paf Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Wiele ci zabrakło? Ja mam u siebie kierownice renthala + 3cm riser i linek wystarczyło bezproblemowo. Jeżeli chodzi o gaz to możesz rolgaz zamontować tak (obrócić o 180st) że linki będą wychodziły na dole, a co do sprzęgła to raczej najszybciej i najprościej jest dorobić linkę na zamówienie. I to jest sluszna koncepcja :) Gdybym mial niska kiere to bez problemu by wszystko styknelo. Jesli obruce rolgaz o 180 (juz mam troche odwiniety) odpadnie problem linek gazu. Cytuj EXC 250 2tttttttEXC 400 R jak Rules,DRZ 400 ADV oddana w dobre rece,Romet 700 Pegaz - dzieciństwo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszcz Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Witam, zakupilem kola supemoto do drz i mam do was pytanie czy ktos z was na zawieszenie od wersji E robil adapter do zacisku na tarcze 310mm albo moze wiecie gdzie mozna znalezc jakies rysunki techniczne z wymiarami takiego cuda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 drzs ma w kazdej chlodnicy czujnik temperatury, jeden zalancza wentylator, drugi lampke ostrzegawcza o wysokiej temperaturze czynnika patrzac na schemat elektryczny widze ze nie biora w tych czynnosciach udzialu inne uklady, tak ? analizujac taki uklad wychodzi ze kazdy czujnik ma inna temperature dzialania, wentylatorowy nizsza a kontrolkowy wyzsza, tak ? kombinuje tak poniewaz rozwazam przesiadke na rmz250 jednak musze koniecznie dodac wentylator z uwagi na czesta jazde trialowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 analizujac taki uklad wychodzi ze kazdy czujnik ma inna temperature dzialania, wentylatorowy nizsza a kontrolkowy wyzsza, tak ? Tak samo jest w samochodzie. Jak się załacza wentylator to na desce rozdzielczej nie wyswietla ci się ikonka chłodnicy o podwyzszonej temp. w ukladzie chłodzenia. Moja drz na sell > http://www.allegro.pl/show_item.php?item=642460567 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świeżak1100 Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Mam dwa pytanka odnośnie oponek: 1: Co kupić na tył: mitas, bull, kings tire, michelin, pirelli? Obecnie jeżdzę na 110/100 18 Michelin AC-10 (na przodzie 80/100 21 michelin). Ale jeźdzę na różnych podłożach i w tym jest problem, który rodzi pytanie numer 2. 2: Jeżdzę głównie po lesie (twardy grunt z dużą ilością kamieni) / piach - 50/50 Czasem dojazd do lasu po czarnym. Ale ostatnio zacząłem uczyć się jeździć na gumie. Zaczynałem w terenie, ale szybko zorientowałem się, że na czarnym jest dużo lepsza przyczepność. No i po 2 tygodniach z mojej Michelin AC-10 niewiele już zostało... Oglądając Mitasy zauważyłem, że są rożne skale twardości: C-04, C-06, C-16, C-18... Jak sądzicie: kupować najtwardsze i śmigać wszędzie, czy miękkie i zmieniać często?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 od siebie Mefo mfc11 polecam, opona z homologacja drogową po 5tys km targania po różnym terenie zostało ok 8mm bieżnika, czyli już tylko do jazdy po suchym Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świeżak1100 Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 (edytowane) Cena 300 zł. Mitasy są po 170 zł. Naprawdę jest taka dobra? Zna ktoś taką oponkę? trackmaster Edytowane 23 Maja 2009 przez Świeżak1100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 (edytowane) Ten Michelin to optymalne i tanie rozwiązanie na twardy i suchy teren. W błocie ciągnie jak nowy, potem jest już tylko gorzej. Zdarłem jednego i też myślę nad następcą na dniach. Ogólnie zadowolony jestem z tej opony. Sam nie wiem co kupić. Mitas odpada bo miałem. Myślę o Maxxisach na średnio-twardy teren, ale nie poznałem jeszcze konkretnej opinii jakiegoś użytkownika. Zna ktoś taką oponkę? trackmaster Możesz go wypróbować, bo to opona na twardy teren. Nie za droga i chyba z nowych produktów. Bieżnik gęsty więc szybko będzie się zapychać w błocie. Edytowane 23 Maja 2009 przez RafRaf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świeżak1100 Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Mitas odpada bo miałem. Aż tak źle?? A jaki model miałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Lubię popróbować czegoś nowego. Miałem C16 plus przód C17. Komplet na twardy teren. Opony bardzo trwałe, a trakcja zadowalająca. Wada jaką mają te opony to słabe trzymanie na zakrętach przy mocnym pochyleniu, szczególnie przód. Bardzo dobrze spisują się na suchych kamienistych podjazdach, kostki odporne na korzenie. Niestety tył rozprułem trzymakiem przy dość szybkim powrocie na przebitej dętce (to tylko moja wina). Polecam na niewymagający off-road. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Cena 300 zł. Mitasy są po 170 zł. Naprawdę jest taka dobra? ja tam kupowałem za 230, tu masz normalne ceny MEFO czy lepsza od mitasa ? przekonasz się jak będziesz wracał asfaltem w ulewę :icon_mrgreen: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MichuPl Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 witam mam problem z moja DRZ motorek to dokładnie DRZ 400 E 2006 rok motorek po kontroli zaworów po czyszczeniu gaźnika świeca nowa nowy akumulator motorek odpala jak ma humor przeważnie jak ma akumulator na full można posmigać do póki sie go nie zgasi później może odmówić posłuszeństwa :/ temat jest taki mechanik twierdzi że od strony mechanicznej jest ok motorek oglądał elektryk i powiedział tak skoro motor odpala, z humorami bo z humorami ale odpala wiec moduł raczej jest ok zmierzył rezystancje cewki od świecy i mówi że jest w sumie idealna sprawdził rezystancje dwóch cewek które sa przy prądnicy i okazuje sie że niby są ok ale w momencie rozgrzania motocykla jedna z cewek zwieksza swoja rezystancję ale nadal mieści sie w przedziale wyznaczonym przez producenta natomiast druga nie, jej rezystancja wzrasta dwukrotnie tj przekracza norme o 100 % plan jest taki by dobrac się do cewek w prądnicy i wymienić je na nowe i to powinno pomóc ja natomiast zastanawiam się czy CDI jest sprawne macie jakieś pomysły ?? sezon pełną gębą a sprzęt w krzakach :icon_rolleyes: :icon_rolleyes: :icon_rolleyes: :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 witam mam problem z moja DRZ motorek to dokładnie DRZ 400 E 2006 rok motorek po kontroli zaworów po czyszczeniu gaźnika świeca nowa nowy akumulator motorek odpala jak ma humor przeważnie jak ma akumulator na full można posmigać do póki sie go nie zgasi później może odmówić posłuszeństwa :/ temat jest taki mechanik twierdzi że od strony mechanicznej jest ok motorek oglądał elektryk i powiedział tak skoro motor odpala, z humorami bo z humorami ale odpala wiec moduł raczej jest ok zmierzył rezystancje cewki od świecy i mówi że jest w sumie idealna sprawdził rezystancje dwóch cewek które sa przy prądnicy i okazuje sie że niby są ok ale w momencie rozgrzania motocykla jedna z cewek zwieksza swoja rezystancję ale nadal mieści sie w przedziale wyznaczonym przez producenta natomiast druga nie, jej rezystancja wzrasta dwukrotnie tj przekracza norme o 100 % plan jest taki by dobrac się do cewek w prądnicy i wymienić je na nowe i to powinno pomóc ja natomiast zastanawiam się czy CDI jest sprawne macie jakieś pomysły ?? sezon pełną gębą a sprzęt w krzakach :icon_rolleyes: :icon_rolleyes: :icon_rolleyes: :icon_rolleyes: sprawdz czy sie alternator nie zmielił od tego zacznij Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MichuPl Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 http://www.bikepics.com/pictures/1678079/ alternator wygląda tak wiec chyba jest cały jak się nie mylę :) szukam dalej przyczyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 25 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 http://www.bikepics.com/pictures/1678079/ alternator wygląda tak wiec chyba jest cały jak się nie mylę :) szukam dalej przyczyn Wygląda, że jest OK! Ale jak już odkryłeś to nie zapomnij żeby zabezpieczyć śruby np. Loctite'm (jak zostawisz nie zabezpieczone to wcześniej czy później zmieli- wiem po sobie :banghead: ) Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.