Harry_1982 Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Ja ściągnąłem tę serwisówkę (dwa pliki po ok 60 MB), ale nie mogę ich rozpakować, bo są zabezpieczone hasłem. Ktoś może zna to hasło, lub wie jak to obejść? :icon_eek: hasło było podane razem z linkiem... pdfworld.com czy coś w ten deseń.. o mam: pass : pdftown.com o ile to to samo :) a czy przypadkiem nie zapomnieliscie przed odpaleniem recznie naciagnac sruby w naciagaczu??? wedlug mnie przeskoczyl rozrzad i podparl sie zawor. jesli silnik nie odpalil, tylko byl kopany to mysle ze nie powinno byc uszkodzen. trzeba tylko ponownie ustawic rozrzad Naciągałem śrubę, ale zupełnie nie miałem żadnego oporu- więc jako, że miałem drugi napinacz do drugiego egzemplarza, który jeszcze jeździ to porównalem wysunięcie z automatem i tak mniej więcej ustawiłem ten, ktory zamontowaliśmy... Liczę, że niewiele się stało, bo pogoda nam ucieka... :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntekCB Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Naciągałem śrubę, ale zupełnie nie miałem żadnego oporu- więc jako, że miałem drugi napinacz do drugiego egzemplarza, który jeszcze jeździ to porównalem wysunięcie z automatem i tak mniej więcej ustawiłem ten, ktory zamontowaliśmy... Liczę, że niewiele się stało, bo pogoda nam ucieka... :icon_twisted: Przecież napinacz musi napiąć łańcuszek :banghead: wiec musisz go wkręcić do oporu a nie tyle ile był poprzedni (który zresztą mógł się skończyć) następna sprawa to to że jeśli łańcuszek jest mocno wyciągnięty to też można sobie zrobić sieczkę w głowicy (w jednocylindrowcach łańcuszek rozciąga się nierówno w jednym miejscu bardziej w drugim mniej i zaczyna szarpać) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CRASH Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Czesc wam. Widziałem kiedys na forum jak ktos wymieniał olej w tylnim amorku ale za nic nie moge znalezc . Pamieta ktos moze gdzie to bylo? Oleju 0,5 l - ja mam zalany motorexem 5W , ciśnienie 6 atm.Jeśli nie masz uszczelniacza to mam na zbyciu All Balls w cenie 120 zł z przesyłką . Mała pomoc techniczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry_1982 Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Przecież napinacz musi napiąć łańcuszek :banghead: wiec musisz go wkręcić do oporu a nie tyle ile był poprzedni (który zresztą mógł się skończyć) następna sprawa to to że jeśli łańcuszek jest mocno wyciągnięty to też można sobie zrobić sieczkę w głowicy (w jednocylindrowcach łańcuszek rozciąga się nierówno w jednym miejscu bardziej w drugim mniej i zaczyna szarpać) No to znaczy, że łańcuszek musiał być na maxa wyciągnięty... Wtedy pewnie i automatyczny napinacz nie dawał rady już go napinać. Kurde a mechanik mówił, że łańcuszek był OK- bo po kupnie moto było na przeglądzie, bo nie mogliśmy się doczekać, żeby już latać... No nic- poczekamy zobaczymy. Dziękuję raz jeszcze za porady :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 No to znaczy, że łańcuszek musiał być na maxa wyciągnięty... Wtedy pewnie i automatyczny napinacz nie dawał rady już go napinać. Kurde a mechanik mówił, że łańcuszek był OK- bo po kupnie moto było na przeglądzie, bo nie mogliśmy się doczekać, żeby już latać... No nic- poczekamy zobaczymy. Dziękuję raz jeszcze za porady :notworthy: :icon_exclaim: NIEWOLNO :icon_exclaim: kreic silnikem jesli sie nie jest pewnym ze manualny napinacz nie naciaga lancuszka. manualnym naciagaczem nawet rozciagniety lancuch da sie napiac bo siega on duzo dalej niz automatyczny, widocznie nie wkrecaliscie sruby dostatecznie gleboko. oczywiscie jesli trzeba ja wkrecac glebiej niz siega naciagacz automatyczny to oznacza ze lancuszek jest ewidentnie do wymiany. miejcie nadzieje ze nie kopaliscie moto na tyle mocno zeby skrzywic zawory.po korekcji rozrzadu to sie okaze. puki nie oddaliscie motoru do mechanika poluznijcie lekko naciagacz zeby zmniejszyc naprezenia w rozrzadzie. a na przyszlosc najlepiej najpierw pytac jesli sie ma jakies watpliwosci... