RafRaf Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Z odpalaniem to możesz mieć problem jak masz nie w pełni naładowany akumulator.Ja to przerabiałem i wiem, że aku musi być w 100% naładowany.Moja stała trzy tygodnie i już musiałem doładować akumulator aby odpalić. Latałem cztery sezony za DRZ i nie miałem problemów. Oleju brała jak każdy singiel, normalnie.Nie byłem wstanie jej zagotować, miałem wentylator na chłodnicy. DRZ to ostatnie enduro do jazdy bez większych wydatków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 wg mnie coś spieprzyłeś przy wymianie łancuszka, albo luz zaworowy był nie taki jak trzeba i popaliło ci gniazda(brak kompresji, walenie w wydech) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 (edytowane) rozrząd jest ustawiony ok, tylko że pod jednym zaworem ssącym nie ma w ogóle luzu nawet 0.05mm, pewno gniazdo sie zjarało albo zawór rozleciał , luz sprawdzałem odrazu po złożeniu rozrządu, było 0.1mm na zimnym silniku, od tego czasu zrobiłem może 150-170km i by sie całkiem skasował ?? musiało coś sie rozlecieć..... głowice wyciągnąć i najlepiej chyba w całości do zakładu co regeneruje oddać, niech wszystko pomierzą ocenią itp a potem dopiero ewentualnie kupować zawory czy tam sprężyny ta ?? Edytowane 13 Lipca 2011 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 w drz luzy się kasują 0.1 to już czas na regulacje Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 (edytowane) w drz luzy się kasują 0.1 to już czas na regulacje no ale tak czy srak chyba lepiej zdjąc obejrzeć głowice co i jak, stracić te 150 zł na uszczelki ale miec pewność że tylko luz sie skasował nie ?? tak momentalnie by sie skasował w 150km ?? boje sie że wezmę teraz wymienię płytkę żeby luz był prawidłowy a tu okaże sie że gniazdo sie zjarało czy tam zawór i i tak będe musiał rozkładać........ żeby było bardziej archiwum X....na drugim zaworze było 0.1 a teraz jak na pierwszym nie ma wcale luzu to na drugim jest 0.15....... wydechowe są tak samo jak było 150km temu.... Edytowane 14 Lipca 2011 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tobiasz86 Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 http://allegro.pl/suzuki-drz400-drz-400-nie-wr-exc-crf-xr-dr-rmz-i1722274251.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 (edytowane) dobra więc w moim drzcie coś wpadło do cylindra :D Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us kawałek przepustnicy, czy głowicy ?? bo to wygląda na usmażone aluminium więc raczej nie zawór......na fotce może kiepsko widać ale to coś podpiera zawór ssący że jest cały czas otwarty(i to mocno uchylony patrząc przez dolot widać prześwit ) dlatego moto przestało odpalać.... wcześniej miał dziwne odbicia że sam z siebie sie dusił i gasł w losowych momentach, myślałem że to łańcuszek rozrządu, wymieniłem ale dalej to samo więc wydaje mi się że coś sie urwało z gaźnika......cylinder względnie cały ale jak patrze na tą gładź to szału nie ma, po honowaniu nawet śladu troche już ten silnik zrobił...tłok jakiś luzów na boki nie ma jest średnio brudny widać jeszcze strzałkę nawet..... Uploaded with ImageShack.us teraz pytania :1.jak chałupniczo najłtawiej rozpiąc zawory ?? da się bez prasy ??2.jak cylindra nie zdejmowałem to muszę go zdjąć i wymienić uszczelkę pod nim ?? cały czas idealnie przylega do silnika...3. gniaazda zaworowe obowiązkowo dotrzeć ?? czy tylko usunąć to ,,coś'' i składać ?? lub usunąc coś i zrobić próbe szczelności naftą/ropą ?? 4. da się napełnić i opróżnić lagi przednie bez ich wykręcania z półek i bez ściągania koła ?? mam za dużo oleju bo mimo ustawien seryjnych, są sztywne jak w supersporcie :D wycieków nie ma ale są strasznie twarde trzeba cuda robić żeby się ugieły.... PS dwukrotnie kilkając na foty można je powiększyć sporo.... Edytowane 17 Lipca 2011 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 ściągnij ten cylinder i zobacz co z tłokiem Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Michoa, wg mnie coś ci zassało z gaznika (podobnie jak zasysa przesłonkę w XR). Ja bym wydłbał to z głowicy, zalał ją naftą. Jeśli szczelna to składał, jeśli nie oddał głowicędo zakładu. Jak nie zdjemowałs cylindra to po co chcesz zmieniac uszczelkę...? Zawory da się rozpiąć w domu, wystarczy zrobic sobie do tego urządzenie: http://www.xl600.yoyo.pl/remont/klucz/klucz.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Michoa, wg mnie coś ci zassało z gaznika (podobnie jak zasysa przesłonkę w XR) myślałem że to tylko w hondzie sie zdarza :D dziś rozebrałem gaźnik i wszystko sie wyjaśniło.........rozleciała sie blaszka przepustnicy (takie coś jak przekładka z alu) no i wpadło do cylindra........ dlatego motocykl nie chciał mi schodzić z obrotów, dlatego najprawdopodobniej miał dziwne odbicia że sie ,,dusił'' w dziwnych momentach..tak mi sie wydaje przynajmniej... tak to wygląda w gaźniku Uploaded with ImageShack.us lekko uchylona przepustnica Uploaded with ImageShack.us sam wózek Uploaded with ImageShack.us sama przesłona Uploaded with ImageShack.us połamana w p***u ........zapewne kawałek tej blaszki kosztuje z 600 zł, więc pomyśle nad dorobieniem u tokarza, ewentualnie zakupem używanej dzięki za narzędzie do ściągania zaworów jutro zbuduje :D chyba dotarcie zaworów jeśli zrobie niepotrzebnie to nic się nie stanie ?? myśle profilaktycznie to zrobić , już mi szał spowodowany tym że nie jeżdże troche przeszedł i robię powoli starając sie dokładnie ściągnij ten cylinder i zobacz co z tłokiem na gładzi nie ma żadnych śladów..........zjechałem tłokiem w DMP i czysto ładnie.......tłok nie ma wyczuwalnego ruchu palcem w cylindrze... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Kiedyś obiło mi się o uszy , że ta blaszka lubiła pękać w starszych FCR, sądziłem że to plotka ale widać ziarnko prawdy w niej było. Jak by Ci się udało dorobić to super , bo jak piszesz taki kawałek metalu kosztuje ponad 600 pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubertWRO Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Witam, mam mały problem, czy ktoś wie gdzie można dostać wałek wydechowy do drz, zamiennik lub dobry używany, bo cena orginału leko przesadzona, z góry dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pecha Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 michoa - jaki przebieg twojego moto ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 (edytowane) michoa - jaki przebieg twojego moto ? nie wiem :D to jest E żadnego zegara......jest licznik mth sendeca i ma 330 mth bodajrze i niby jest od nowości ale z przerwą (poprzedni właściciel go urwał i jeździł bez )....u mnie zrobił nawet nie 60 a już były 2 wymiany oleju(ze względu na czystość przy wymianie łańcuszka spuściłem olej i nie wlewałem ponownie tylko nowy+nowy filtr ) , rozrząd(łańcuszek ) teraz będzie nowe uszczelniacze, dotarcie zaworów, nowa klapka w gaźniku, nowy filtr powietrza (spróbuje wrócić do gąbki, zobaczymy co na to reszta bo ma tunigowy wydech i hust wie jakie dysze jak będe mył gaźnik to odczytam...........na tym k&N jest pelno kurzu w dolocie i gaźniku jakby w ogóle tego nie zatrzymywał czy nie wiem..) sprzęgło o dziwo jest w stanie idealnym mierzyłem tarcze spręzyny przekładki wszystko ksiązkowe wartości zbliżone do nowych, być może było robione .....tłok jakiś tam jest, patrząc na gładź szału nie ma, ale nie jest źle, oleju trochę dużawo pił, okazało sie że ma masę wycieków (spod napinacza, spod pokrywy wałków rozrządu) poprawiłem troche sie uspokoił ale i tak pije i trzeba dolewać....podobno on pije olej od gleb a w moich rękach leży co 10minut, nieraz sobie chwilke popracuje zanim dojdę do siebie i go zgaszę :D z temperaturą problemów nie ma :D jeden z nielicznych plusów :D nie ma wiatraka ale nawet jak sie kopie doły na odcięciu na 2 to nic sie nie dzieje, chociaż silnik grzeje w nogi niczym wiatrołap....wydech mi nigdy nie świecił na czerwono czyli chyba wyregulowany jest prawidłowo... ogólnie nic dodać nic ująć: KTM :D jak już jedzie to naprawdę ma kopa i cięzko sie czegokolwiek z czysto offroadowych cech przyczepić, ale naprawa tego to porażka........częsci masakra zestaw uszczelek 500.....top end zawierający pod głowicę , cylinder, uszczelniacze zaworowe, jakieś uszczelki wydech i coś tam jeszcze 170 zł..tak sobie liczyłem jakby chcieć zrobić generalke tego silnika na nowych częściach to 3 tys to będzie mało :blink: silnik dla mnie jest cholernie skomplikowany, zrobienie w nim cokolwiek to masakra, setki torebeczek żeby segregować śruby bo innaczej już tego nie złożysz... zapodaje foty może kiedyś ktoś bedzie też z tym walczył przydadzą się :D moja wersja ściągacza Uploaded with ImageShack.us glowica bez zaworów wyczyszczona z nagaru (było mocno czarno ) zaworów jeszcze nie docierałem jutro to zrobię... Uploaded with ImageShack.us głowica z góry......na prawej górnej panewce dolny rant panewki jest cholernie ostry prawie można palucha rozciąć tak ma być ?? czy to znaczy że niedługo tą panewkę szlag trafi i nie ma sensu w ogóle tego szajsuki składać :D ?? Uploaded with ImageShack.us Edytowane 20 Lipca 2011 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 podobno on pije olej od glebciekawa teoria :wink: ale mi bardziej pasuje ta:na tym k&N jest pelno kurzu w dolocie i gaźniku jakby w ogóle tego nie zatrzymywał na prawej górnej panewce dolny rant panewki jest cholernie ostry prawie można palucha rozciąć tak ma być ??u mnie jednemu kumplowi przycierało wałek wydechowy na panewkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.