Enignum Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 No to rejestruj się i rozkręcaj forum :) Małymi kroczkami dojdziemy do konkretów ... Osobiście proponuję jak ktoś będzie miał jakiś problem w naprawie, wyborze czy czymkolwiek to proszę o pisanie tam, a już nie tu :) Pozdrawiam http://www.DR-Z.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 No to rejestruj się i rozkręcaj forum :) Małymi kroczkami dojdziemy do konkretów ... Osobiście proponuję jak ktoś będzie miał jakiś problem w naprawie, wyborze czy czymkolwiek to proszę o pisanie tam, a już nie tu :) Pozdrawiam http://www.DR-Z.pl/ Słuchaj kolego, fajnie że powstało nowe forum stricte o DRZ i fajnie że tutaj o tym piszesz, chociaż masz do tego odpowiedni dział co się nazywa "Reklama"... Ale pisanie wprost żeby nie pisać wszystkiego tutaj tylko na twoim forum już nie jest fajne. Mam nadzieję, że zrozumiałeś mój przekaz.Miłego użytkowania forum.motocyklistow.plPzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enignum Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Oczywiście, że zrozumiałem Twój przekaz i doskonale wiem o co Ci chodzi. Nie przyszedłem tu z zamiarem zabrania Wam użytkowników tylko chcę zebrać posiadaczy tych motocykli w jedno wspólne miejsce i nie widzę głębszego sensu w dalszym brnięciu w "burdel" tego tematu (170+ stron :/) skoro jest forum z działami i porządkiem poświęcone temu samemu co sam ten temat :) Pozdrawiam i sorry za tamten post ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stiff_Master Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Koledzy mam do sprzedania cały silnik lub na części od drz 400 e z 2004 roku. Zainteresowanych proszę o kontakt: 668806853. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 z czystej ciekawości-czemu sam silnik ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flq1337 Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 WitamMógłby mi ktoś podać wymiary szprychy do fabrycznych kół sm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robek_ck Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Witam!http://moto.allegro.pl/suzuki-drz-400-e-tanio-i1810739849.html co o tym sądzicie? jest wart tych pieniążków? Czytałem że lepiej kupić po 2003r ze względu na smarowniczki, których w niższych rocznikach nie ma, czy to prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mavrik Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Cena do negociacji to pewnie za 6 tys odda, wiec krzywdy napewno Ci nie zrobi o ile reszta w nim jest 100% sprawna. Raz ze wersja E fakt mocniejsza to częściej eksplatacja i fakt ze przed 2003 rokiem jest kilka niedociągnięć. Nie wiem jak smarowniczki ale:"Niestety jedną z wad silnika motocykla DRZ400 jest automatyczny naciągacz łańcuszka rozrządu (acct).Fabryczne naciągacze, szczególnie te z przed 2003 roku maja wadę konstrukcyjną, która pozwala na cofnięcie się naciągacza podczas pracy silnika(pierwszym objawem niewłaściwego działania może być głośna praca silnika). Powoduje to katastrofalne skutki w postaci zniszczenia silnika. Nie są to odosobnione przypadki. Fabryczny naciągacz jest pierwszą rzeczą jaka zaleca się wymienić po kupnie DRZ. Automatyczny naciągacz powoduje tez zbyt duże napięcie łańcucha co przyspiesza jego zużycie. ROZWIĄZANIEM TEGO PROBLEMU JEST MANUALNY NACIĄGACZ ŁANCUSZKA (MCCT)." - www.drz400.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stiff_Master Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 z czystej ciekawości-czemu sam silnik ?? gdyż w mojej drz siedzi już nowszy silniczek z 2007r z przebiegiem 6tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pankoala Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Czołem, Na początek witam wszystkich, jestem świeżym posiadaczem DRZ 400S K3. :crossy: Jest to moje pierwsze moto, dopiero co zrobiłem prawo jazdy. Planowałem coś mniej hardkorowego na początek no ale pojawiła się okazja no i cóż było robić - wziąłęm :biggrin: :biggrin: :biggrin: No a teraz problem: zjarał mi się prawdopodobnie regulator napięcia :sad: . Alternator działa - zmierzona oporność i napięcia zgadzają się z serwisówką. Napięcie także rośnie wraz z męczeniem manety. Napięcie niestety nie rośnie wraz z odkręceniem manety jeśli mierzymy bateryjkę - a co za tym idzie nie ma ładowania. Co do pomiarów samego regulatora to napięcia wychodzą w połowie dobre, w połowie złe, patrząc na tabelkę z serwisówki - tam gdzie powinno być 1,4-1,5 V to nie ma nic a reszta jest ok. Tak więc wnioskuję, że skopany jest regulator. Gruntowny przegląd kabli i złącz oraz psikanie preparatem w sprayu nic nie zmieniło. Teraz pytania:1. Czy faktycznie skopany jest regler czy są może jeszcze jakieś inne opcje?2. Czy ma ktoś regler do sprzedania (w ludzkiej cenie...)?3. Czy można ten regler zastąpić innym, np. od quada Suzi LTZ400 lub innego GNa? Te od LTZ400 są sporo tańsze...4. Dlaczego tak lub dlaczego nie? Proszę o wyrozumiałość dla świeżaka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Podaj napięcie bezpośrednio z regulatora na akumulator (dołóż dwa kable i poprawnie połącz + do + i - do -). Sprawdź napięcie na baterii.Jeśli to nie pomoże to regulator do wymiany.Mam używany, sprawny regulator. Mogę go sprzedać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Mam używany, sprawny regulator. Mogę go sprzedać. A nie masz może stacyjki do DRZ-ty? :blush: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Tylko regulator pozostał mi po DRZcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mavrik Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Witam panowie poszukuje metalowej osłonki która jast na kolanku ma ktoś może sprzedać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SIUX Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Kupię Drz 400 E z roku 2007 wzwyż, nie zmęczoną bez żadnych modów itd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.