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 :icon_exclaim: NIEWOLNO :icon_exclaim: kreic silnikem jesli sie nie jest pewnym ze manualny napinacz nie naciaga lancuszka. Troche juz za pozno.... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XwisniaX Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Co mogłem zatrzeć w silniku jeżdząc bez oleju ? przy pewnych obrotach (srednie) slysze pukanie. zrobilem 200 km i wypiła mi SuzI moja cały olej ;o cos jest zatarte. nie wiecie gdzie moge kupic silnik do drz sm? oprocz allegro? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 oprócz allegro to w serwisie,znasz jakies inne miejsce gdzie mozna sie ogłosic ze sprzedaza czegos np.silnika poza allegro?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Co mogłem zatrzeć w silniku jeżdząc bez oleju ? tlok, cylinder, walki rozrzadu, korbe lub jedna z tych rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Co mogłem zatrzeć w silniku jeżdząc bez oleju ? przy pewnych obrotach (srednie) slysze pukanie. zrobilem 200 km i wypiła mi SuzI moja cały olej ;o cos jest zatarte. nie wiecie gdzie moge kupic silnik do drz sm? oprocz allegro? Ogolnie moglo sie duzo stac :) Kup u kolegi pietro nizej - lepiej miec z pewnego zrodla... Najpierw rozbierz jednak silnik - glowica lub cylinder z tlokiem bedzie tansze jednak jesli poszly juz 2 rzeczy to nie warto sie ladowac w koszty - bo... Glowica - ok 1200-1300 uzywana kpl cylinder z tlokiem - uzywany - nie wiem... - Davo - ile ? :) Korbe idzie naprawic - ale to i tak wyjdzie z 800 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swen Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 hasło było podane razem z linkiem... pdfworld.com czy coś w ten deseń.. o mam: pass : pdftown.com o ile to to samo :) Hasło działa. Dzięki :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XwisniaX Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 nie ma co. kupie caly silnik. a mozecie mi powiedzieć co moge sprzedać na allegro po rozłożeniu silnika? odliczając oczywiście te zatarte części? wiem ze dekle boczne, cewke , rozrusznik, skrzynie biegow i co jeszcze? dzieki panowie za pomoc :)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawadał Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Oleju 0,5 l - ja mam zalany motorexem 5W , ciśnienie 6 atm.Jeśli nie masz uszczelniacza to mam na zbyciu All Balls w cenie 120 zł z przesyłką . Mała pomoc techniczna. Dzieki za pomoc. Amor nie cieknie ale musze rozebrac bo srubke od regulacji tlumienia zepsulem i mam tyl na mieko ustawiony i nie moge przestawic teraz. Zdjecie spoko dzieki . A jeszcze co tam wpompowac potem , azot z wulkanizacji bedzie git? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Glowica - ok 1200-1300 uzywana kpl cylinder z tlokiem - uzywany - nie wiem... - Davo - ile ? :) Korbe idzie naprawic - ale to i tak wyjdzie z 800 głowica tak jak mówisz w porywach do 1500 zł za ideał z niewielkim przebiegiem cylinder uzywany 400-500 zł tłok użwany gratis do cylindra i tak nie ma co z nim robic wał kpl.sprawny w stanie dobrym 500 zł nie ma co. kupie caly silnik. a mozecie mi powiedzieć co moge sprzedać na allegro po rozłożeniu silnika? odliczając oczywiście te zatarte części? wiem ze dekle boczne, cewke , rozrusznik, skrzynie biegow i co jeszcze? dzieki panowie za pomoc :)) skrzynie sie nie psuja praktycznie,to co napisałes inne rzeczy z silnika praktycznie niechodliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 wyjezdziłeś olej zupełnie do 0? czy było jeszcze ze 200ml? jeśli drz ma smarowanie z suchą miską to nawet minimalna ilosc oleju zapewnia jakieś tam smarowanie mogłeś najwyzej "przytrzeć silnik", bo zatarty raczej nie wydaje żadnych dzwieków... jesli hałas dochodzi z góry to pewnie poleciał/ły wałek/ki, jesli z dołu to korba, ale ja obstawiam wałki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.