylko na twoim forum już nie jest fajne. Mam nadzieję, że zrozumiałeś mój przekaz.

Miłego użytkowania forum.motocyklistow.pl

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że zrozumiałem Twój przekaz i doskonale wiem o co Ci chodzi.

 

Nie przyszedłem tu z zamiarem zabrania Wam użytkowników tylko chcę zebrać posiadaczy tych motocykli w jedno wspólne miejsce i nie widzę głębszego sensu w dalszym brnięciu w "burdel" tego tematu (170+ stron :/) skoro jest forum z działami i porządkiem poświęcone temu samemu co sam ten temat :)

 

Pozdrawiam i sorry za tamten post ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena do negociacji to pewnie za 6 tys odda, wiec krzywdy napewno Ci nie zrobi o ile reszta w nim jest 100% sprawna. Raz ze wersja E fakt mocniejsza to częściej eksplatacja i fakt ze przed 2003 rokiem jest kilka niedociągnięć. Nie wiem jak smarowniczki ale:

"Niestety jedną z wad silnika motocykla DRZ400 jest automatyczny naciągacz łańcuszka rozrządu (acct).Fabryczne naciągacze, szczególnie te z przed 2003 roku maja wadę konstrukcyjną, która pozwala na cofnięcie się naciągacza podczas pracy silnika(pierwszym objawem niewłaściwego działania może być głośna praca silnika). Powoduje to katastrofalne skutki w postaci zniszczenia silnika. Nie są to odosobnione przypadki. Fabryczny naciągacz jest pierwszą rzeczą jaka zaleca się wymienić po kupnie DRZ. Automatyczny naciągacz powoduje tez zbyt duże napięcie łańcucha co przyspiesza jego zużycie. ROZWIĄZANIEM TEGO PROBLEMU JEST MANUALNY NACIĄGACZ ŁANCUSZKA (MCCT)." - www.drz400.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem,

 

Na początek witam wszystkich, jestem świeżym posiadaczem DRZ 400S K3. :crossy: Jest to moje pierwsze moto, dopiero co zrobiłem prawo jazdy. Planowałem coś mniej hardkorowego na początek no ale pojawiła się okazja no i cóż było robić - wziąłęm :biggrin: :biggrin: :biggrin:

 

No a teraz problem: zjarał mi się prawdopodobnie regulator napięcia :sad: . Alternator działa - zmierzona oporność i napięcia zgadzają się z serwisówką. Napięcie także rośnie wraz z męczeniem manety. Napięcie niestety nie rośnie wraz z odkręceniem manety jeśli mierzymy bateryjkę - a co za tym idzie nie ma ładowania. Co do pomiarów samego regulatora to napięcia wychodzą w połowie dobre, w połowie złe, patrząc na tabelkę z serwisówki - tam gdzie powinno być 1,4-1,5 V to nie ma nic a reszta jest ok. Tak więc wnioskuję, że skopany jest regulator. Gruntowny przegląd kabli i złącz oraz psikanie preparatem w sprayu nic nie zmieniło.

 

Teraz pytania:

1. Czy faktycznie skopany jest regler czy są może jeszcze jakieś inne opcje?

2. Czy ma ktoś regler do sprzedania (w ludzkiej cenie...)?

3. Czy można ten regler zastąpić innym, np. od quada Suzi LTZ400 lub innego GNa? Te od LTZ400 są sporo tańsze...

4. Dlaczego tak lub dlaczego nie?

 

Proszę o wyrozumiałość dla świeżaka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...