moonraker Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Myślę że jak byś kupił w Polsce wersje E to gwarancji raczej też byś nie dostał pełnej 2 letniej bo to moto podpada już pod wyczynowy sprzęt. Poza tym kupowanie nowego drz to nie najlepszy pomysł (z całym szacunkiem dla jego zalet) bo to jest motocykl przestarzały technicznie (konstrukcja ma 10lat). Jak masz kaske na nówkę to lepiej rozejrzyj się za czymś "współczesnym". Za drz warto zapłacić 10-15k PLN ale nie prawie 30. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 JAk oceniacie tego sprzeta ? http://allegro.pl/item687844204_suzuki_drz...cji_okazja.html To jest wersja E ( 50 km) ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukszyk Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Myślę że jak byś kupił w Polsce wersje E to gwarancji raczej też byś nie dostał pełnej 2 letniej bo to moto podpada już pod wyczynowy sprzęt. Poza tym kupowanie nowego drz to nie najlepszy pomysł (z całym szacunkiem dla jego zalet) bo to jest motocykl przestarzały technicznie (konstrukcja ma 10lat). Jak masz kaske na nówkę to lepiej rozejrzyj się za czymś "współczesnym". Za drz warto zapłacić 10-15k PLN ale nie prawie 30. drz E juz nie kupie dowiadywalem sie, nie ma nigdzie w salonach, ale za to mam mozliwosc S kupic poza salonem tez nowke, gwarancja od sprzedawcy, kit homologacyjny mozliwa rejestracja, cena 22tysie wiec nie prawie 30 :) gdybym mogl dac prawie 30 to bym honde crf450x sobie kupil :), jak pisalem wczesniej planuje wydac 22-23. i zalezy mi na nowym. czekac moge na nastepny sezon moze cos by sie pojawilo ciekawszego ale boje sie ze moze odechciec mi sie kupna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 a jaka bedzie mniej wiecej cena tego nowego?? slyszalem ze te te modele nie spelniaja norm wydalania spalin w europie i gwarancji i tak bym nie mial w suzuki, ale ok to bym przebolal, a co jesli chodzi o rejestracje i ubezpieczenia, i co na to policja? cena, nie znam a co ma norma spalin do gwarancji ? :) co najwyzej sprzet moglby nie miec przez to homologacji czyli nie mozna bylo by go zarejestrowac czekac moge na nastepny sezon moze cos by sie pojawilo ciekawszego ale boje sie ze moze odechciec mi sie kupna. skoro to byc moze chwilowa zachciewajka to po co ci nowy ? jesli ci sie odwidzi to stracisz wiecej niz na uzywce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukszyk Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 to nie jest chwilowa zachcianka, motor to ja chce miec od conajmniej 1996 :) jak jezdzilem jeszcze komarem, chodzi mi tylko o to ze musze sie nastawiac na kupno a latwo mi to nie przychodzi i jak bym czekal to moglo by mi przejsc znowu na jakis czas, ale chec jezdzenia motorem nie przejdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 skoro tak to kup rmz 450'07 i baw sie dobrze, pisze tak bo sam po 4 latach na s postanowilem sie przesiasc na cos lzejszego bez zmiany pojemnosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 ostatnie modele E są z 07, były na nie aż 3 miechy gwarancji bo to sprzęt do sportu. cena nowego 22tys + 2 tys homologacja i można rejestrować. S'ki były po 22 tys Jak znajdziesz nówkę to brać , od wyjazdu z salonu silnika nie ruszałem , pyknięte 7tys i nic , nawet napędu jeszcze nie zmieniałem a pracuje bez zewnętrznego smaru (E) :icon_mrgreen: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciaz Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Lukszyk jakbys chcial kupic E to zapraszam do Torunia. Na gdańskiej jest salon Suzuki i tam stoi za ok 22 tyś nówka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 drz E juz nie kupie dowiadywalem sie, nie ma nigdzie w salonach, ale za to mam mozliwosc S kupic poza salonem tez nowke, gwarancja od sprzedawcy, kit homologacyjny mozliwa rejestracja, cena 22tysie wiec nie prawie 30 :) gdybym mogl dac prawie 30 to bym honde crf450x sobie kupil :), jak pisalem wczesniej planuje wydac 22-23. i zalezy mi na nowym. czekac moge na nastepny