Fisher_DRZ_E Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 (edytowane) Hej, orientuje się ktoś z Was może czy alternator .... 125 W / Y 150 W / E 175 W / S SM załóż wszystko prócz światła na przodzie na ledach będziesz miał mniejsze, dużo mniejsze obciążenie generatora i instalacji Edytowane 28 Lipca 2010 przez Fisher_DRZ_E Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rodman Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 A regulatory są takie same? W serwisówce do wersji E z 2004 roku znalazłem info ze max prąd na wyjsciu z altka to 200W a max obciązenie nie może przekraczać 150W. Ja w swoim motungu poza przednią lampą wszystkie inne graty mam w ledzie ( w zasadzie to jest tylko lampka led na tył i podswietlenie tablicy, kierunków, licznika, syganału ani innych dupereli nie mam) ale za to lampę z przodu miałem taką jak w avatarze u Fishera i jak ją podlączyłem bezpośrednio pod instalkę z wersji E to instalacja się zjarała ( dosłownie stopiła się istalacja a pożniej doszło do zwarcia i się podpaliła ). Przyczyną pewnie było to ze instalka w wersji E jest przygotowana do 35W lampy na przód a ja tam wpiąłem lampę o duzo mocniejszym obciążeniu( na początku podłaczyłem wszystko na stałe-110W obciązenia). Teraz wkładam okablowanie z wersji S i się zastanawiam czy jak podłaćze zarówkę 55W przy altku i regulatorze z wersji E to czy znowu nie dojdzie do pożaru na pokładzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Chyba kolego miałeś przysłowiowy burdel w instalacji. Mało prawdopodobne że instalacja spaliła się od zamontowania lampy. Przewody fabrycznie zastosowane w instalacji E wytrzymują spokojnie żarówkę 55W (mam taką w swoim motocyklu już 2 lata). Poza tym przy sprawnej instalacji najpierw powinien przepalić się bezpiecznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 ...ale za to lampę z przodu miałem taką jak w avatarze u Fishera i jak ją podlączyłem bezpośrednio pod instalkę z wersji E to instalacja się zjarała ... ja tez miałem ją do E włączoną, nic się nie zjarało, albo miałeś tam sztukę... albo sam coś źle zrobiłeś :(. Całą swoją instalację [kierunki, czujniki, przerywacz, tył i przód] włączyłem pod kostkę od lampy przedniej [tejże właśnie 35W] pod czarny i pomarańczowy kabelek [od stacyjki], może włączyłeś pod czerwony i pomarańczowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łukasz1993 Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Czesc ma ktos moze jakis wydech do sprzedania do drz albo ma namiar na jakies nowe po promocji szukam cos do 600 chyba ze cos nowego... a dobra jest firma gianelli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rodman Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Przez dłuższy czas jeżdziłem z lampa podłączona na sztywno, bezpośrednio do kostki od lampy przedniej ale podłączyłem na raz dwie żarowki, czyli łącznie lampa przód pobierała 110W od razu po tym jak tylko włączałem zapłon i tak dalej przez cały czas jazdy. Teraz juz tylko podłacze jedna żarówkę i mam nadzieje ze bedzie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grg66 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Witam wszystkich. Zna ktoś może jakiś sklep internetowy gdzie można kupić osłony na dekle silnika? Na allegro ich brakuje a nie mogę ich w żadnym sklepie znaleźć. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 (edytowane) Orientuje się ktoś może jak w drz'cie rozwiązane jest łożyskowanie wałka rozrządu? Jest tak jak np. w XR'ce czyli łożyska, czy tak jak w dr'ce czyli zwykła panewka? Edytowane 1 Sierpnia 2010 przez m_fiolek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukopr Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Orientuje się ktoś może jak w drz'cie rozwiązane jest łożyskowanie wałka rozrządu? Jest tak jak np. w XR'ce czyli łożyska, czy tak jak w dr'ce czyli zwykła panewka? panewki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klima Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Witam serdzecznie poszukuje swojego pierwszego motorka enduro i po rozważaniu pomiedzy hondą xr 400 a suzuki drz wyszło ze suzuki bedzie lepsza bo: - ma elektrczyny starter co dla nowicjusza moze byś lepsze w terenie niz kop - lepsze chłodzenie bo jest ciecz ale teraz problem zeby znaleść coś w dobrym stanie nie chce zbyt przekroczyć kwoty 10tyś