mumi7 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Witam, jakie przełożenia spisują się najlepiej w jeździe po asfalcie? Chodzi mi o to żeby można było jechać w granicach 120km/h nie męcząc przy tym moto. Niedługo będę do mojej S dokupywał koła sm i myślę powoli nad zębatkami. Dodatkowo w terenie w S lepiej ma się 14/47 czy 49? ja w teren mam 14/49 i wydaje mi się ze jest to nie odpowiednie zbyt duze obroty a prędkość słaba takie piłowanie wcześniej miałem 14/44 i było bardziej w trasę niż teren ale myślę ze jak założysz 14/47 to w teren będzie w sam raz.ja na wiosnę wracam do starego przełożenia14/44 mniej silnik będzie dostawał. a i tak na żwirowni na podjazdach daje rade. :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flq1337 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 W takim razie na 14/47 zmienię. 14/44 niby jest dobre ale mnie osobiście denerwuję zbyt długa jedynka i szarpanie łańcuchem przy niskich obrotach na dwójce. A jakieś ciekawe propozycje pod opony sm ktoś ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Pisałem wielokrotnie. Od dłuższego czasu mam 13/50. Jestem zadowolony bo bardzo mało po czarnym latam. W modelu S standard to 15/44. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mumi7 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 oponę??? ja mam mitasa c04 nowego i nie narzekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Witam mam problem, czy może zagwozdkę z DRztą 400E. Niedawno 4-5 mth temu, mechanior wymieniał mi łańcuszek rozrządu. Dzisiaj w trakcie jazdy stwierdziłem, że gdy pochylam motocykl na prawo, to łańcuszek zaczyna hałasować- macie jakiś pomysł co może być tego przyczyną? Moto jest z 2005 roku i ma automatyczny (oryginalny) napinacz. wymienic na MCCT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 panowie kilka pytanek odnośnie drz400 S do posiadaczy: 1. na stronie www.drz.pl piszę tak Wersja S/SM wymiana oleju silnikowego: co 6000km luzy zaworowe: co 24000km filtr oleju : co 2 wymiany oleju płyn chłodniczy i hamulcowy: co 2 lata i teraz moje pytanko serio w tym moto sie tak rzadko wymiane oleju robi i zawory ?? 24tys to jest szatańsko dużo, ziomek który celuje w drz chyba w 2 lata tyle nie zrobi :D 2. w teście http://www.motocykl-online.pl/testy/Suzuki...400_S_2004_cz_2 jest napisane Prędkość podróżna wynosiła ok. 120 km/godz., a więc naprawdę nie ma się czego wstydzić. więc ja pytam to jest prędkość S-ki na fabrycznym przełożeniu czy jeszcze bardziej ,,na szybkość'' niż seryjne ?? teraz druga część pytania : lata ktoś S-ką na takim przełożeniu w terenie ?? jak wrażenia nie jest za słaba ?? dlaczego pytam o to: drz jest zainteresowany kolega który chciałbym zyskać kompromis między lekką turystyką(dla tego zależy mu na przelotowej 100-120km/h przy której będzie miał w miare niskie zużycie wahy=autostrady) a średnio zaawansowanym offroadem(bez hardcoru typu jakieś CC czy tam ganianie za 525 po lesie bo wiadomo że S sie do tego nie nadaje, ale jednak więcej niż jazda po polu czy po prostych szlakówkach..) i zastanawia się czy sie da dlatego pytam.... 3. ile waszym zdaniem trzeba dać za zadbaną S z okolic 2000rocznika z kwitami ?? 8-9 czy raczej ponad 10 ?? ogólnie koleś jest uświadomiony o 132kg dla wersji S, o napinaczu rozrządu, i o słabszym zawiasie (podobno w S po 03 sie polepszył) ale twierdzi że da sobie radę a budżet niewielki dlatego pytam o rocznik 2000.... odrazu mówię E ani bez literki (na stronie drz.pl pisze że to literka Y :D )ziomka nie interesuje.....Y odpada ze względu na brak rozrusznika, E odpada ze względu na brak normalnego licznika, częstszy serwis, i brak miejsca na plecaczek....szczerze to myśle że S i tak go sponiewiera w terenie wcześniej miał dt 125 lc :D z góry dzięki za rady... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tobiasz86 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 i teraz moje pytanko serio w tym moto sie tak rzadko wymiane oleju robi i zawory ?? 