sezon moze cos by sie pojawilo ciekawszego ale boje sie ze moze odechciec mi sie kupna. W nową S to już bym się w ogóle nie pchał jeżeli bym myślał poważnie o jeździe w terenie. A co do tych 30tyś to tak strzeliłem bo jakiś czas temu jakiś salon suzuki oferował nówkę E za 26,5kPLN +2kPLN za kit homo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukszyk Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 (edytowane) gdybym powaznie myslal o jezdzie w terenie to nie myslal bym o S :) a mysle o S poniewaz chcialbym miec dualowy motor czyli torche ulica troche teren. ja nawet skuterem jezdze po terenie(piach, bloto) no i cieszy mnie to ze roweniez moge ulica sobie pojezdzic. wlasnie dlatego interesuje mnie S :), jesli chodzi o E to tez jest to dobre rozwiazanie. mam mozliwosc kupienia S za 22000 no i w tym otruniu jeszcze sie bede pytal o E zobacze co zaoferuja ok, sprawa wyglada tak mam 2 opcje http://otomoto.pl/suzuki-dr-z-400e-M1438177.html oraz http://otomoto.pl/suzuki-dr-z-400-sk8-2008...i-M1113567.html troszke taniej wyjdzie S ale nie bedzie to salon suzuki, E bedzie z salonu ale tylko 3miesiace gwarancji co radzicie? juz nie pytam czy E czy S tylko z ktorego miejsca lepiej wziac? Edytowane 23 Lipca 2009 przez lukszyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świeżak1100 Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 :crossy: DRZ-ki z okolicy Katowic :crossy: :buttrock: czytaj - do 100 km :buttrock: :notworthy: WIELKA PROŚBA :notworthy: Już, któraś osoba z kolei sugeruje, że moja DRzeta nie oddaje mocy tak jak trzeba. Ponieważ to moja pierwsza DRZ i nigdy nie jeździłem na innym egzemparzu potrzebuję porównania i fachowej opinii jakiegoś ujeżdzacza DRZki. Przy okazji można razem polatać po lesie. Niech ktoś rzuci okiem na mój sprzęt, pojeździ nim chwilę, da popróbować swoim. Jestem mobilny, pakuję sprzęta na przyczepkę i jestem. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 :crossy: DRZ-ki z okolicy Katowic :crossy: :buttrock: czytaj - do 100 km :buttrock: :notworthy: WIELKA PROŚBA :notworthy: Już, któraś osoba z kolei sugeruje, że moja DRzeta nie oddaje mocy tak jak trzeba. Ponieważ to moja pierwsza DRZ i nigdy nie jeździłem na innym egzemparzu potrzebuję porównania i fachowej opinii jakiegoś ujeżdzacza DRZki. Przy okazji można razem polatać po lesie. Niech ktoś rzuci okiem na mój sprzęt, pojeździ nim chwilę, da popróbować swoim. Jestem mobilny, pakuję sprzęta na przyczepkę i jestem. :icon_mrgreen: Ja jestem z Cz=wy. Możemy polatać po okolicach Pustyni Błędowskiej na początku sierpnia, zaraz jak wrócę z urlopu. Już tydzień nie jeździłem i myślę teraz które miejsca pójdą na pierwszy strzał po powrocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat22 Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Witam Wszystkich Fanów Drzta Wybrałem się na przjażdzkę offroadowa po trasie dla samochodów 4x4 i wjechałem w kałuże (troszke większa niż te na drogach ) po siedzenie :banghead: :banghead: :banghead: motor zaciagnal wody do filtra no i oczywiście do gaźnika i cylindra .Wytargaliśmy motor z tego jeziorka i zostało oczywiście pchanie motoru do domu. ODkrecilem swiece i pokrecilem rozrusznikiem zeby wywaliło wode z cylindra no i bylo jej tam troche i z gaznika tez chyba wyciagnelo i co teraz dalej prosze o pomoc bo to dopiero moje drugie moto a naszczeście pierwsza sytuacja taka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robmot Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Pranie filtra powietrza,czyszczenie gaźnika i wymiana oleju w silniku to minimum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrolek Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Witam pyknięte 7tys i nic , nawet napędu jeszcze nie zmieniałem a pracuje bez zewnętrznego smaru (E) :icon_mrgreen: Jak ty to robisz? U mnie zwykle po 4 tyś to już połowy rolek w łańcuchu nie ma. Dodam, że smaruje i naciągam regularnie, karhera nie używam. Pozdr rr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.