skalim1 Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Moja suzanna też idzie pod młotek: http://www.allegro.pl/item730548197.html :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciaz Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Panowie pytanko. Moja drzeta za duzo pali ( ok 70 pare mil na baku do rezerwy). Wymieniony gazor, kolanko, wydech leo Vince X3. Co moze ograniczac/zwiekszyc spalanie zupy w naszych sprzetach? Prosze o konkretne odp ;) Thx! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntekCB Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Moja Ska na standardowym (fabrycznym) ustawieniu gaźnika przejeżdża ok 96 mil ,więc jeśli masz w gaźniku większą dysze i podniesioną iglicę to może tyle palić.Przyczyną większego spalania może też być zbyt duży poziom paliwa w gaźniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 (edytowane) Prostować to czy szukać nowego stelaża?ja bym prostowal, przeciez to nie rama jak myslicie, co tak dzwoni? http://www.youtube.com/watch?v=c4hVRA3far4 lanuch? Mechanik mówi że to niby dekompresator, ale cos mi sie nie chce wierzyc.,.. moze byc ze to ten automagiczny dekompresator, jest to dosc wyrazne stukanie (ja tak mam, 12 tys km) a lancuch mozna przeciez latwo zdiagnozowac i wykluczyc, sprawdz czy napinacz doszedl do max i stan lancuszka Moja drzeta za duzo pali ( ok 70 pare mil na baku do rezerwy).tak wychodzi u mnie przy przelozeniu 14/47 na fabrycznym gazniku, czasami mniej, min to bylo 80 km ale za to jaki banan na twarzy :), a czasami wiecej jak duzo lesnych drog Edytowane 3 Września 2009 przez -Jurgen- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 małe pytanie do włascicieli wersji S i SM wiatraczek na chłodnicy jak sie załączy to powietrze dmucha w strone chłodnicy czy w strone silnika?? :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 oj kolego, :), w ta sama strone w ktora leci jak jedziesz :D, czyli w strone silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 oj kolego, :), w ta sama strone w ktora leci jak jedziesz :D, czyli w strone silnika no wiesz nie mam wiatraczka wiec pytam bo planuje sobie zamontowac i zastanawiałem sie w którą strone ma dmuchac,dzięki za odpowiedz,pozdro. :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Sprawdziłem, niestety łańcuch, NIBY nowy, a wytyrzmał 150 km, masakra Co do wiatraka, to dmucha w stronę chłodnicy (dmucha w chłodnice) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Sprawdziłem, niestety łańcuch, NIBY nowy, a wytyrzmał 150 km, masakra Co do wiatraka, to dmucha w stronę chłodnicy (dmucha w chłodnice) to w koncu w którą strone dmucha??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 to w koncu w którą strone dmucha??? wentylator jest montowany za chlodnica i "wyciaga" z niej powietrze czyli dmucha do tyłu Co do wiatraka, to dmucha w stronę chłodnicy (dmucha w chłodnice) jesli u ciebie dmucha w chlodnice to masz zle podlaczone bieguny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 U mnie wali w chłodnice :eek: :eek: :eek: Ja mysłem ze to ma dmuchac w zeberka zeby chlodzic plyn w srodku, a nie wyciagac cieplo z zeberek :eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 U mnie wali w chłodnice :eek: :eek: :eek: Ja mysłem ze to ma dmuchac w zeberka zeby chlodzic plyn w srodku, a nie wyciagac cieplo z zeberek :eek: Nie mogę czytać takich głupot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 dobsz, nie każdy jest takim zajebistym technikiem jak ty :] :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntekCB Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 dobsz, nie każdy jest takim zajebistym technikiem jak ty :] :notworthy: Nie trzeba być technikiem żeby zrozumieć że jeśli moto jedzie do przodu (zwykle) to powietrze przepływa do tyłu .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Nie trzeba być technikiem żeby zrozumieć że jeśli moto jedzie do przodu (zwykle) to powietrze przepływa do tyłu .... Jak na moj gust to glupoty opowiadasz... Wiatrak zalacza Ci sie w wiekszosci w momencie albo stania albo wolnej jazdy wtedy gdy nie przeplywa przez chlodnice powietrze - wtedy powinien on nadmuchiwac powietrze na chlodnice a nie probowac wyciagac z niej powietrza... Podcisnienie bedzie na pewno mniejsze w 2 przypadku i skutecznosc chlodzenia slaba... Czyli jak dla mnie - wiatrak dmucha w chlodnice... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.