Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zbiornik pod airboxem powinien być pusty, tzn. może zawierać płyn chłodniczy, gdy jest mocno rozgrzany, ale ten płyn powinien cofać się do chłodnicy wraz ze spadkiem temperatury - to prawie cytat z instrukcji.

 

Moja już po pierwszych orkach, na dotarciu ją oszczędzałem, oczywiście. Teraz wymiana oleum i filtra, potem jeszcze z 10h oszczędnej jazdy, a potem...na całego:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbiornik pod airboxem powinien być pusty, tzn. może zawierać płyn chłodniczy, gdy jest mocno rozgrzany, ale ten płyn powinien cofać się do chłodnicy wraz ze spadkiem temperatury - to prawie cytat z instrukcji.

 

 

 

 

dokładnie, u mnie przy mocnym tyraniu w 1/3 się zapełnia , na zimnym jest pusty a płyn w chłodnicy ok 1cm pod korkiem

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie, u mnie przy mocnym tyraniu w 1/3 się zapełnia , na zimnym jest pusty a płyn w chłodnicy ok 1cm pod korkiem

 

OK Czyli ponawiam pytanie, co zrobić, żeby było prawidłowo- aby zbiorniczek na zimnym silniku był pusty, a w czasie rozgrzanego silnika płyn wpływał do niego?

 

O to mi chodziło, u mnie nie widać płynu pod korkiem, więc muszę go uzupełnić raczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie, u mnie przy mocnym tyraniu w 1/3 się zapełnia , na zimnym jest pusty a płyn w chłodnicy ok 1cm pod korkiem

u mnie jesli sa jakies zmiany to niezauwazalne golym okiem, moze jezdze jak emeryt :) :buttrock:

 

 

OK Czyli ponawiam pytanie, co zrobić, żeby było prawidłowo- aby zbiorniczek na zimnym silniku był pusty, a w czasie rozgrzanego silnika płyn wpływał do niego?

nic, jesli uklad drozny samo sie tak robi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wypada serwisowanie takiej DRZ-ty - co ile km wymiania sie tlok a co ile korba ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wypada serwisowanie takiej DRZ-ty - co ile km wymiania sie tlok a co ile korba ?

 

 

też jestem tego ciekaw, w serwisie mi powiedzieli że ok 20tys dla wersji E, i ok 30tys dla S i SM .

W tym że co 10tys warto wymienić łańcuszek

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też jestem tego ciekaw, w serwisie mi powiedzieli że ok 20tys dla wersji E, i ok 30tys dla S i SM
pytanie dotyczylo 2 rzeczy, doprecyzuj prosze czego dotycza podane wartosci
W tym że co 10tys warto wymienić łańcuszek
we wszystkich wersjach :icon_twisted: :crossy: Edytowane przez -Jurgen-
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie dotyczylo 2 rzeczy, doprecyzuj prosze czego dotycza podane wartosci

we wszystkich wersjach :bigrazz: :icon_razz:

 

 

km a czego ma dotyczyć ?

a korba razem z tłokiem

 

a łańcuch dlatego gdyż ponoć przy takim przebiegu zaczyna hałasować, w każdej wersji tego silnika

zobaczymy jak to będzie , mi jeszcze 7 tys km brakuje

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...