Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wiele ci zabrakło? Ja mam u siebie kierownice renthala + 3cm riser i linek wystarczyło bezproblemowo. Jeżeli chodzi o gaz to możesz rolgaz zamontować tak (obrócić o 180st) że linki będą wychodziły na dole, a co do sprzęgła to raczej najszybciej i najprościej jest dorobić linkę na zamówienie.

 

 

I to jest sluszna koncepcja :)

 

Gdybym mial niska kiere to bez problemu by wszystko styknelo.

Jesli obruce rolgaz o 180 (juz mam troche odwiniety) odpadnie problem linek gazu.

 

bannerfor.jpg

EXC 250 2ttttttt

EXC 400 R jak Rules,

DRZ 400 ADV oddana w dobre rece,

Romet 700 Pegaz - dzieciństwo:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, zakupilem kola supemoto do drz i mam do was pytanie czy ktos z was na zawieszenie od wersji E robil adapter do zacisku na tarcze 310mm albo moze wiecie gdzie mozna znalezc jakies rysunki techniczne z wymiarami takiego cuda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drzs ma w kazdej chlodnicy czujnik temperatury, jeden zalancza wentylator, drugi lampke ostrzegawcza o wysokiej temperaturze czynnika

patrzac na schemat elektryczny widze ze nie biora w tych czynnosciach udzialu inne uklady, tak ?

analizujac taki uklad wychodzi ze kazdy czujnik ma inna temperature dzialania, wentylatorowy nizsza a kontrolkowy wyzsza, tak ?

kombinuje tak poniewaz rozwazam przesiadke na rmz250 jednak musze koniecznie dodac wentylator z uwagi na czesta jazde trialowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

analizujac taki uklad wychodzi ze kazdy czujnik ma inna temperature dzialania, wentylatorowy nizsza a kontrolkowy wyzsza, tak ?

 

Tak samo jest w samochodzie. Jak się załacza wentylator to na desce rozdzielczej nie wyswietla ci się ikonka chłodnicy o podwyzszonej temp. w ukladzie chłodzenia.

 

Moja drz na sell > http://www.allegro.pl/show_item.php?item=642460567

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dwa pytanka odnośnie oponek:

1: Co kupić na tył: mitas, bull, kings tire, michelin, pirelli?

Obecnie jeżdzę na 110/100 18 Michelin AC-10 (na przodzie 80/100 21 michelin).

Ale jeźdzę na różnych podłożach i w tym jest problem, który rodzi pytanie numer 2.

2: Jeżdzę głównie po lesie (twardy grunt z dużą ilością kamieni) / piach - 50/50

Czasem dojazd do lasu po czarnym.

Ale ostatnio zacząłem uczyć się jeździć na gumie. Zaczynałem w terenie, ale szybko zorientowałem się, że na czarnym jest dużo lepsza przyczepność. No i po 2 tygodniach z mojej Michelin AC-10 niewiele już zostało...

 

Oglądając Mitasy zauważyłem, że są rożne skale twardości: C-04, C-06, C-16, C-18...

Jak sądzicie: kupować najtwardsze i śmigać wszędzie, czy miękkie i zmieniać często??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od siebie Mefo mfc11 polecam, opona z homologacja drogową

po 5tys km targania po różnym terenie zostało ok 8mm bieżnika, czyli już tylko do jazdy po suchym

 

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten Michelin to optymalne i tanie rozwiązanie na twardy i suchy teren.

W błocie ciągnie jak nowy, potem jest już tylko gorzej.

Zdarłem jednego i też myślę nad następcą na dniach.

Ogólnie zadowolony jestem z tej opony.

Sam nie wiem co kupić. Mitas odpada bo miałem.

Myślę o Maxxisach na średnio-twardy teren, ale nie poznałem jeszcze konkretnej opinii jakiegoś użytkownika.

 

 

Zna ktoś taką oponkę? trackmaster

 

Możesz go wypróbować, bo to opona na twardy teren. Nie za droga i chyba z nowych produktów.

 

Bieżnik gęsty więc szybko będzie się zapychać w błocie.

Edytowane przez RafRaf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lubię popróbować czegoś nowego.

