Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pytanie czy takie osłony na chlodnice do DRZ sa cos warte ??

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/DEVOL-RADIA...sQ5fAccessories

mam takie.wykonane z aluminium. oslaniaja cala clodnice z przodu i z boku. nie raz ochronily chlodnice przed wszelkiego rodzaju kijami, patykami i kamieniami. przy upadku tez duzo pomagaja bo sa mocowane do ramy wiec wzmacniaja cala konstrukcjie. warte polecenia.

 

Ja bym zaryzykował stwierdzenie, że wygląda to śmiesznie. Wydaje mi się że to jest osłona "na chłodnicę" a nie osłona chłodnicy...... może i od owadów chroni, ale czy od nieszczęśliwych wypadków.... to bym się mocno zastanawiał :)

zdecydowanie sie myslisz. są bardzo solide. a od naprawde nieszczesliwych wypadkow to ochronia chyba jedynie na stale przyspawane rury. w 90% pozostalych przypadkow te oslony zdaja egzamin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukuje zapięcia do plastiku od Airboxa posiada ktoś może na zbyciu albo wie gdzie można kupić za rozsądne pieniądze nie jak jeden z allegro zażyczył sobie 50zł za to zapięcie z dwoma też można jeździć ale wole mieć wszystko tak jak trzeba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukuje zapięcia do plastiku od Airboxa posiada ktoś może na zbyciu albo wie gdzie można kupić za rozsądne pieniądze nie jak jeden z allegro zażyczył sobie 50zł za to zapięcie z dwoma też można jeździć ale wole mieć wszystko tak jak trzeba

 

 

za jedno???kto tak policzył :eek: ??to chyba z wysyłka kurierem....albo z osobista dostawa i montazem do moto....

Edytowane przez davopl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukuje zapięcia do plastiku od Airboxa posiada ktoś może na zbyciu albo wie gdzie można kupić za rozsądne pieniądze nie jak jeden z allegro zażyczył sobie 50zł za to zapięcie z dwoma też można jeździć ale wole mieć wszystko tak jak trzeba

Jak już będziesz kupował szybko-złączki , bo zapewne o to Ci chodzi , to zwróć uwagę na ich długość , są dostępne takie do owiewek motocykli sportowych z tym że mają coś ok.18mm a do DRZ-tu potrzebujesz o 10mm dłuższe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za jedno???kto tak policzył :eek: ??to chyba z wysyłka kurierem....albo z osobista dostawa i montazem do moto....

 

 

za jedno + przesyłka nie pamiętam kto było to już jakiś czas temu kto zna fachową nazwę tych metalowych śrub zatrzasków czy jak to tam nazwać od Airboxa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za jedno???kto tak policzył :eek: ??to chyba z wysyłka kurierem....albo z osobista dostawa i montazem do moto....

 

 

za jedno + przesyłka nie pamiętam kto było to już jakiś czas temu kto zna fachową nazwę tych metalowych śrub zatrzasków czy jak to tam nazwać od Airboxa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za jedno + przesyłka nie pamiętam kto było to już jakiś czas temu kto zna fachową nazwę tych metalowych śrub zatrzasków czy jak to tam nazwać od Airboxa

 

Za 50 zeta to Davo mi 3 przesłał, razem z kosztami wysyłki.

W salonie firmowym też Ci sprzedadzą... ale razem z plastikiem za coś ok. 400 zł :icon_evil:

Więc zostaje Davo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, gdzie mogę kupić dwie szprychy tylnego koła do DRZ E? w Suzuki maja tylko cały komplet za 520 zł :eek:

 

Jeśli masz starą szprychę lub jej szczątki to podjedź do jakiegoś sklepu z częściami itp w twoim mieście i dobioą Ci na wzór, ja tak zrobiłem i za chyba 12 zł za sztukę.

Edytowane przez vipszybki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można też szukać na allegro do danego rozmiaru, ale najlepiej zrobić jak napisał szybki

 

Może tym razem ktoś mi pomoże. Dzisiaj odpaliłem DRZ bo chciałem pojeździć, no i pojeździłem, ale problem jest nadal.

