davopl Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 odkręc lewe dekiel przy okazji i sprawdz czy startor jeszcze tam jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zimble Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 a co to jest ten startor ?? dzieki za pomysly od czego zie zabrac za to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 dokładnie tamjest własnie stator,jak cały to jak juz tam zajrzysz to odkrec i przyklej na jakis klej wszystkie sruby od magneta.Jak bedziesz zdejmował pokrywe odkrec najpierw mała pokrywke od sprzegła rozrusznika (3 srubki na krzyzak) pod sprzegłem rozrusznika jest jedna ze srubek mocujacyk lewy dekiel do silnika. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciaz Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Czy ktoś z was robił 3x3 moda? Pytam bo wstawiłem dysze Dyno Jeta 136tke i spala mi ok 10 litrów na setke. Nie ukrywam, że lubie poodkręcać, ale czy takie spalanie jest normalne? Przy odkręceniu manetki czuć zapach benzyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Czy ktoś z was robił 3x3 moda? Pytam bo wstawiłem dysze Dyno Jeta 136tke i spala mi ok 10 litrów na setke. Nie ukrywam, że lubie poodkręcać, ale czy takie spalanie jest normalne? Przy odkręceniu manetki czuć zapach benzyny. 136 to mala dysza Standardowo w Keihinie jest 165 i nie czuc paliwa Wprobuj wlozyc wieksza i przeregulowac gaznik - ustawic poziomy paliwa itd.... do tego wytnij wieksza dziure, wolniejszy filtr pow., zaloz swiece irydowa, zmien przelozenia na 14x47* i ogien :) Acha - wymiana wydechu tez duzo daje* 10 l to troche duzo - moj spala z 8 na torze * nie napisales co masz zrobione w moto wiec lece po calosci :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciaz Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 3x3 mod wiec wymiana calego ukladu wydechowego ( tlumik + kolanko), Wymiana gaznika keihin fcr 39 wraz z dynojetami, przebudowa airboxa ( wyrzucony snorkel, powiekszona dziura). Filtr powietrza sportowy K&N. Myśle, że jak wcisne wieksza dysze to bedzie żłopał jeszcze więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat22 Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Poszukuje serwisówki do Drz 400e mam model z 2000r wcześniejsze linki nie działają a chciałbym przez zime troszke dopracować sprzęt przed kolejnym sezonem jakby ktoś mógł wrzucić ja na jakis darmowy serwer Pomoże ktoś życzliwy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 3x3 mod wiec wymiana calego ukladu wydechowego ( tlumik + kolanko), Wymiana gaznika keihin fcr 39 wraz z dynojetami, przebudowa airboxa ( wyrzucony snorkel, powiekszona dziura). Filtr powietrza sportowy K&N. Myśle, że jak wcisne wieksza dysze to bedzie żłopał jeszcze więcej. Do Keihina wrzuc oryginalna dysze na Europe czyli 165 - nie sadze zeby Ci duzo wiecej palil teraz musisz mu dawac bardzo po gazie zeby chcial jechac.... Sie zapytam - nie ma ktos patentu na sprezyny - potrzebuje takie na 100 kg *niestety* Bo standardowe nie daja rady - tyl na hopkach dobija... na dobiciu utwardzony na maxa - zostalo tylko sprezyne jeszcze dokrecic - ale i tak sadze ze moze byc to za malo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciaz Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 wariat zagadaj do mnie na gg to Ci przesle serwisowke clymera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk2 Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 gdzie dostanę dysze 165 do fcr 39 wie ktos moze? zastanawia mnie dlaczego wersje na usa maja dyszki 148 a na europe 165, czy moze to byc zwiazane z jakoscia paliw czy tez stanowia o tym jakies normy spalin? obecnie zalozona fabrycznie dysza 148 i nijak nie moge pozbyc sie duszenia motocykla po szarpnieciu rolgazem - nawet przy wyzszych predkosciach obrotowych tak sie dzieje. mam juz zalane paliwo 98 okt. iglica na 4 od dolu gaznik czysty srubka skladu mieszanki juz 4 obroty wykrecona a im mniej tym gorzej i dalej nie tak jak bym lubial. teraz przynajmniej ladnie z obrotów schodzi przy 1400 ale gdzie temu do 1800. moze ktos poda sprawdzone ustawienia przy dyszach 148 dla wersji usa i 165 dla wersji na europe dla drz E- gdzie restryktor wlotu powietrza mozna latwo zdemontowac? bylbym bardzo wdzieczny. jedynym plusem tej grzebaniny jest to ze w niecala godzine zdejmuje gaznik i po kolejnych ustawieniach jest zamontowany. no ale nie na tym mi zalezy wiec prosze o konkrety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukopr Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 (edytowane) Sie zapytam - nie ma ktos patentu na sprezyny - potrzebuje takie na 100 kg *niestety* Bo standardowe nie daja rady - tyl na hopkach dobija... na dobiciu utwardzony na maxa - zostalo tylko sprezyne jeszcze dokrecic - ale i tak sadze ze moze byc to za malo... Miałem ten sam problem..też ważę 100kg :icon_razz: wystarczy skręcić oryginalną sprężynę.. 5mm więcej i już jest bardzo twardo, także radze nie kręcić na oko tylko często sprawdzać bo można się zdziwić jaka deska się zrobiła :biggrin: Edytowane 8 Listopada 2009 przez lukopr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Miałem ten sam problem..też ważę 100kg :icon_razz: wystarczy skręcić oryginalną sprężynę.. 5mm więcej i już jest bardzo twardo, także radze nie kręcić na oko tylko często sprawdzać bo można się zdziwić jaka deska się zrobiła :biggrin: Ja ważę 105 :biggrin: i kiedy usiedałem DRa siadała i wyglądałem na niej jak na psie... Skręciłem amor aby poszła wyżej, ale mam wrażenie że nie jest twardsza lecz zrobiła się bardziej tapczanowata... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 skręceniem sprężyny twardości nie zmienicie, jedynie jej ugięcie pod masą ridera tapczan zwykle świadczy o padającym amorku a tak z ciekawości mierzyłem wlot do airboxu , wyszło 3.1/4 x 3.1/2 cala Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 tapczan zwykle świadczy o padającym amorku Nie stresój mnie... :icon_eek: :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 (edytowane) Nie stresój mnie... :icon_eek: :icon_evil: Bo ja wiem czy tak od razu padajacy.... Moze gaz wzial i spierdzielil i trzeba by go dobic... Mam plan zeby podjechac do wulkanizacji i sprobowac ile go faktycznie jest u mnie - tak z ciekawosci - dopompowanie azotem do tych 4 atm powinno na pewno cos dac :) Edytowane 9 Listopada 2009 przez Norbisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.