Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jurgen a tobie co?

 

Mi w DRZ też brakuje mocy, jak się przejechałem na EXC 250 kumpla jeździło mi sie 100x lepiej.... o wiele lżejszy, inna reakcja na gaz, lepiej sie prowadzi....

 

sam też chcę na 2010 zmienić, i dumam między TE 450/510/EXC 525/450,a może quad? tylko że ja będę miał tylko 12000

Edytowane przez lionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś pogrom wśród posiadaczy DRZ? Ja jakiś tydzień temu mówiłem że zostaje przy drz jeszcze 1-2sezony ale wczoraj się przejechałem na WR400 i ... zachorowałem :). I nie chodzi tu o brak mocy bo tej i w drz mi nie brakuje ale sposób jej oddawania no i samo prowadzenie, WR daje wrażenie lżejszego motocykla i wg mnie lepiej tzn precyzyjniej się prowadzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lionix:

 

a mnie nic :)

tez mysle o zmianie drz na cos lzejszego

tylko ze ja najbardziej biore pod uwage rmz 450, myslalem o wr 400/450, przejechalem sie, specjalnego wrazenia na mnie nie zrobila

a jak juz porownywac to 4t z 4t a nie 2t (exc 250)

lzejszy sprzet zawsze bedzie sie lepiej prowadzil, wiec rozumiem zachwyt :)

quad, fajna rzecz, ostatnio pozyczylem na caly dzien nowego grizlaka 550 power stering fi i moge powiedziec ze obowiazkowym wyposarzeniem musi byc wyciagarka i pila spalinowa :D

daje toto duzo frajdy pod warunkiem dostepu do terenow przeprawowych, poza nimi nuda

quad ma powazny minus, kiepsko sie nim ucieka w razie czego :>

mialem w planach zakup quada i po tej jezdzie wiem juz ze wieksza frajde mam na moto, quada juz nie kupuje, bede wypozyczal od czasu do czasu jak mnie najdzie

tobie proponuje to samo, tzn wypozycz, pojezdzij i bedziesz wiedzial czy to to, czy chcesz na stale czy tak jak ja

no i na koniec moc, mi sposob oddawania jej przez drz bardzo sie podoba, ile odkrece tyle mam a nie jak troche to nic a jak wiecej to leb urywa :)

z pomaranczy jezdzilem chwile 400 i 525, 400 mi sie lepiej jezdzilo (waga ta sama), mniej gwaltownie moc oddawala a i tak bylo jej pod dostatkiem

moc jest wazna ale jeszcze wazniejsza jest technika jazdy :>

Edytowane przez -Jurgen-
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaca dobrze powiedzial w razie czego mozna powrocic do drz'ty

celuje w jakies 60 70 koni nawet zastanawialem sie nad 300 w 2 sowie ale to wiadomo 2takt

a przedewszystkim moim jedynym problemem jest wzrost i z tad moje te wahania nie wiem wlasnie jaki motorek jest podobny wysokoscia w praktyce do dr-zty a rowerka na ktorym kolanami bym uszy zatykla to nie chce :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też se tam dumałem nad 300 2T, ta prostota to jest to, ale to spalanie, to z dala ode mnie :D

 

Mi się właśnie nie podoba taka reakcja- DRZ, odkręcam na full i może przyśpieszy, może porwie glebe.

 

Exc 250...maneta full, a tu nagle DZIUKS!!! rwie ręce, guma na 3 nawet jak nie chcę, podoba mi się :icon_biggrin: :icon_biggrin:

 

A może to przez gaźnik w S? Wymiana zbiornika na plastik i gaźnika na mechaniczny była by na pewno tansza od kupna nastepnego moto...ale nie oszukujmy się, czy to coś w ogóle da?

Edytowane przez lionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też se tam dumałem nad 300 2T, ta prostota to jest to, ale to spalanie, to z dala ode mnie :D

 

Mi się właśnie nie podoba taka reakcja- DRZ, odkręcam na full i może przyśpieszy, może porwie glebe.