Miałem C16 plus przód C17. Komplet na twardy teren. Opony bardzo trwałe, a trakcja zadowalająca. Wada jaką mają te opony to słabe trzymanie na zakrętach przy mocnym pochyleniu, szczególnie przód. Bardzo dobrze spisują się na suchych kamienistych podjazdach, kostki odporne na korzenie.

Niestety tył rozprułem trzymakiem przy dość szybkim powrocie na przebitej dętce (to tylko moja wina).

Polecam na niewymagający off-road.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena 300 zł. Mitasy są po 170 zł.

Naprawdę jest taka dobra?

 

 

 

ja tam kupowałem za 230, tu masz normalne ceny MEFO

czy lepsza od mitasa ? przekonasz się jak będziesz wracał asfaltem w ulewę :icon_mrgreen:

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MichuPl

witam

 

mam problem z moja DRZ

 

motorek to dokładnie

 

DRZ 400 E 2006 rok

 

motorek po kontroli zaworów

po czyszczeniu gaźnika

świeca nowa

nowy akumulator

 

motorek odpala jak ma humor

przeważnie jak ma akumulator na full

można posmigać do póki sie go nie zgasi

 

później może odmówić posłuszeństwa :/

 

temat jest taki

 

mechanik twierdzi że od strony mechanicznej jest ok

 

motorek oglądał elektryk i powiedział tak

skoro motor odpala, z humorami bo z humorami ale odpala wiec moduł raczej jest ok

zmierzył rezystancje cewki od świecy i mówi że jest w sumie idealna

sprawdził rezystancje dwóch cewek które sa przy prądnicy

i okazuje sie że niby są ok ale w momencie rozgrzania motocykla

jedna z cewek zwieksza swoja rezystancję ale nadal mieści sie w przedziale wyznaczonym przez producenta

 

natomiast druga nie, jej rezystancja wzrasta dwukrotnie tj przekracza norme o 100 %

 

plan jest taki by dobrac się do cewek w prądnicy i wymienić je na nowe i to powinno pomóc

 

ja natomiast zastanawiam się czy CDI jest sprawne

macie jakieś pomysły ??

 

sezon pełną gębą a sprzęt w krzakach :icon_rolleyes: :icon_rolleyes: :icon_rolleyes: :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

mam problem z moja DRZ

 

motorek to dokładnie

 

DRZ 400 E 2006 rok

 

motorek po kontroli zaworów

po czyszczeniu gaźnika

świeca nowa

nowy akumulator

 

motorek odpala jak ma humor

przeważnie jak ma akumulator na full

można posmigać do póki sie go nie zgasi

 

później może odmówić posłuszeństwa :/

 

temat jest taki

 

mechanik twierdzi że od strony mechanicznej jest ok

 

motorek oglądał elektryk i powiedział tak

skoro motor odpala, z humorami bo z humorami ale odpala wiec moduł raczej jest ok

zmierzył rezystancje cewki od świecy i mówi że jest w sumie idealna

sprawdził rezystancje dwóch cewek które sa przy prądnicy

i okazuje sie że niby są ok ale w momencie rozgrzania motocykla

jedna z cewek zwieksza swoja rezystancję ale nadal mieści sie w przedziale wyznaczonym przez producenta

 

natomiast druga nie, jej rezystancja wzrasta dwukrotnie tj przekracza norme o 100 %

 

plan jest taki by dobrac się do cewek w prądnicy i wymienić je na nowe i to powinno pomóc

 

ja natomiast zastanawiam się czy CDI jest sprawne

macie jakieś pomysły ??

 

sezon pełną gębą a sprzęt w krzakach :icon_rolleyes: :icon_rolleyes: :icon_rolleyes: :icon_rolleyes:

 

 

sprawdz czy sie alternator nie zmielił od tego zacznij

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.bikepics.com/pictures/1678079/

 

alternator wygląda tak

wiec chyba jest cały jak się nie mylę :)

szukam dalej przyczyn

 

Wygląda, że jest OK!

Ale jak już odkryłeś to nie zapomnij żeby zabezpieczyć śruby np. Loctite'm

(jak zostawisz nie zabezpieczone to wcześniej czy później zmieli- wiem po sobie :banghead: )

Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...