 

Więc- DR w ogóle nie chce odpalić jak jest zimna, nawet nie łapie. Założyłem nową świecę NGK CR8E (2 razy) i nic to nie pomogło. Gaźnik czyściłem dwa razy, za trzecim zastosowałem magiczny sposób z ogara, i gotowałem go godzinę w wodzie (sam korpus). Wszystkie dysze czyste, elegancko. Zawory wyregulowane, wartości OK. Nowy akumulator. Przewód WN niewymienialny, to nie ruszany. Kompresja jest, założony nowy tłok+cylinder+łańcuch rozrządu. Wymienione klocki hamulcowe w przednim kole.

 

I nadal nic.

Dzisiaj z kumplami odpaliliśmy z pycha-podczepiliśmy linką do Kadeta ( :icon_mrgreen: ) i powolutku i zapalił. Przejechałem się, wróciłem do garażu, postawiłem. Gadaliśmy z kumplami tak z 20 minut, i już nie zapalił. Kręcić sobie mogę i nic.

Jak odpali, chodzi super. Nie przerywa, ładnie się wkręca i schodzi z obrotów. Mocny, gdy ciepły pali od przekręcenia wałem. . Olej 10w40 Motul 5100. Buty rozmiar 46.

 

 

Miał ktoś taki problem?

 

Myślałem o założeniu świecy o większej ciepłocie (CR7E) ale nie wiem czy to coś da, bo ciepłota chyba nie ma za bardzo wypływu na rozruch. A może świeca irydowa?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aj tam,po co te linki :D my drz'a odpalaliśmy pchając we dwóch i to na śniegu na polu (mało go wtedy jeszcze było-z 10cm). Bo akumulator od zimna i częstego kręcenia po glebach padł. Na sfalcie czystym podejrzewam,że dobrego chłopa i sam by odpalił na pycha. Grunt to zapodać 4ke i przed siebie :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

.........Buty rozmiar 46..........

 

To może być przyczyna :biggrin:

 

A tak na seriio:

Nalej nowej wachy.

Nie pali tylko na zimno czy na gorąco też?

Czy na pewno "ssanie" dział - może zatkana dysza.

Czy nie ponosiłeś mu pokrętłem przepustnicy? - zuboża mieszankę, również rozruchową.

Jakie masz napięcie na instalacji jak kręcisz rozrusznikiem?

Czy po montażu tych wszystkich nowych gratów o których piszesz palił normalnie?

Cudów nie ma, sprawdź jeszcze raz wszystko. Musi działać.

 

A teraz pytanko od siebie:

 

Ciągle walczę z fabrycznym widelcem.

Za nic nie mogę złapać pasującego mi setingu, pomimo kilkunastu lat doświadczeń i przeglądania fachowych forów.

Szybsza jazda nieco ryzykowna. Albo wyrywa kierownicę z łap albo koło więcej leci niż się toczy. Albo "betomuje" łapy albo dobija. Zaczynam już podejrzewać że to kwestia geometrii podwozia lub wiotkości ramy/widelca/wachacza. Coś z tym trzeba jednak zrobić.

I tak: czy ktoś z was założył sprężyny akcesoryjne o większej twardości lub/i progresywne - jakie i z jakim skutkiem? za jaką kasę? W stounku do tzw "fabrycznej" wagi ridera mam jednak pewna nadwagę.

Czy ktoś grzebał w cartrige-ach amortyzatorów lub je zmieniał? Jeśli tak to co zmienił i co to dało?

Jakieś własne doświadczenia z lepkością lub/i ilością oleju w widelcu?

Może inne koncepty sprawdzone w praktyce - może WP lub inne USD, może amortyzator skrętu?

 

Pozdr

rr

Edytowane przez rrolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to będzie miało jakiś związek, ale miałem kiedyś taki problem w 2T 125 cm, moto nie chciało zapalić chociaż akumulator kręcił dłuuuuugo a jak zapaliłem z pycha to chodził normalnie. Okazało się że akumulator, był o zbyt małej pojemności i był trochę pewnie rozładowany i kręcił rozrusznikiem niby normalnie, ale aby silnik zapalił trzeba było zakręcić nim o około 2 tys obrotów szybciej niż w stanie był nim kręcić mój akumulator.... Wymieniłem akumulator na nowy, naladowany i o odpowiedniej pojemności jak reką odjął, moto paliło na dotyk.Spróbuj naładowac akumulator, może przez zimowy postówj jest "trochę" rozładowany.

Edytowane przez vipszybki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...