Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy pytanko do was- wiem że już było na forum jak sprawdzać olej w naszych suczkach ale ja chyba albo czegoś nie rozumiem albo cos jest nie hallo!!!

Na zimno oleju się nie sprawdza na ciepło bagnet jest suchy wiec nie wiem w czym tkwi problem i zaznaczam ze około 400 km od wymiany oleju i wlano tyle ile książka pisze!!!

Sprawdzałem odrazu po nagrzaniu i próbowałem sprawdzić po jeżdzie jak ze 3mninutki postał!!!

Czy to możliwe ze poprostu jest tego oleju za mało czy poprostu nie umiem sprawdzać?

Jakie wy macie metody?

Z góry dziękuje i pozdrawiam!!!! :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musiales wlac mniej niz 1700 ml

sa 2 szkoly sprawdzania po odczekaniu 1 min:

1 - uruchomic zimny silnik na 3 min

2 - po skonczonej jezdzie

ja uczeszczam do tej 2

 

Widzisz kolego wlałem dokładnie 1700 a jak bym wlał mniej-coś około 1600 to myślę że chociaż minimum ale bagnetu by sięgneło!!!

I teraz pytanie czy spróbować dolać odrobinę czy czekać do wymiany?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z filtrem wchodzi 1800ml

 

olej sprawdzam po ok 2 min pracy na jałowych, moto na kołach w pionie, ok 30 sek po zgaszeniu

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz juz bedziesz pamietal - noge wystawiamy - nie podpieramy sie na niej... :)

 

Ja się nie podparłem (o tym to ja pamiętam) :cool:

Wiesz, czasami moto wykonuje wraz z Tobą różne efektowne figury i ja taką wykonałem :buttrock:

Miewasz takie chwile :icon_question:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz kolego wlałem dokładnie 1700 a jak bym wlał mniej-coś około 1600 to myślę że chociaż minimum ale bagnetu by sięgneło!!!

I teraz pytanie czy spróbować dolać odrobinę czy czekać do wymiany?

jesli dobrze pamietam to od min do max jest 100ml

ja bym dolal i obserwowal

po wlaniu (wymienie) sprawdzales ? w ciagu tych 400 sprawdzales ?

ja sprawdzam po kazdej jezdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli dobrze pamietam to od min do max jest 100ml

ja bym dolal i obserwowal

po wlaniu (wymienie) sprawdzales ? w ciagu tych 400 sprawdzales ?

ja sprawdzam po kazdej jezdzie

 

Drzt-a lubi wypić- jak i często jej właściciel :icon_biggrin:

dla tego powinno się min. co 2 jazdy sprawdzać.

Najprawdopodobniej, jeśli dobrze zalałeś to miałeś stan, ale troszkę upiła oleju i trzeba dolać.

przy tej pojemności i jednym garze to raczej standard.

 

ps

nie ma ktoś na zbyciu podwuższenia kiery do drzt-y :icon_question:

 

Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poddaje się dolałem oleju tak koło 300 i powiem wam szczeże że na bagnecie suszarnia!!!

Nie wiem albo jestem zbyt tępy albo moja maszynka pożera olej w nieprzeciętnych ilościach!!

Nie chcem przelac bo to tez nie jest wyjście i zle służy silnikowi!!!

poprostu poczekam do wymiany i bedzie wiadomo!!!!

Pozdro!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poddaje się dolałem oleju tak koło 300 i powiem wam szczeże że na bagnecie suszarnia!!!

Nie wiem albo jestem zbyt tępy albo moja maszynka pożera olej w nieprzeciętnych ilościach!!

Nie chcem przelac bo to tez nie jest wyjście i zle służy silnikowi!!!

poprostu poczekam do wymiany i bedzie wiadomo!!!!

Pozdro!!

 

Jeździć bez oleju też nie wolno, zlej do czystego naczynia olej i zmierz ile go jest,

a jak olej jest świerzak to go możesz ponownie wykorzystać, ale koniecznie musisz mieć prawidłową ilość w motocyklu

Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

z tym olejem to i ja miałem ciekawą historię. Przez 2 lata od nowości nie brał między wymianami wcale. W tym roku po powrocie z Ukrainy (ok 650 km offem) i pierwszym lataniu (jakieś 100 km offem) sprawdzam. A tu lipa. Bagnet suchy. Dolałem 400 ml do stanu "1/2" .

I tak sobie myslę:

1. dużo zjazdów na niskich biegach - ale zawsze tak jeżdżę i co roku kroje te Karpaty. Nigdy tak nie było.

2. 2 dni wyjazdu padało konkretnie, dużo przepraw wodnych, silnik przechłodzony musiał brać - ale jeżdżę cały rok i przy -15 st. C też, po parę godzin. Nigdy nie brał.

Dziury w karterach nie przywiozłem, nigdzie nie cieknie. Olej jak zwykle syntetyk. Styl jazdy po 40stce już się nie zmienia.

 

Jest ktoś mądry?

 

Pozdr

rr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poprostu poczekam do wymiany i bedzie wiadomo!!!!
co bedzie wtedy wiadomo to ja ci moge juz teraz napisac, bedziesz robil generalny albo szukal nowego silnika

 

A postawiłeś go do pionu chociaż czy sprawdzasz olej na pod nóżce?? :banghead:

jak bedziesz mial czas i checi porownaj stan oleju na bagnecie gdy moto jest w pionie i na stopce :)

 

Jest ktoś mądry?
teraz znow trzyma poziom i nie ubywa ? Edytowane przez -Jurgen-
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...