Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja ściągnąłem tę serwisówkę (dwa pliki po ok 60 MB), ale nie mogę ich rozpakować, bo są zabezpieczone hasłem. Ktoś może zna to hasło, lub wie jak to obejść? :icon_eek:

 

 

hasło było podane razem z linkiem... pdfworld.com czy coś w ten deseń.. o mam:

 

pass : pdftown.com o ile to to samo :)

 

a czy przypadkiem nie zapomnieliscie przed odpaleniem recznie naciagnac sruby w naciagaczu???

wedlug mnie przeskoczyl rozrzad i podparl sie zawor. jesli silnik nie odpalil, tylko byl kopany to mysle ze nie powinno byc uszkodzen. trzeba tylko ponownie ustawic rozrzad

 

Naciągałem śrubę, ale zupełnie nie miałem żadnego oporu- więc jako, że miałem drugi napinacz do drugiego egzemplarza, który jeszcze jeździ to porównalem wysunięcie z automatem i tak mniej więcej ustawiłem ten, ktory zamontowaliśmy...

 

Liczę, że niewiele się stało, bo pogoda nam ucieka... :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Naciągałem śrubę, ale zupełnie nie miałem żadnego oporu- więc jako, że miałem drugi napinacz do drugiego egzemplarza, który jeszcze jeździ to porównalem wysunięcie z automatem i tak mniej więcej ustawiłem ten, ktory zamontowaliśmy...

 

Liczę, że niewiele się stało, bo pogoda nam ucieka... :icon_twisted:

Przecież napinacz musi napiąć łańcuszek :banghead: wiec musisz go wkręcić do oporu a nie tyle ile był poprzedni (który zresztą mógł się skończyć) następna sprawa to to że jeśli łańcuszek jest mocno wyciągnięty to też można sobie zrobić sieczkę w głowicy (w jednocylindrowcach łańcuszek rozciąga się nierówno w jednym miejscu bardziej w drugim mniej i zaczyna szarpać)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc wam. Widziałem kiedys na forum jak ktos wymieniał olej w tylnim amorku ale za nic nie moge znalezc . Pamieta ktos moze gdzie to bylo?

Oleju 0,5 l - ja mam zalany motorexem 5W , ciśnienie 6 atm.Jeśli nie masz uszczelniacza to mam na zbyciu All Balls w cenie 120 zł z przesyłką .

Mała pomoc techniczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież napinacz musi napiąć łańcuszek :banghead: wiec musisz go wkręcić do oporu a nie tyle ile był poprzedni (który zresztą mógł się skończyć) następna sprawa to to że jeśli łańcuszek jest mocno wyciągnięty to też można sobie zrobić sieczkę w głowicy (w jednocylindrowcach łańcuszek rozciąga się nierówno w jednym miejscu bardziej w drugim mniej i zaczyna szarpać)

No to znaczy, że łańcuszek musiał być na maxa wyciągnięty... Wtedy pewnie i automatyczny napinacz nie dawał rady już go napinać. Kurde a mechanik mówił, że łańcuszek był OK- bo po kupnie moto było na przeglądzie, bo nie mogliśmy się doczekać, żeby już latać...

 

No nic- poczekamy zobaczymy.

 

Dziękuję raz jeszcze za porady :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to znaczy, że łańcuszek musiał być na maxa wyciągnięty... Wtedy pewnie i automatyczny napinacz nie dawał rady już go napinać. Kurde a mechanik mówił, że łańcuszek był OK- bo po kupnie moto było na przeglądzie, bo nie mogliśmy się doczekać, żeby już latać...

 

No nic- poczekamy zobaczymy.

 

Dziękuję raz jeszcze za porady :notworthy:

:icon_exclaim: NIEWOLNO :icon_exclaim: kreic silnikem jesli sie nie jest pewnym ze manualny napinacz nie naciaga lancuszka. manualnym naciagaczem nawet rozciagniety lancuch da sie napiac bo siega on duzo dalej niz automatyczny, widocznie nie wkrecaliscie sruby dostatecznie gleboko. oczywiscie jesli trzeba ja wkrecac glebiej niz siega naciagacz automatyczny to oznacza ze lancuszek jest ewidentnie do wymiany. miejcie nadzieje ze nie kopaliscie moto na tyle mocno zeby skrzywic zawory.po korekcji rozrzadu to sie okaze. puki nie oddaliscie motoru do mechanika poluznijcie lekko naciagacz zeby zmniejszyc naprezenia w rozrzadzie. a na przyszlosc najlepiej najpierw pytac jesli sie ma jakies watpliwosci...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co mogłem zatrzeć w silniku jeżdząc bez oleju ? przy pewnych obrotach (srednie) slysze pukanie. zrobilem 200 km i wypiła mi SuzI moja cały olej ;o cos jest zatarte. nie wiecie gdzie moge kupic silnik do drz sm? oprocz allegro?

 

Ogolnie moglo sie duzo stac :)

Kup u kolegi pietro nizej - lepiej miec z pewnego zrodla...

Najpierw rozbierz jednak silnik - glowica lub cylinder z tlokiem bedzie tansze

jednak jesli poszly juz 2 rzeczy to nie warto sie ladowac w koszty - bo...

 

Glowica - ok 1200-1300 uzywana kpl

cylinder z tlokiem - uzywany - nie wiem... - Davo - ile ? :)

Korbe idzie naprawic - ale to i tak wyjdzie z 800

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma co. kupie caly silnik. a mozecie mi powiedzieć co moge sprzedać na allegro po rozłożeniu silnika? odliczając oczywiście te zatarte części? wiem ze dekle boczne, cewke , rozrusznik, skrzynie biegow i co jeszcze? dzieki panowie za pomoc :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oleju 0,5 l - ja mam zalany motorexem 5W , ciśnienie 6 atm.Jeśli nie masz uszczelniacza to mam na zbyciu All Balls w cenie 120 zł z przesyłką .

Mała pomoc techniczna.

 

Dzieki za pomoc. Amor nie cieknie ale musze rozebrac bo srubke od regulacji tlumienia zepsulem i mam tyl na mieko ustawiony i nie moge przestawic teraz. Zdjecie spoko dzieki . A jeszcze co tam wpompowac potem , azot z wulkanizacji bedzie git?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Glowica - ok 1200-1300 uzywana kpl

cylinder z tlokiem - uzywany - nie wiem... - Davo - ile ? :)

Korbe idzie naprawic - ale to i tak wyjdzie z 800

 

głowica tak jak mówisz w porywach do 1500 zł za ideał z niewielkim przebiegiem

cylinder uzywany 400-500 zł tłok użwany gratis do cylindra i tak nie ma co z nim robic

wał kpl.sprawny w stanie dobrym 500 zł

 

 

 

nie ma co. kupie caly silnik. a mozecie mi powiedzieć co moge sprzedać na allegro po rozłożeniu silnika? odliczając oczywiście te zatarte części? wiem ze dekle boczne, cewke , rozrusznik, skrzynie biegow i co jeszcze? dzieki panowie za pomoc :))

 

 

skrzynie sie nie psuja praktycznie,to co napisałes inne rzeczy z silnika praktycznie niechodliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyjezdziłeś olej zupełnie do 0? czy było jeszcze ze 200ml? jeśli drz ma smarowanie z suchą miską to nawet minimalna ilosc oleju zapewnia jakieś tam smarowanie

 

mogłeś najwyzej "przytrzeć silnik", bo zatarty raczej nie wydaje żadnych dzwieków...

 

jesli hałas dochodzi z góry to pewnie poleciał/ły wałek/ki, jesli z dołu to korba, ale ja obstawiam wałki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...