Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

orientuje się ktoś z Was może czy alternator ....

125 W / Y

150 W / E

175 W / S SM

załóż wszystko prócz światła na przodzie na ledach będziesz miał mniejsze,

dużo mniejsze obciążenie generatora i instalacji

Edytowane przez Fisher_DRZ_E
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A regulatory są takie same?

 

 

W serwisówce do wersji E z 2004 roku znalazłem info ze max prąd na wyjsciu z altka to 200W a max obciązenie nie może przekraczać 150W. Ja w swoim motungu poza przednią lampą wszystkie inne graty mam w ledzie ( w zasadzie to jest tylko lampka led na tył i podswietlenie tablicy, kierunków, licznika, syganału ani innych dupereli nie mam) ale za to lampę z przodu miałem taką jak w avatarze u Fishera i jak ją podlączyłem bezpośrednio pod instalkę z wersji E to instalacja się zjarała ( dosłownie stopiła się istalacja a pożniej doszło do zwarcia i się podpaliła ). Przyczyną pewnie było to ze instalka w wersji E jest przygotowana do 35W lampy na przód a ja tam wpiąłem lampę o duzo mocniejszym obciążeniu( na początku podłaczyłem wszystko na stałe-110W obciązenia). Teraz wkładam okablowanie z wersji S i się zastanawiam czy jak podłaćze zarówkę 55W przy altku i regulatorze z wersji E to czy znowu nie dojdzie do pożaru na pokładzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba kolego miałeś przysłowiowy burdel w instalacji. Mało prawdopodobne że instalacja spaliła się od zamontowania lampy. Przewody fabrycznie zastosowane w instalacji E wytrzymują spokojnie żarówkę 55W (mam taką w swoim motocyklu już 2 lata). Poza tym przy sprawnej instalacji najpierw powinien przepalić się bezpiecznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...ale za to lampę z przodu miałem taką jak w avatarze u Fishera i jak ją podlączyłem bezpośrednio pod instalkę z wersji E to instalacja się zjarała ...

ja tez miałem ją do E włączoną, nic się nie zjarało, albo miałeś tam sztukę...

albo sam coś źle zrobiłeś :(.

Całą swoją instalację [kierunki, czujniki, przerywacz, tył i przód] włączyłem pod kostkę od lampy przedniej [tejże właśnie 35W] pod czarny i pomarańczowy kabelek [od stacyjki], może włączyłeś pod czerwony i pomarańczowy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez dłuższy czas jeżdziłem z lampa podłączona na sztywno, bezpośrednio do kostki od lampy przedniej ale podłączyłem na raz dwie żarowki, czyli łącznie lampa przód pobierała 110W od razu po tym jak tylko włączałem zapłon i tak dalej przez cały czas jazdy. Teraz juz tylko podłacze jedna żarówkę i mam nadzieje ze bedzie ok.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdzecznie

 

poszukuje swojego pierwszego motorka enduro i po rozważaniu pomiedzy hondą xr 400 a suzuki drz wyszło ze suzuki bedzie lepsza bo:

- ma elektrczyny starter co dla nowicjusza moze byś lepsze w terenie niz kop

- lepsze chłodzenie bo jest ciecz

 

ale teraz problem zeby znaleść coś w dobrym stanie

 

nie chce zbyt przekroczyć kwoty 10tyś zł, strój juz mam

 

szukam raczej wersji S ponieważ z tego co wiem dobrze sie trzyma i moc jak dla poczotkującego bedzie bezpieczniejsza niz 50 km z wersji E

 

Jestem z Kraka i szuakm moto z okolic choć akuratk fajne sztuki znajduje nad morzem ;/

 

Wynalazlem sobie coś takiego, z cena chyba bedzie można zejsc co pozwoli dołozyc wiecej kasy na kapcie oleje filtry regulacje czyli taki pakiet startowy

 

http://moto.allegro.pl/item1160572309_suzuki_drz.html

 

ta drz mi sie podoba ale musze przejechac prawie całą polske i mzoe sie okazac ze moto jednak silnik ma cos nie teges a jak wiadomo auta na wode nie jeżdża :icon_biggrin:

 

http://moto.allegro.pl/item1160435209_drz_400_s.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.

