Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jechać obejrzeć sprawdzić po numerach ramy czy rocznik sie zgadza i brać jeśli stan techniczny ok....w Polsce nie ma co sie spuszczać nad rocznikiem i z 2010 da się kupić drogiego grata :D także sparwdż dokładnie stan techniczny..

 

tu masz nowego S http://otomoto.pl/suzuki-dr-z-400-sk7-2007-M2425853.html

 

zerkne naturalnie, tym bardziej, ze jest to w mazowieckim :]

rozumiem, ze na numerach ramy jest wybity rok w jakiejs odpowiedniej kolejnosci wsrod innych oznaczen.

jak pamietacie bez lazenia do garazu, jak takie numery wygladaja i gdzie sa umieszczone to bede przynajmniej wiedzial gdzie patrzec ;) hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w E są wybite na główce ramy pod górną półką u mnie zaczynają sie od JS1....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, jak to jest z ustawieniem zawiasu w wersji E. Chodzi mi generalnie o przód, na górze dobicie, na dole odbicie. Jaka rożnica obrotów (kliknięć?) powinna być pomiędzy górą a dołem? I jaki jest zakres obrotów, 0-15 czy 0-30? Ja dzisiaj dokręciłem górę 3 pełne obroty i wychodzi że to już jest maks..fakt jest ciut za twardo(poluzowałem 1,5 obrotu) ale trzeba być twardym a nie "miętkim" i zapierdzielać ostro ;). Druga sprawa to tył, nie jest źle, ale trakcji super nie trzyma - zdarza się że tylne koło odkleja się od ziemi albo zostaje podbite do góry. Czy ktoś zmieniał olej na przodzie o wyższej gęstości, jakie rezultaty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanko moja wersja S jak jade szybko na 5tym biegu redukuje by wejść w zakręt strzela z tłumika czy to normalne czy zawory do regulacji? Niedawno był u mechanika i podobno sprawdził wszytsko pasek rozrządu ciśneinie w cylindrze no i zawory miał sprawdzić jak odbierałem mówił ze spokojnie do końca sezonu moge jeździć. Pali ładnie czy zimny czy ciepły nie kopci obroty ma równe wiec może tak ma byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, jak to jest z ustawieniem zawiasu w wersji E. Chodzi mi generalnie o przód, na górze dobicie, na dole odbicie
http://drz400.pl/servis/pokaz/regulacja_zawieszenia.html <--- tu masz fabryczny nastaw zawiechy. Ja na takim jeżdzę i jest nieźle. Przy 80-100kmh po leśnej drodze z dziurami to się przelatuje, nie wjeżdzajac w każdą dziure z osobna. Na trakcje ani na docisk kół nie narzekam.

 

Panowie mam pytanko moja wersja S jak jade szybko na 5tym biegu redukuje by wejść w zakręt strzela z tłumika czy to normalne czy zawory do regulacji? Niedawno był u mechanika i podobno sprawdził wszytsko pasek rozrządu ciśneinie w cylindrze no i zawory miał sprawdzić jak odbierałem mówił ze spokojnie do końca sezonu moge jeździć. Pali ładnie czy zimny czy ciepły nie kopci obroty ma równe wiec może tak ma byc?
No jak pasek rozrządu sprawdzał to nie wiadomo czy na pewno robił twoje moto czy jakies inne :icon_razz: Ja bym bardziej stawiał na gaźnik.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak pasek rozrządu sprawdzał to nie wiadomo czy na pewno robił twoje moto czy jakies inne Ja bym bardziej stawiał na gaźnik.

 

m_fiolek wiesz o czym mowa :P to moje pierwsze moto i terminologie dopiero poznaje ;p. Mówisz gaźnik ale czy przy rozregulowanym gaźniku nie było jeszcze innych objawów? nap. źle sie wkręcał na obroty, nierówno chodził gasł a samo stzrelanie.. hmm no dobra postawie do mechaniorów na regulacje...:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wydech masz seryjny ?? długo masz ten motocykl ?? wcześniej nie strzelał ??

 

mi E na przelotowym arrow, strzela czasem przy ostrym hamowaniu silnikiem (np jak przeciągne na 2 czy 3 i potem puszcze gaz bez wciskania sprzęgła )

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydech czy jest seryjny nie wiem ale jak patrze na zdjęciach to chyba tak ze wskazaniem na chyba, moto mam miesiąc niecały, strzelał wcześniej tzn od czasu jak ja go mam to strzelał i tylko w sytuacjach o których piszesz przy hamowaniu silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehh

juz ktos mnie ubiegl z tym motorkiem, wiec

chetnie kupie od kogos z bardzo malym przebiegiem...DR-Z400S

http://otomoto.pl/suzuki-dr-z-400sk2-M2572193.html - znam poprzedniego własciciela tej Suzi - moim zdaniem warto looknac - sporo dodatków - przebieg 6 tys mil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jest u was z filtrem powietrza ? Czy po kazdej lepszej jezdzie macie go do czyszczenie ? U mnie po kazdej grubszej jezdzie powstaje na tym mniejszym okregu po zewnetrzenj taki maly czarny okrag - chyba oleju... czy to znak ze poszyly uszczelniacze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mój dr-z podczas wrzucania biegu przy postoju odrobinę szarpie i wydaje takie charakterystyczne kliknięcie. Z początku myślałem, że to źle wyregulowane sprzęgło ale mimo regulacji szarpnięcie i dźwięk pozostaje.

Więc moje pytanie brzmi, czy ten motocykl tak ma czy powinienem nadal pokombinować?

Edytowane przez flq1337
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko o przełożenia - mam drz sm z kołami enduro - i pytanie czy ktoś zakładał zębatkę 13 zębów czy nie będzie za bardzo darło ślizgu na wahaczu? . Kupiłem DRZ sm z prawie nowym napędem 14/41 ale korci mnie pokombinować ale nie che przedłużać łańcucha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie widzę problemu ze sprawdzeniem luzu zaworowego.

Choć z drugiej strony zawory trzymają luzy.

 

Rocznik jest drugorzędny, stan mechaniczny jest najważniejszy.

Młode roczniki są z reguły przed "poważnym" remontem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mój dr-z podczas wrzucania biegu przy postoju odrobinę szarpie i wydaje takie charakterystyczne kliknięcie. Z początku myślałem, że to źle wyregulowane sprzęgło ale mimo regulacji szarpnięcie i dźwięk pozostaje.

Więc moje pytanie brzmi, czy ten motocykl tak ma czy powinienem nadal pokombinować?

 

w moim E jest to samo, przy wrzucaniu 1 jest puknięcie......

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...