AntekCB Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Dzięki Jaca ,o to mi chodziło. Kiedyś w XT350 wymieniałem łańcuszek przy ok 20000km więc trochę się zdziwiłem , ale widocznie tak ma być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stiff_Master Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Witam :biggrin: jakie Panowie filtry powietrza macie w sowich dr-kach ?? Bo ja myślę nad kupnem nowego z firmy K&N co sądzicie o nim? http://www.allegro.pl/item1005668387_filtr..._400_400sm.html Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 oryginalny, jak bylem w twoim wieku tez mnie takie rzeczy urzekaly, teraz uwazam to za placebo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 za 100 masz filtr i i zapas oleju do niego na 3 sezony za resztę kup sobie paliwa Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stiff_Master Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 (edytowane) za 100 masz filtr i i zapas oleju do niego na 3 sezony za resztę kup sobie paliwa To ja wiem. Po prostu pytam się czy jest jakaś różnica między zwykłym a tym k&n. Czy jest przepływ powietrza lepszy itp... :banghead: Edytowane 13 Maja 2010 przez Stiff_Master Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 dragstera budujesz na bazie drzety :D to są różnice nie do odczucia , w granicach błędu pomiarowego Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 (edytowane) za 100 masz filtr i i zapas oleju do niego na 3 sezony za resztę kup sobie paliwa Dobrze gada. Olej jak będziesz kupował to nie ten w spray'u tylko lany. Wlewasz go troszkę do torebki foliowej, wrzucasz filtr i zgniatając nasączsz gąbeczkę :icon_biggrin: Edytowane 14 Maja 2010 przez mbk Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swen Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Dobrze gada. Olej jak będziesz kupował to nie ten w spray'u tylko lany. Wlewasz go troszkę do torebki foliowej, wrzucasz filtr i zgniatając nasączsz gąbeczkę :icon_biggrin: No takich rzeczy kolegom z forum chyba nie trzeba mówić :wink: My tu wszyscy dbamy o swoje sprzęty lepiej niż o kobiety i każdy z nas ma i zna na pamieć instrukcje obsługi :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Lepiej przypominać co jakiś czas, bo na różne wynalazki po motosklepach i bazarach mogą namówić. Ja na przykład ostatnio pogrzebałem w informacjach jak dbać o moto. Niby podstawa ale jak się zastanowiłem kiedy ostatnio podnóżki, linki, kalamitki itp. smarowałem, to się przeraziłem. Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Olej jak będziesz kupował to nie ten w spray'u tylko lany. ototo, polecam czerwonego castrola (castrol foam air filter oil 1,5 l) Wlewasz go troszkę do torebki foliowej, wrzucasz filtr i zgniatając nasączsz gąbeczkę :icon_biggrin:ja biore w lapke ubrana w rekawiczke jednorazowa ze stacji benzynowej, polewam filtr cwiczac jednoczesnie miesnia dloni (czyli ugniatajac filtr) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stiff_Master Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 (edytowane) MBK interesują mnie te felgi z oponami i tarczami co masz :biggrin: jakiej firmy felgi są, opony, czy masz adapter do tarczy z przodu itp. Może jakieś fotki masz. Odezwij się do mnie na gg. Edytowane 15 Maja 2010 przez Stiff_Master Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łukasz1993 Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Witam wszystkich posiadaczy drz 400 mam zamiar kupic ten motocykl tylko ze wersje s 05r i mam pytanie wiem ze juz były pewnie takie pytania ale jest 130 stron i nie wiem gdzie szukac. Jak jest z mocą czy do jazd po lesie podjazdy drifty itp mocy wystarcza i wagowo to prawda ze wazy 130kg na sucho? I prosze o wasze zzdanie i powiedzcie czy spisuja sie te motory w terenie? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Wystarcza mocy, a jak nie jesteś jakimś leszczem to masa nie przeszkadza (czyt. metr 30 w kapeluszu i 40 kilo wagi) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swen Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 (edytowane) Witam wszystkich posiadaczy drz 400 mam zamiar kupic ten motocykl tylko ze wersje s 05r i mam pytanie wiem ze juz były pewnie takie pytania ale jest 130 stron i nie wiem gdzie szukac. Jak jest z mocą czy do jazd po lesie podjazdy drifty itp mocy wystarcza i wagowo to prawda ze wazy 130kg na sucho? I prosze o wasze zzdanie i powiedzcie czy spisuja sie te motory w terenie? Pozdrawiam Ostatnio śmigałem po torze z kumplem, który ma WR 450 (sprzęt trochę inny, wiem, ok. 115 kg). Na koniec zamieniliśmy się i stwierdził, że pomimo wagi tego moto całkiem dobrze mu się jeździło i dobrze oddaje moc. Jak napisał Lionix, nie jesteś typem Wołodyjowskiego to dasz radę. Ja czasami nieźle muszę się w lesie napracować, ale to głównie podczas trialowych prób pokonywania terenu. :flesje: Edytowane 18 Maja 2010 przez swen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łukasz1993 Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Ostatnio śmigałem po torze z kumplem, który ma WR 450 (sprzęt trochę inny, wiem, ok. 115 kg). Na koniec zamieniliśmy się i stwierdził, że pomimo wagi tego moto całkiem dobrze mu się jeździło i dobrze oddaje moc. Jak napisał Lionix, nie jesteś typem Wołodyjowskiego to dasz radę. Ja czasami nieźle muszę się w lesie napracować, ale to głównie podczas trialowych prób pokonywania terenu. :flesje: Acha dzieki a co sadza inni o tym motocyklu? Jeszcze jedno czy motocykl ciągnie od samego dołu czy lubi wyzsze obroty a na oryginalnym przeożeniu idzie pojezdzic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.