Ukręciłem obie śrubki na górze przedniego zawieszenia służące do ustawiania twardości przodu w drz400s.

Te obok których jest oznaczenie H-S

Czy da się to jakoś ruszyć aby zmiękczyc zawieszenie a nie wymieniać ukręconych śrubek? Jesli nie to co muszę kupić ?

Prosze o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdzecznie

 

poszukuje swojego pierwszego motorka enduro i po rozważaniu pomiedzy hondą xr 400 a suzuki drz wyszło ze suzuki bedzie lepsza bo:

- ma elektrczyny starter co dla nowicjusza moze byś lepsze w terenie niz kop

Kop też jest ok, nie stawiałbym tego na pierwszym miejscu kryteriów wyboru moto.

- lepsze chłodzenie bo jest ciecz

Powietrze też jest ok :) Na pewno się nie przegrzeje, a nie trzeba się martwić czy płyn czasem nie wyleciał z chłodnicy.

 

 

 

Wynalazlem sobie coś takiego, z cena chyba bedzie można zejsc co pozwoli dołozyc wiecej kasy na kapcie oleje filtry regulacje czyli taki pakiet startowy

 

http://moto.allegro.pl/item1160572309_suzuki_drz.html

To akurat jest wersja E, 50 koni.

 

Zastanów się czy potrzebujesz do motoru dokumenty. Jeżeli nie to można kupić rocznik 2005 nawet za 6,5-7 koła, jak znajdziesz okazję. Z dokumentami taki rocznik kosztuje około 3 tys więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

To akurat jest wersja E, 50 koni.

 

 

 

Po czym wnosisz, bo według mnie jest to 100% wersja S czyli 40 koni a nie 50 tak jak wpisane w aukcji i więcej masy niz w E :smile:

Edytowane przez rodman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdzecznie

 

poszukuje swojego pierwszego motorka enduro i po rozważaniu pomiedzy hondą xr 400 a suzuki drz wyszło ze suzuki bedzie lepsza bo:

- ma elektrczyny starter co dla nowicjusza moze byś lepsze w terenie niz kop

- lepsze chłodzenie bo jest ciecz

 

ale teraz problem zeby znaleść coś w dobrym stanie

 

nie chce zbyt przekroczyć kwoty 10tyś zł, strój juz mam

 

szukam raczej wersji S ponieważ z tego co wiem dobrze sie trzyma i moc jak dla poczotkującego bedzie bezpieczniejsza niz 50 km z wersji E

 

Jestem z Kraka i szuakm moto z okolic choć akuratk fajne sztuki znajduje nad morzem ;/

 

Wynalazlem sobie coś takiego, z cena chyba bedzie można zejsc co pozwoli dołozyc wiecej kasy na kapcie oleje filtry regulacje czyli taki pakiet startowy

 

http://moto.allegro.pl/item1160572309_suzuki_drz.html

 

ta drz mi sie podoba ale musze przejechac prawie całą polske i mzoe sie okazac ze moto jednak silnik ma cos nie teges a jak wiadomo auta na wode nie jeżdża :icon_biggrin:

 

http://moto.allegro.pl/item1160435209_drz_400_s.html

 

 

Ten z 2002r jest prawdopodobnie zajechany jeżeli jego przebieg jest w milach bo drz s robi na tłoku około 40 000km, ja bym kupił tego z 2005 wygląda ładniej i jest nowszy ,ma lepsze zawieszeni bo po 2003 jest montowane zawieszenie od wersji E i przebieg jest na pewno w kilometrach bo jest kupiony w polsce.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po czym wnosisz, bo według mnie jest to 100% wersja S czyli 40 koni a nie 50 tak jak wpisane w aukcji i więcej masy niz w E icon_smile.gif

Pomyłka, oczywiście to jest wersja S. Jest aukcja z podobną drz'ta która wyglada jak S a jest E i myślalem, że to ta :)

 

Jestem z Kraka i szuakm moto z okolic choć akuratk fajne sztuki znajduje nad morzem ;/

Ja mam tak samo, nigdy nie ma blisko. Ale ci z pólnocy narzekaja znowu, że wszystkie motory są w górach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...