mumi7 Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Czemu niektóre DRZ'ty mają czerwona sprężynę amortyzatora centralnego a niektóe żółtą a nawet białą? Jakie wychodziły oryginalnie w wersji E? Chodzi o stopien twardości czy tak sobie poprostu kolorki zmieniali? ja mam 2003 wersje s i mam czerwoną sprężynkę ale czemu są takie to pojęcia nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Co jest łatwiejsze ? Do kopańca dołożyć rozrusznik czy do elektryka kopajkę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babel69 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 (edytowane) Co jest łatwiejsze ? Do kopańca dołożyć rozrusznik czy do elektryka kopajkę ? Moim zdaniem łatwiej i chyba taniej założyć kopkę - znalazłeś już cos ? Tu masz opis jak założyć kopke: http://www.advrider.com/forums/showpost.ph...&postcount=2622 http://www.drzparts.com/2010/03/dr-z400-ki...tarter-install/ Edytowane 19 Lutego 2011 przez babel69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mumi7 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 witam chciałbym się zapytać czy macie numery ramy i tabliczki znamionowe na ramie? czy może tylko same numery? czy same tabliczki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Tylko numer ramy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 ja mam pytanie do ludzi którzy kupowali drz 400e z kitem homologacyjnym...... czy w zestawie homologacyjnym jest normalna lampa szklana asymetryczna z dwuwłóknową żarówką i do tego przełacznik postojowe/mijania/długie czy zostaje ta seryjna jaka jest w drz400e ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bagins Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 posiadam dwie ramy do Ejedna z tabliczką druga bez :) Cytuj sprzedam DRZ 400 E po remoncie generalnymsprzedam części do DRZ-ety i EXC 400 / 520 tel 698 672 101 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 1. Czy to normalne, że w DRZ'cie jest luz wzdłużny około 3mm na wałku zmiany biegów? (na tym wałku gdzie na wieloklinie jest dźwignia zmiany biegów). Chodzi o ten luz jakby się chciało włożyć i wyjąć ten wałek. 2. W seryjnym tłumiku w wersji E jak sie zdejmie tą chromowaną koncówke to tłumik ma być pusty? Nie powinno tam być jakiegos wytłumienia? Wygląda jak przelotowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SIPEK Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 . Czy to normalne, że w DRZ'cie jest luz wzdłużny około 3mm na wałku zmiany biegów? (na tym wałku gdzie na wieloklinie jest dźwignia zmiany biegów). Chodzi o ten luz jakby się chciało włożyć i wyjąć ten wałek. Mialem podobny problem okazalo sie ze wogole nie mialem zalozonego zabezpieczenia stad mialem luz i to chyba wiekszy a nizeli 3 mm pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 1. Czy to normalne, że w DRZ'cie jest luz wzdłużny około 3mm na wałku zmiany biegów? (na tym wałku gdzie na wieloklinie jest dźwignia zmiany biegów). Chodzi o ten luz jakby się chciało włożyć i wyjąć ten wałek. 2. W seryjnym tłumiku w wersji E jak sie zdejmie tą chromowaną koncówke to tłumik ma być pusty? Nie powinno tam być jakiegos wytłumienia? Wygląda jak przelotowy AD 1 jeśli nic niepokojącego się nie dzieję to nie ma co grzebać, u siebie w obu yamahach mam luz ok 1-2mmAD 2 dla pewności zrób fotkę tego elementu jak to wygląda, ale jeśli po zdjęciu możesz zajrzeć w głąb tłumika to powinna być tam wata tłumiąca, jeśli masz tylko przestrzeń odpowiadająca wielkości zdjętej koncówki i nie widzisz przestrzeni w tłumiku to jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bagins Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 oryginalnie jest przestrzeń tylko głebiej tak w okolicy połowy tłumika jest scianka z otworem nie pamietam ale miał mała srednice i do piero za ta scianka jest włąsciwy tłumik :) Cytuj sprzedam DRZ 400 E po remoncie generalnymsprzedam części do DRZ-ety i EXC 400 / 520 tel 698 672 101 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry_1982 Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 (edytowane) Czy ktoś robił porównanie długości dźwigni zmiany biegów? Po zmianie silnika w DRZ 400 na silnik od S (chociaż właściciel twierdził, że to na 100% E) pojawił się problem i dźwignia nie sięga za osłonę magneta. Musi być pod, żeby można było biegi zmieniać. Pytanie czy ona była "krótsza", mniej odstawała, bo też sam silnik był węższy? Pytanie bez sensu, ponieważ ja mam S i mogę to sam zmierzyć- podzielę się tą tajemną wiedzą z Szanownymi Forumowiczami... Edytowane 28 Lutego 2011 przez Harry_1982 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bagins Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 (edytowane) silniki w wersji E i S oraz SM z zewnątrz się nie różnią po za przewodem od kontrolki luzu więc we wszystkich trzech silnikach nózka zmiany biegów powinna być taka sama wymiary silnika są te same a co do wersji podnieś w jednym i drugim pokrywę zaworów i porównaj wałki rozrząduw E są inne powinienes na oko spokojnie to ocenić :) ----------------------------------------------------------------------------------- posiadam części do DRZ 400 E gg 6777220tel 698 672 101 Edytowane 28 Lutego 2011 przez bagins Cytuj sprzedam DRZ 400 E po remoncie generalnymsprzedam części do DRZ-ety i EXC 400 / 520 tel 698 672 101 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babel69 Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 (edytowane) Panowie nie znacie kogoś kto by chciał się zamienić -mam kółka od DRZ SM a chciałbym enduro - interesują mnie tylko od DRZ s lub e bez tarcz- zamienię bez dopłat itp - 1 za 1 http://moto.allegro.pl/kola-drz-400-sm-i1480073992.html Edytowane 2 Marca 2011 przez babel69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Panowie znacie może rozmiar klucza do świecy w DRZ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.