molza Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 jechać obejrzeć sprawdzić po numerach ramy czy rocznik sie zgadza i brać jeśli stan techniczny ok....w Polsce nie ma co sie spuszczać nad rocznikiem i z 2010 da się kupić drogiego grata :D także sparwdż dokładnie stan techniczny.. tu masz nowego S http://otomoto.pl/suzuki-dr-z-400-sk7-2007-M2425853.html zerkne naturalnie, tym bardziej, ze jest to w mazowieckim :]rozumiem, ze na numerach ramy jest wybity rok w jakiejs odpowiedniej kolejnosci wsrod innych oznaczen.jak pamietacie bez lazenia do garazu, jak takie numery wygladaja i gdzie sa umieszczone to bede przynajmniej wiedzial gdzie patrzec ;) hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 w E są wybite na główce ramy pod górną półką u mnie zaczynają sie od JS1.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Pany, jak to jest z ustawieniem zawiasu w wersji E. Chodzi mi generalnie o przód, na górze dobicie, na dole odbicie. Jaka rożnica obrotów (kliknięć?) powinna być pomiędzy górą a dołem? I jaki jest zakres obrotów, 0-15 czy 0-30? Ja dzisiaj dokręciłem górę 3 pełne obroty i wychodzi że to już jest maks..fakt jest ciut za twardo(poluzowałem 1,5 obrotu) ale trzeba być twardym a nie "miętkim" i zapierdzielać ostro ;). Druga sprawa to tył, nie jest źle, ale trakcji super nie trzyma - zdarza się że tylne koło odkleja się od ziemi albo zostaje podbite do góry. Czy ktoś zmieniał olej na przodzie o wyższej gęstości, jakie rezultaty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mavrik Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Panowie mam pytanko moja wersja S jak jade szybko na 5tym biegu redukuje by wejść w zakręt strzela z tłumika czy to normalne czy zawory do regulacji? Niedawno był u mechanika i podobno sprawdził wszytsko pasek rozrządu ciśneinie w cylindrze no i zawory miał sprawdzić jak odbierałem mówił ze spokojnie do końca sezonu moge jeździć. Pali ładnie czy zimny czy ciepły nie kopci obroty ma równe wiec może tak ma byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Pany, jak to jest z ustawieniem zawiasu w wersji E. Chodzi mi generalnie o przód, na górze dobicie, na dole odbicie http://drz400.pl/servis/pokaz/regulacja_zawieszenia.html <--- tu masz fabryczny nastaw zawiechy. Ja na takim jeżdzę i jest nieźle. Przy 80-100kmh po leśnej drodze z dziurami to się przelatuje, nie wjeżdzajac w każdą dziure z osobna. Na trakcje ani na docisk kół nie narzekam. Panowie mam pytanko moja wersja S jak jade szybko na 5tym biegu redukuje by wejść w zakręt strzela z tłumika czy to normalne czy zawory do regulacji? Niedawno był u mechanika i podobno sprawdził wszytsko pasek rozrządu ciśneinie w cylindrze no i zawory miał sprawdzić jak odbierałem mówił ze spokojnie do końca sezonu moge jeździć. Pali ładnie czy zimny czy ciepły nie kopci obroty ma równe wiec może tak ma byc? No jak pasek rozrządu sprawdzał to nie wiadomo czy na pewno robił twoje moto czy jakies inne :icon_razz: Ja bym bardziej stawiał na gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mavrik Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 No jak pasek rozrządu sprawdzał to nie wiadomo czy na pewno robił twoje moto czy jakies inne Ja bym bardziej stawiał na gaźnik. m_fiolek wiesz o czym mowa :P to moje pierwsze moto i terminologie dopiero poznaje ;p. Mówisz gaźnik ale czy przy rozregulowanym gaźniku nie było jeszcze innych objawów? nap. źle sie wkręcał na obroty, nierówno chodził gasł a samo stzrelanie.. hmm no dobra postawie do mechaniorów na regulacje...:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 a wydech masz seryjny ?? długo masz ten motocykl ?? wcześniej nie strzelał ?? mi E na przelotowym arrow, strzela czasem przy ostrym hamowaniu silnikiem (np jak przeciągne na 2 czy 3 i potem puszcze gaz bez wciskania sprzęgła ) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mavrik Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 wydech czy jest seryjny nie wiem ale jak patrze na zdjęciach to chyba tak ze wskazaniem na chyba, moto mam miesiąc niecały, strzelał wcześniej tzn od czasu jak ja go mam to strzelał i tylko w sytuacjach o których piszesz przy hamowaniu silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
molza Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 ehhjuz ktos mnie ubiegl z tym motorkiem, wiecchetnie kupie od kogos z bardzo malym przebiegiem...DR-Z400S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babel69 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 ehhjuz ktos mnie ubiegl z tym motorkiem, wiecchetnie kupie od kogos z bardzo malym przebiegiem...DR-Z400Shttp://otomoto.pl/suzuki-dr-z-400sk2-M2572193.html - znam poprzedniego własciciela tej Suzi - moim zdaniem warto looknac - sporo dodatków - przebieg 6 tys mil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sdsw Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Jak jest u was z filtrem powietrza ? Czy po kazdej lepszej jezdzie macie go do czyszczenie ? U mnie po kazdej grubszej jezdzie powstaje na tym mniejszym okregu po zewnetrzenj taki maly czarny okrag - chyba oleju... czy to znak ze poszyly uszczelniacze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flq1337 Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 (edytowane) Witam, mój dr-z podczas wrzucania biegu przy postoju odrobinę szarpie i wydaje takie charakterystyczne kliknięcie. Z początku myślałem, że to źle wyregulowane sprzęgło ale mimo regulacji szarpnięcie i dźwięk pozostaje.Więc moje pytanie brzmi, czy ten motocykl tak ma czy powinienem nadal pokombinować? Edytowane 2 Maja 2011 przez flq1337 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babel69 Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Mam pytanko o przełożenia - mam drz sm z kołami enduro - i pytanie czy ktoś zakładał zębatkę 13 zębów czy nie będzie za bardzo darło ślizgu na wahaczu? . Kupiłem DRZ sm z prawie nowym napędem 14/41 ale korci mnie pokombinować ale nie che przedłużać łańcucha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Nie widzę problemu ze sprawdzeniem luzu zaworowego.Choć z drugiej strony zawory trzymają luzy. Rocznik jest drugorzędny, stan mechaniczny jest najważniejszy.Młode roczniki są z reguły przed "poważnym" remontem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Witam, mój dr-z podczas wrzucania biegu przy postoju odrobinę szarpie i wydaje takie charakterystyczne kliknięcie. Z początku myślałem, że to źle wyregulowane sprzęgło ale mimo regulacji szarpnięcie i dźwięk pozostaje.Więc moje pytanie brzmi, czy ten motocykl tak ma czy powinienem nadal pokombinować? w moim E jest to samo, przy wrzucaniu 1 jest puknięcie...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.