 

Exc 250...maneta full, a tu nagle DZIUKS!!! rwie ręce, guma na 3 nawet jak nie chcę, podoba mi się :icon_biggrin: :icon_biggrin:

 

A może to przez gaźnik w S? Wymiana zbiornika na plastik i gaźnika na mechaniczny była by na pewno tansza od kupna nastepnego moto...ale nie oszukujmy się, czy to coś w ogóle da?

 

 

jak mozna porównac wersje S do EXC....przejedz sie najpierw wersja E i porównaj S do E dopiero mów.poza tym mozna tez w DRZ zmienic cylinder na wiekszy nie wiem ile to da ale...jest na forum zdaje sie ktos kto ma wiekszy cylinder wstawiony niech wypowie sie jak to jezdzi.

 

:lapad:

Edytowane przez davopl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak mozna porównac wersje S do EXC....przejedz sie najpierw wersja E i porównaj S do E dopiero mów.poza tym mozna tez w DRZ zmienic cylinder na wiekszy nie wiem ile to da ale...jest na forum zdaje sie ktos kto ma wiekszy cylinder wstawiony niech wypowie sie jak to jezdzi.

 

:lapad:

 

 

czyli mówisz :lapad: ?

 

Nie mam szans przejechać się E :( Ale DRZ to DRZ, jaka może być różnica :/ poza troszq większą mocą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli mówisz :lapad: ?

 

Nie mam szans przejechać się E :( Ale DRZ to DRZ, jaka może być różnica :/ poza troszq większą mocą

 

Trudno mi sie wypowiedziec - ale ja mam E - kumpel S - z tym ze ostatnio jak jego jezdzilem to jeszcze na szosowych przelozeniach mial wiec wygladalo to tak ze mial pieronsko dluga jedynke i dwojke.

Ale - przy odkrecaniu u mnie na 2-ce jest od razu strzal z pompki i moto cisnie do przodu - u niego sie odkrecalo i czekalo az zlapie obroty i zacznie jechac :) tak ze roznica jest naprawde duza...

 

Kumpel* ktory nie ma pojecia o enduro i przejechal sie na obydwoch to mowil ze moj to szatan a S to taki potulny baranek :) *4 dni pozniej kupil DRZ-ta :)

 

Niestety w ten weekend nie pojezdzilem po terenie - nadrobilem na SM za to :)

 

Co do zmiany cylindra - to ja mam w SM chyba najwiekszy jaki mozna kupic - 485 Lucasa

do tego gaznik FCR 41 i sportowe walki i powiem tak ze nie wyobrazam sobie tego w terenie

 

Na chwile obecna mapa zaplonu jest ustawiona tak ze lapie ciag od jakichs tam wysokich obrotow

ale ciag jest okrutny i gdyby nie moja za duza masa to moto lapalo by piona non stop.

Ogolnie na przelozeniu szosowym przy dowaleniu gazem na 4-ce czuje jeszcze jak kolo sie podnosi

mimo ze siedze dosc mocno z przodu...

Tak ze raczej nie wyobrazam sobie zalozenia terenowych przelozen jak w E i odwiniecia nim w terenie :)

Edytowane przez Norbisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak przy okazji jak juz poruszamy wersje S i E , to jakie sa gruntowne roznice w tych modelach ??

E ma napewno inne przelozenia z tego co slyszalem poleci max 110-120 A wersja S 150 km/h +

E jestz 20 kg zlejszy, ma inny gaznik, wydech i ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja dodam jeszcze od siebie ze miałem okazje jechac S i to jedzie jak......jak skuter poza tym nawet porównójac wersje E tez jest rózniaca,jeden z moich kolegów jezdził moja i jeszcze innego kumpla obie wersje E to samo przełozenie,te same gazniki róznice były takie ze ja mam kompletny wydech akrapovica i filtr powietrza k&n po przejazdzce stwierdził ze ta która miała seryjny wydech i seryjny gąbkowy filtr to zupełnie nie jedzie.....ja planuje jedynie zmienic cylinder w przyszłym roku na 450 cm koszt nie duzy bo mozna powiedziec ze tylko 1500 zł a mocy napewno przybedzie i drz to nie exc zeby wciaz przy nim dłubac....

 

Tak przy okazji jak juz poruszamy wersje S i E , to jakie sa gruntowne roznice w tych modelach ??