zł, strój juz mam szukam raczej wersji S ponieważ z tego co wiem dobrze sie trzyma i moc jak dla poczotkującego bedzie bezpieczniejsza niz 50 km z wersji E Jestem z Kraka i szuakm moto z okolic choć akuratk fajne sztuki znajduje nad morzem ;/ Wynalazlem sobie coś takiego, z cena chyba bedzie można zejsc co pozwoli dołozyc wiecej kasy na kapcie oleje filtry regulacje czyli taki pakiet startowy http://moto.allegro.pl/item1160572309_suzuki_drz.html ta drz mi sie podoba ale musze przejechac prawie całą polske i mzoe sie okazac ze moto jednak silnik ma cos nie teges a jak wiadomo auta na wode nie jeżdża :icon_biggrin: http://moto.allegro.pl/item1160435209_drz_400_s.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joyjoy Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Witajcie. Ukręciłem obie śrubki na górze przedniego zawieszenia służące do ustawiania twardości przodu w drz400s. Te obok których jest oznaczenie H-S Czy da się to jakoś ruszyć aby zmiękczyc zawieszenie a nie wymieniać ukręconych śrubek? Jesli nie to co muszę kupić ? Prosze o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Witam serdzecznie poszukuje swojego pierwszego motorka enduro i po rozważaniu pomiedzy hondą xr 400 a suzuki drz wyszło ze suzuki bedzie lepsza bo: - ma elektrczyny starter co dla nowicjusza moze byś lepsze w terenie niz kop Kop też jest ok, nie stawiałbym tego na pierwszym miejscu kryteriów wyboru moto. - lepsze chłodzenie bo jest ciecz Powietrze też jest ok :) Na pewno się nie przegrzeje, a nie trzeba się martwić czy płyn czasem nie wyleciał z chłodnicy. Wynalazlem sobie coś takiego, z cena chyba bedzie można zejsc co pozwoli dołozyc wiecej kasy na kapcie oleje filtry regulacje czyli taki pakiet startowy http://moto.allegro.pl/item1160572309_suzuki_drz.html To akurat jest wersja E, 50 koni. Zastanów się czy potrzebujesz do motoru dokumenty. Jeżeli nie to można kupić rocznik 2005 nawet za 6,5-7 koła, jak znajdziesz okazję. Z dokumentami taki rocznik kosztuje około 3 tys więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rodman Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 (edytowane) To akurat jest wersja E, 50 koni. Po czym wnosisz, bo według mnie jest to 100% wersja S czyli 40 koni a nie 50 tak jak wpisane w aukcji i więcej masy niz w E :smile: Edytowane 3 Sierpnia 2010 przez rodman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRZ Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Witam serdzecznie poszukuje swojego pierwszego motorka enduro i po rozważaniu pomiedzy hondą xr 400 a suzuki drz wyszło ze suzuki bedzie lepsza bo: - ma elektrczyny starter co dla nowicjusza moze byś lepsze w terenie niz kop - lepsze chłodzenie bo jest ciecz ale teraz problem zeby znaleść coś w dobrym stanie nie chce zbyt przekroczyć kwoty 10tyś zł, strój juz mam szukam raczej wersji S ponieważ z tego co wiem dobrze sie trzyma i moc jak dla poczotkującego bedzie bezpieczniejsza niz 50 km z wersji E Jestem z Kraka i szuakm moto z okolic choć akuratk fajne sztuki znajduje nad morzem ;/ Wynalazlem sobie coś takiego, z cena chyba bedzie można zejsc co pozwoli dołozyc wiecej kasy na kapcie oleje filtry regulacje czyli taki pakiet startowy http://moto.allegro.pl/item1160572309_suzuki_drz.html ta drz mi sie podoba ale musze przejechac prawie całą polske i mzoe sie okazac ze moto jednak silnik ma cos nie teges a jak wiadomo auta na wode nie jeżdża :icon_biggrin: http://moto.allegro.pl/item1160435209_drz_400_s.html Ten z 2002r jest prawdopodobnie zajechany jeżeli jego przebieg jest w milach bo drz s robi na tłoku około 40 000km, ja bym kupił tego z 2005 wygląda ładniej i jest nowszy ,ma lepsze zawieszeni bo po 2003 jest montowane zawieszenie od wersji E i przebieg jest na pewno w kilometrach bo jest kupiony w polsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Po czym wnosisz, bo według mnie jest to 100% wersja S czyli 40 koni a nie 50 tak jak wpisane w aukcji i więcej masy niz w E icon_smile.gif Pomyłka, oczywiście to jest wersja S. Jest aukcja z podobną drz'ta która wyglada jak S a jest E i myślalem, że to ta :) Jestem z Kraka i szuakm moto z okolic choć akuratk fajne sztuki znajduje nad morzem ;/ Ja mam tak samo, nigdy nie ma blisko. Ale ci z pólnocy narzekaja znowu, że wszystkie motory są w górach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.