Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

dokładnie tamjest własnie stator,jak cały to jak juz tam zajrzysz to odkrec i przyklej na jakis klej wszystkie sruby od magneta.Jak bedziesz zdejmował pokrywe odkrec najpierw mała pokrywke od sprzegła rozrusznika (3 srubki na krzyzak) pod sprzegłem rozrusznika jest jedna ze srubek mocujacyk lewy dekiel do silnika.

 

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z was robił 3x3 moda?

Pytam bo wstawiłem dysze Dyno Jeta 136tke i spala mi ok 10 litrów na setke. Nie ukrywam, że lubie poodkręcać, ale czy takie spalanie jest normalne?

Przy odkręceniu manetki czuć zapach benzyny.

 

136 to mala dysza

Standardowo w Keihinie jest 165 i nie czuc paliwa

Wprobuj wlozyc wieksza i przeregulowac gaznik - ustawic poziomy paliwa itd....

do tego wytnij wieksza dziure, wolniejszy filtr pow., zaloz swiece irydowa,

zmien przelozenia na 14x47* i ogien :)

 

Acha - wymiana wydechu tez duzo daje*

 

10 l to troche duzo - moj spala z 8 na torze

 

* nie napisales co masz zrobione w moto wiec lece po calosci :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3x3 mod wiec wymiana calego ukladu wydechowego ( tlumik + kolanko), Wymiana gaznika keihin fcr 39 wraz z dynojetami, przebudowa airboxa ( wyrzucony snorkel, powiekszona dziura). Filtr powietrza sportowy K&N.

 

Myśle, że jak wcisne wieksza dysze to bedzie żłopał jeszcze więcej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukuje serwisówki do Drz 400e mam model z 2000r wcześniejsze linki nie działają a chciałbym przez zime troszke dopracować sprzęt przed kolejnym sezonem jakby ktoś mógł wrzucić ja na jakis darmowy serwer

 

 

Pomoże ktoś życzliwy ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3x3 mod wiec wymiana calego ukladu wydechowego ( tlumik + kolanko), Wymiana gaznika keihin fcr 39 wraz z dynojetami, przebudowa airboxa ( wyrzucony snorkel, powiekszona dziura). Filtr powietrza sportowy K&N.

 

Myśle, że jak wcisne wieksza dysze to bedzie żłopał jeszcze więcej.

 

Do Keihina wrzuc oryginalna dysze na Europe czyli 165 - nie sadze zeby Ci duzo wiecej palil

teraz musisz mu dawac bardzo po gazie zeby chcial jechac....

 

Sie zapytam - nie ma ktos patentu na sprezyny - potrzebuje takie na 100 kg *niestety*

Bo standardowe nie daja rady - tyl na hopkach dobija... na dobiciu utwardzony na maxa - zostalo tylko sprezyne jeszcze dokrecic - ale i tak sadze ze moze byc to za malo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie dostanę dysze 165 do fcr 39 wie ktos moze? zastanawia mnie dlaczego wersje na usa maja dyszki 148 a na europe 165, czy moze to byc zwiazane z jakoscia paliw czy tez stanowia o tym jakies normy spalin? obecnie zalozona fabrycznie dysza 148 i nijak nie moge pozbyc sie duszenia motocykla po szarpnieciu rolgazem - nawet przy wyzszych predkosciach obrotowych tak sie dzieje. mam juz zalane paliwo 98 okt. iglica na 4 od dolu gaznik czysty srubka skladu mieszanki juz 4 obroty wykrecona a im mniej tym gorzej i dalej nie tak jak bym lubial. teraz przynajmniej ladnie z obrotów schodzi przy 1400 ale gdzie temu do 1800. moze ktos poda sprawdzone ustawienia przy dyszach 148 dla wersji usa i 165 dla wersji na europe dla drz E- gdzie restryktor wlotu powietrza mozna latwo zdemontowac? bylbym bardzo wdzieczny. jedynym plusem tej grzebaniny jest to ze w niecala godzine zdejmuje gaznik i po kolejnych ustawieniach jest zamontowany. no ale nie na tym mi zalezy wiec prosze o konkrety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sie zapytam - nie ma ktos patentu na sprezyny - potrzebuje takie na 100 kg *niestety*

Bo standardowe nie daja rady - tyl na hopkach dobija... na dobiciu utwardzony na maxa - zostalo tylko sprezyne jeszcze dokrecic - ale i tak sadze ze moze byc to za malo...

 

Miałem ten sam problem..też ważę 100kg :icon_razz: wystarczy skręcić oryginalną sprężynę.. 5mm więcej i już jest bardzo twardo, także radze nie kręcić na oko tylko często sprawdzać bo można się zdziwić jaka deska się zrobiła :biggrin:

Edytowane przez lukopr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam problem..też ważę 100kg :icon_razz: wystarczy skręcić oryginalną sprężynę.. 5mm więcej i już jest bardzo twardo, także radze nie kręcić na oko tylko często sprawdzać bo można się zdziwić jaka deska się zrobiła :biggrin:

Ja ważę 105 :biggrin: i kiedy usiedałem DRa siadała i wyglądałem na niej jak na psie...

Skręciłem amor aby poszła wyżej, ale mam wrażenie że nie jest twardsza lecz zrobiła się bardziej tapczanowata...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skręceniem sprężyny twardości nie zmienicie, jedynie jej ugięcie pod masą ridera

tapczan zwykle świadczy o padającym amorku

 

 

 

 

 

a tak z ciekawości mierzyłem wlot do airboxu , wyszło 3.1/4 x 3.1/2 cala

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie stresój mnie... :icon_eek: :icon_evil:

 

 

Bo ja wiem czy tak od razu padajacy....

Moze gaz wzial i spierdzielil i trzeba by go dobic...

 

Mam plan zeby podjechac do wulkanizacji i sprobowac ile go faktycznie jest u mnie - tak z ciekawosci

- dopompowanie azotem do tych 4 atm powinno na pewno cos dac :)

Edytowane przez Norbisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...