24tys to jest szatańsko dużo, ziomek który celuje w drz chyba w 2 lata tyle nie zrobi :D -- teoretyzując tak, ale dla własnego poczucia bezpieczeństwo dobrze jest to zrobić przed każdym rozpoczęciem sezonu więc ja pytam to jest prędkość S-ki na fabrycznym przełożeniu czy jeszcze bardziej ,,na szybkość'' niż seryjne teraz druga część pytania : lata ktoś S-ką na takim przełożeniu w terenie ?? jak wrażenia nie jest za słaba -- Ska na seryjnym ok 150km/h pobuja (licznikowo) w terenie nie tyle za słaba co za szybka, ale da się jeździć, ja zmieniłem na 15/49 i jest znacznie lepiej ale rozsódna prędkośc przelotowa to 80 wg mnie 3. ile waszym zdaniem trzeba dać za zadbaną S z okolic 2000rocznika z kwitami -- jak trafisz to znajdziesz z roczników 2003-2005 w tej cenie, ale szuukać!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mumi7 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 >>michoa jak kolega wyżej pisze olej i zawory najlepiej przed rozpoczęciem sezonu i sprawdzić zawory ja mam przełożenie 14/49 i jest strasznie wolny ale za to na trójce spokojnie z gazu na gumę idzie.wcześniej miałem 14/44 i do latania po czarnym był idealnie stosunkowo niskie obroty dość duża prędkość według mnie najlepsze przełożenie to do takiej jazdy jak piszesz bedzie14/47. a co do kupna to ja świadomie kupiłem 03rok bez kwitów do rem za5000 i wsadziłem 2500zł i latam 2gi sezon bez problemu. tylko kwitów brakuje :( a co do tego to "s-ka" sponiewiera twojego kolegę i to porządnie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 dzięki panowie za odpowiedzi, przekażę :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanbal1970 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 (edytowane) Moim zdaniem do podjazdów i latania na leśnych duktach 15na 47 super polecam wcześniej testowałem 14 na 47 i mocy wiele ale brak rozpędu do podjazdu na dwójce wiele przekładałem super moto 15 na 42 takie sobie szybsze 15 na 39 na kołach przerobionych (przednie gs 500 tylne rf 600) teraz kombinuję 15 na 47 chodzi o pionik oczywiście super moto niedługo zdam relacje.Pozdrawiam DRZ-ciarzy :buttrock: Edytowane 19 Grudnia 2010 przez hanbal1970 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondzik Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Zmienial ktos jety w Drz400e?gaznik keihin fcr 39.Mam wydech yoshi RS-3 plus 3x3 mod w air boxie i chce wymienic jety, ale nie chce kupowac zadnych zestawow jetow, tylko samemu dobrac odpowiednie jety i iglice.Drz jest z usa wiec glowna dysza ma rozmiar 142, ktos zmienil na 160, a z tego co pisze w serwisowce to widac, ze seryjnie w EU montowali 165.I pytanie, czy ktos zmienial, zauwazyl poprawe i co tam wsadzil? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Ja latam na seryjnych przełożeniach i choć moja DRZta wyciąga 140, to jednak prędkość przelotowa to jakieś 80-90, wyżej silnik już się bardzo męczy. Ogólnie do takiej turystki asfaltowej, czasami na lasy czy szutry, to chyba poleciłbym coś z większym silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 w E mod 3x3 jest zbędny, tam seryjnie masz ~ 3.3x3.2 więc coś mi się zdaje że więcej jest tam grzebane Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AbiV Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 (edytowane) Ja latam na seryjnych przełożeniach i choć moja DRZta wyciąga 140, to jednak prędkość przelotowa to jakieś 80-90, wyżej silnik już się bardzo męczy. Ogólnie do takiej turystki asfaltowej, czasami na lasy czy szutry, to chyba poleciłbym coś z większym silnikiem. siemka :) co to jest DRZta ? :eek: :eek: Edytowane 27 Grudnia 2010 przez AbiV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondzik Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 w E mod 3x3 jest zbędny, tam seryjnie masz ~ 3.3x3.2 więc coś mi się zdaje że więcej jest tam grzebane Nie wiem jak jest w europejskiej wersji DRZ, ale w wersji usa jest taka guma wlozona w dolocie w airboxie.Wystarczy ja wyjac i mamy 3x3.Wracajac do tych dysz, ma ktos jakas zlota recepture? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.