Soku11 Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Kupię drugą linkę pewnie. Dziś rozkręciłem klamkę i z pancerza jakieś czarne g*wno leciało. Domyślam się, że poprzedni właściciel miał problemy i wlał oleju. Tylko muszę jeszcze sprawdzić jak ta linka dokładnie idzie :/ Przy okazji - to normalne, że jest znacząca różnica w prowadzeniu motocykla po zmianie na oponki bardziej szosowe? Wcześniej motocykl przy ~80km/h nie był aż tak stabilny jak teraz. Czuć, że chce lecieć dokładnie prosto, aż się ciężko skręca przy ~80km/h. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kadett23 Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Witam. Mogłby mi ktoś wysłać na meila serwisówkę do dr-z 400s z 2001. [email protected] z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Serwisówka waży ze 110MB więc podam linka, bo wysyłałoby mi się z dzień:http://pdftown.com/Suzuki-DR-Z400-Service-Manual.html Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Przy okazji - to normalne, że jest znacząca różnica w prowadzeniu motocykla po zmianie na oponki bardziej szosowe? Wcześniej motocykl przy ~80km/h nie był aż tak stabilny jak teraz. Czuć, że chce lecieć dokładnie prosto, aż się ciężko skręca przy ~80km/h. chyba raczej to normalne :D ?? jak ja przesiadłem sie w drugą stronę w dt 80 z uniwersalnych opon enduro (trailwings) na bardziej offroadowe (to były jakieś mitasy tzw ,,kostka'') to na asfalcie różnice czułem we wszystkim ale na minus :D motocykl gorzej hamował, nie szło się ,,położyć'' w zakręcie jak na uniwersalnych bo tył uciekał.........ogólnie jakiś dziwnie niestabilny był, ale ja latałem głównie off więc do przeżycia... opony szosowe mają lepszą przyczepność do asfaltu i to jest raczej logiczne :D 90% opon ,,crossowych'' ,,kostek'' z dolnej półki ( część mitasów itp aczkolwiek, niektóre chyba mają homologacje) nie ma w ogóle homologacji na asfalt (pisze często na oponie not for highway use )i w kraju gdzie przeglądy techniczne są bardzo szczegółowe to motocykl z takimi oponami przeglądu nie dostanie (podobno w UK tak jest ) u nas w PL na szczęście jeszcze takich cudów nie ma :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Nigdy wcześniej na takich oponkach tak szybkim motocyklem nie jeździłem - stąd pytanie :) Mam właśnie odwrotne uczucie - strasznie wszystko stabilne się zrobiło. Dzięki za odpowiedź. Teraz pozostaje poszukać jakichś zakrętów, bo jazda po prostej jest strasznie nudna :/ Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Kupiłem taką linkę do DRZ: http://allegro.pl/ir-linka-sprzegla-suzuki-dr-z-drz-400-s-00-07-i1598996912.htmlProblem jest w tym, że mi ona coś nie pasuje :/ Jej wymiary są dokładnie takie same jak wymiary innych linek - chociażby z Olka. Zarówno linka jak i pancerz jest za długa. Wykręcenie obu regulacji na max nic nie daje. Ktoś ma jakiś pomysł o co biega? A może linka musi się jakoś specjalnie układać i wtedy "magicznie" się skróci? Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 moze masz klamkę nieorginalną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Klamka może i jest nieoryginalna - nie wiem. Tylko w jaki sposób wpływa ona na wymaganą długość linki?Dodatkowo linka obecnie zamocowana wygląda na oryginalną. Jest bardzo masywna i powyginana w odpowiedni sposób by pasować do ułożenia rozrusznika i gumowych węży. Przez ten problem nie wiem za bardzo co dalej robić. Reklamację powinni mi uwzględnić. Kwestia tego, że wszystkie linki na allegro wyglądają dokładnie tak samo :/ Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 A stara i nowa mają tej samej długości pancerz i linke ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 (edytowane) Niestety nie :/ Zarówno pancerz jak i linka są dłuższe nowej (powtórzę, że długości linek na allegro do DRZ są wszystkie takie same). W załączniku jest zdjęcie porównujące. Przyłożyłem pewnie nie do końca dokładnie, ale różnica jest znacząca. Mały update:Przejrzałem wszystkie serwisówki do DRZ. Wszędzie linki wyglądają tak jak ta z allegro. U mnie jest inna. Ma ktoś jakiś pomysł o co tutaj chodzi? Jakim cudem mogę mieć linkę innej długości niż wszystkie inne linki do DRZ? Edytowane 23 Maja 2011 przez Soku11 Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 czy drz400s ma taką samą linkę prędkościomierza jak jest w E do tego śmiesznego licznika km ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vipszybki Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Zastanawiam się nad zmianą mojego DRZ-400 S, na KTM-a LC4 (625,640 lub podobny) i zastanawiam się jak jest z zaadaptowaniem kół SM od DRZa które mam do swjego DRZ-400S, czy ktoś ma jakieś doświadczenia lub info w tym temacie ? Z góry dzięki za sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Pytanie o licznik. Jak zmienić na kilometry dystans w trip? Pytam, bo myślałem, że mi DRZ ciągnie z 12l paliwa na 100km. Okazało się, że dystans nie jest w kilometrach. Zrobiłem dziś tak na oko z 50km a dystans trip A wzrósł tylko o jakieś 20. W necie tylko na jednej stronie był podany link do rozwiązania. Strona ta jednak już nie istnieje :/ Na innych stronach nikt nic nie potrafił doradzić :( Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flq1337 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Jeżeli licznik masz już ustawiony na kilometry/h to musisz jedynie kompensacje zmienić, było opisywane kilka stron wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Rzeczywiście - kompensacja na A była na 70%. Ustawiłem na 100% - jeszcze nie sprawdzałem czy jest ok. Dzięki wielkie za pomoc :) Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.