sismon Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 moze ktos szuka dobrego drz w dobrej cenie to polecam moją maszynę http://allegro.pl/suzuki-drz-400-supermoto...1215460314.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 9 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 a jak w teren to ja polecam tą sztukę mojego kumpla: http://otomoto.pl/suzuki-dr-z-drz400e-drz4...e-M2214134.html Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Od jakiego sprzętu podejdzie dźwignia sprzęgła do drz400e? Mam zamówioną oryginalną, ale cóż - to długa historia :/ :[. Od WSK, Rometa, itd.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 przejedź się do większego sklepu gdzie mają dużo zamienników któryś dopasujesz po lekkim przerobieniu u siebie tak zrobiłem, zamiennik za 20 parę zł, skrócony na 2 palce a oryginał w pudełku :) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry_1982 Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Witam, Kiedyś pojawił się schemat adaptera do DRZ'ty taki, żeby podeszła tarcza 310 od SM. Od kwietnia go produkuje z leniwym tokarzem i został 1 problem- gwint. Pytanie do kogoś kto to już robił- czy wstawiona była tuleja z gwintem czy był bezpośrednio gwint w elemencie czy recoil czy jak się nazywa ten naprawiacz gwintów... W oryginale do tarczy 320 mam tulejkę zasaterowaną, ale z tym może mieć problem tokarz, bo nigdy tego nie robił. Aluminium mam bardzo mocne (mocniejsze od PA 6 chyba certal się to nazywa), więc może wytrzyma gwint w elemencie... Będę wdzięczny za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lorek100 Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Witam. Szukam DRZ dla siebie, wersja E w teren, najlepiej z wielkopolski. Może ktoś z was słyszał żeby ktoś sprzedawał dobrą sztukę to proszę o informacje. Cena w granicach 10 tyś. Pozdrawiam. [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciaz Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Siema! Mam na sprzedaż swojego Sm'a. Jak ktoś jest zainteresowany to zapraszam na oględziny. Duża zniżka dla forumowiczów. http://allegro.pl/suzuki-drz-400-dr-z-sm-s...1219805931.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRZ Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Witam, chciałbym dorobić do swojego drz-eta karbonowe osłony dekli. Czy ktoś ma namiary na firme która sie tym zajmuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lorek100 Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Witam. Zastanawiam się nad kupnem drz z tego ogłoszenia. Może ktoś z was zna ten motocykl. Wybieram się tam w sobotę, może ktoś kto się zna pojedzie tam ze mną (Poznań-Chodzież) i pomoże mi. Jeśli coś budzi wasz niepokój to napiszcie. Pozdrawiam. http://allegro.pl/suzuki-dr-z-400-e-drz-za...1229678866.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korczu Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Panowie Macie założone w swoich DRZ'tach osłony zębatki zdawczej?? Przez tą osłonę strasznie dużo blota mi sie gromadzi za zębatką, cos sie stanie jak sciagne?? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 osłonę wont, tylko zostaw ten metalowy pałąk Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Karbonowe osłony dekli pojawiają się co jakiś czas na allegro, poszukaj w zakończonych aukcjach i skontaktuj się ze sprzedającym. Co do osłony zębatki to tak jak enduromaster napisał plastik precz zostaw tylko ten metalowy pałąk co jest w środku bo jak pęknie łańcuch to może zrobić kuku w silniku jak go nie będzie. No i tą samą śrubką co trzyma osłonę jest mocowana wiązka elektryczna wychodząca z silnika więc też ją zamocuj z powrotem żeby się nie dyndała koło zębatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korczu Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Dzięki wielkie panowie!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Witam. Czy to normalne, że w DRZ400 z kopajką nie czuć oporu na kopce? Oglądałem to moto: http://otomoto.pl/suzuki-dr-z-drz-400-M2163177.html I w ogóle nie musiałem używać dekompresora, by przełamać kompresję... Dodam może tylko, że dekompresor chyba nie odskakiwał do końca, bo nie dotykał do bolca (z 2-3mm zostało). Motocykl mimo wszystko odpalał, więc nie wydaje mi się, żeby to wpływało na pracę kopki. Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukopr Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 (edytowane) Witam. Czy to normalne, że w DRZ400 z kopajką nie czuć oporu na kopce? Oglądałem to moto: http://otomoto.pl/suzuki-dr-z-drz-400-M2163177.html I w ogóle nie musiałem używać dekompresora, by przełamać kompresję... Dodam może tylko, że dekompresor chyba nie odskakiwał do końca, bo nie dotykał do bolca (z 2-3mm zostało). Motocykl mimo wszystko odpalał, więc nie wydaje mi się, żeby to wpływało na pracę kopki. Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam. Mialem kiedyś taką samą wersje i też można było spokojnie przełamać kompresje bez używania dekompresatora, ale czy to normalne to nie wie,, motocyklem przejechałem się raptem dwa razy i złamałem rękę, po czym szybko go sprzedałem. Edytowane 22 Września 2010 przez lukopr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.