E ma napewno inne przelozenia z tego co slyszalem poleci max 110-120 A wersja S 150 km/h +

E jestz 20 kg zlejszy, ma inny gaznik, wydech i ??

 

 

ja wsadzisz do E przełozenia z S to tez bez problemu poleci 150.....na przełozeniach 15 na 47 moja jedzie 135 na maxa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak przy okazji jak juz poruszamy wersje S i E , to jakie sa gruntowne roznice w tych modelach ??

E ma napewno inne przelozenia z tego co slyszalem poleci max 110-120 A wersja S 150 km/h +

E jestz 20 kg zlejszy, ma inny gaznik, wydech i ??

 

E- mniejsza masa - 114-119 kg - wersje kopane - rozni sie wagowo bakiem i dodatkowymi elementami ramy

czym jeszcze pod wzgledem masy oprocz rozrusznika i akumulatora nie wiem :)

Wydech jak w S - gaznik Keihin 39 z pompka przyspieszajaca

 

Max na przelozeniu E - czyli 14/47 idzie po szosie 130

S - ok 150 przelozenie bodajze 15/43 - na szose ok - w terenie kiepsko

SM ok 160

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadam Drz z 2001r w ostatnim czasie pękła sprężynka w napinaczu łańcuszka rozrządu na szczęście nic się nie stało. Jak odróżnić napinacz z przed 2003 roku ten wadliwy od tego po 2003r jest jakaś różnica w wyglądzie? i jeszcze jedno pytanie jak sprawdzić zużycie łańcuszka jest jakaś metoda ??

 

 

Pozdrawiam fanów DRZtki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E- mniejsza masa - 114-119 kg - wersje kopane - rozni sie wagowo bakiem i dodatkowymi elementami ramy

czym jeszcze pod wzgledem masy oprocz rozrusznika i akumulatora nie wiem :)

Wydech jak w S - gaznik Keihin 39 z pompka przyspieszajaca

 

Max na przelozeniu E - czyli 14/47 idzie po szosie 130

S - ok 150 przelozenie bodajze 15/43 - na szose ok - w terenie kiepsko

SM ok 160

 

 

 

:eek: a jakimi elementami ramy sie rózni???jestes pewny ze plastikowy jest lzejszy od metalowego w drzcie??

 

Witam posiadam Drz z 2001r w ostatnim czasie pękła sprężynka w napinaczu łańcuszka rozrządu na szczęście nic się nie stało. Jak odróżnić napinacz z przed 2003 roku ten wadliwy od tego po 2003r jest jakaś różnica w wyglądzie? i jeszcze jedno pytanie jak sprawdzić zużycie łańcuszka jest jakaś metoda ??

Pozdrawiam fanów DRZtki

 

 

jak wyglada ten z przed 2003 juz wiesz wiec ten po 2003 bedzie wygladał inaczej....a tak serio po 2003 roku jest mniejszy z wygladu i jest malowany taka brązowawa farba a najlepiej jak juz zmieniasz załóz manualny.

 

 

jak sprawdzic...tzrba by miec napinacz i po wyjeciu go z silnika zobaczyc ile jeszcz miał zabków do całkowiego wysuniecia.

Edytowane przez davopl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:eek: a jakimi elementami ramy sie rózni???jestes pewny ze plastikowy jest lzejszy od metalowego w drzcie??

 

u mnie w SM pod tylnym blotnikiem dodatkowa czesc ramy - trudno powiedziec czy to jest w kazdej trzeba by sprawdzic :)

Bez zwazenia bakow sie nie obejdzie...

Wlasnie to ciekawa sprawa - skoro wersja E to 119 - ile wazy wersja kopana dokladnie - ile E z rozrusznikiem :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie w SM pod tylnym blotnikiem dodatkowa czesc ramy - trudno powiedziec czy to jest w kazdej trzeba by sprawdzic :)

Bez zwazenia bakow sie nie obejdzie...

Wlasnie to ciekawa sprawa - skoro wersja E to 119 - ile wazy wersja kopana dokladnie - ile E z rozrusznikiem :)

 

 

czyli subframa sie róznia a to wiedziałem,E kopana 113 kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...