Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

przejedź się do większego sklepu gdzie mają dużo zamienników

któryś dopasujesz po lekkim przerobieniu

u siebie tak zrobiłem, zamiennik za 20 parę zł, skrócony na 2 palce a oryginał w pudełku :)

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Kiedyś pojawił się schemat adaptera do DRZ'ty taki, żeby podeszła tarcza 310 od SM.

 

Od kwietnia go produkuje z leniwym tokarzem i został 1 problem- gwint.

 

Pytanie do kogoś kto to już robił- czy wstawiona była tuleja z gwintem czy był bezpośrednio gwint w elemencie czy recoil czy jak się nazywa ten naprawiacz gwintów...

 

W oryginale do tarczy 320 mam tulejkę zasaterowaną, ale z tym może mieć problem tokarz, bo nigdy tego nie robił. Aluminium mam bardzo mocne (mocniejsze od PA 6 chyba certal się to nazywa), więc może wytrzyma gwint w elemencie...

 

Będę wdzięczny za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zastanawiam się nad kupnem drz z tego ogłoszenia.

Może ktoś z was zna ten motocykl. Wybieram się tam w sobotę, może ktoś kto się zna pojedzie tam ze mną (Poznań-Chodzież) i pomoże mi.

Jeśli coś budzi wasz niepokój to napiszcie.

Pozdrawiam.

http://allegro.pl/suzuki-dr-z-400-e-drz-za...1229678866.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karbonowe osłony dekli pojawiają się co jakiś czas na allegro, poszukaj w zakończonych aukcjach i skontaktuj się ze sprzedającym.

Co do osłony zębatki to tak jak enduromaster napisał plastik precz zostaw tylko ten metalowy pałąk co jest w środku bo jak pęknie łańcuch to może zrobić kuku w silniku jak go nie będzie. No i tą samą śrubką co trzyma osłonę jest mocowana wiązka elektryczna wychodząca z silnika więc też ją zamocuj z powrotem żeby się nie dyndała koło zębatki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Czy to normalne, że w DRZ400 z kopajką nie czuć oporu na kopce? Oglądałem to moto:

http://otomoto.pl/suzuki-dr-z-drz-400-M2163177.html

I w ogóle nie musiałem używać dekompresora, by przełamać kompresję... Dodam może tylko, że dekompresor chyba nie odskakiwał do końca, bo nie dotykał do bolca (z 2-3mm zostało). Motocykl mimo wszystko odpalał, więc nie wydaje mi się, żeby to wpływało na pracę kopki.

Z góry dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Czy to normalne, że w DRZ400 z kopajką nie czuć oporu na kopce? Oglądałem to moto:

http://otomoto.pl/suzuki-dr-z-drz-400-M2163177.html

I w ogóle nie musiałem używać dekompresora, by przełamać kompresję... Dodam może tylko, że dekompresor chyba nie odskakiwał do końca, bo nie dotykał do bolca (z 2-3mm zostało). Motocykl mimo wszystko odpalał, więc nie wydaje mi się, żeby to wpływało na pracę kopki.

Z góry dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam.

Mialem kiedyś taką samą wersje i też można było spokojnie przełamać kompresje bez używania dekompresatora, ale czy to normalne to nie wie,, motocyklem przejechałem się raptem dwa razy i złamałem rękę, po czym szybko go sprzedałem.

Edytowane przez lukopr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...