Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sprzedalem koła sm to mam kasę tarcze sobie zostawiłem powiedz mi tylko co musze kupić aby wszystko pasowało...z góry dzięki.

 

w sumie chyba napisałem:

koła, dętki, opony, tarcze hamulcowe, zębatkę na tylne koło i nie jestem pewien ale może się okazać ze dystanse do exceli są inne niż od oryginalnych więc te dystanse. Jak chcesz zaszaleć to jeszcze szpery żeby się dętka za szybko nie ukręciła albo musy zamiast dętek.

Edytowane przez skacowany
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedalem koła sm to mam kasę tarcze sobie zostawiłem powiedz mi tylko co musze kupić aby wszystko pasowało...z góry dzięki.

 

Dobra, napisze to tutaj bo widze ze dalej kombinujesz...

 

W wersji supermoto mamy przednie zawieszenie upisde-down, do tego przednia tarcza hamulcowa 310 mm i tylna 240 mm. do obu tarcz fabrycznie sa mocowania zacisku tak by pasowaly one idealnie, nie zaden dystans tylko gotowy odlew.

Wersja S oraz E maja tarcze: przednia 250 mm, tylna 220 mm. i tak samo jak w wersji SM tutaj tez fabryka dala mocowanie na zaciski tak by pasowaly idealnie do tarczy.

Gdy do wersji S chcemy dokupic kola Supermoto i powiedzmy tarcze 320 mm to nie ma problemu gdyz wystarczy dokupic dystans, przykrecic do mocowania w przednim zawieszeniu, do dystansu mocujemy zacisk a tył zostawiamy w spokoju bo po co, no chyba ze ktos chce szalec po calej bandzie wiec sytuacja sie powtarza... dystans zalatwia sprawe. Mozna oczywiscie kupic zacisk ktory juz sam w sobie ma ten dystans, zrobiony z jednego odlewu, mocujemy do zawieszenia i mozna walic stoppie ze az slinka cieknie.

Sprawa sie komplikuje gdy z fabrycznego Supermoto DR-Z chcemy zrobic enduro. piasty, kola i oska powinny wejsc bez problemu bo czytalem na ebayu goscia ktory takie cos robil i GWARANTOWAŁ ze beda pasowac. Jedyny problem to wlasnie z hamulcami, najlepiej przykrecic z wersji SM - czyli 310 mm z przodu i 240 mm z tylu i mozna jezdzic hamujac najdelikatniej jak sie da... tyl to jeszcze nie strach ale z takim heblem z przodu to w terenie nie trudno o zablokowanie kola. Kolejna szkoła to wymiana przedniego zawieszenia z wersji S, montujesz kolo, tarcza z wersji enduro a zacisk jest taki sam jak w SM wiec nic wiecej do szczescia nie potrzeba. Masz tylna tarcze z wersji SM wiec ja montujesz a ta z 220 mm. odkrecasz. Masz swietna okazje kupna oraz oferte pomocy przy montazu o ktorej mi wspominales wiec ja bym bez zastanawiania kupowal.... Jesli gdzies jestem w bledzie prosze poprawic. Nie stosowalem tego osobiscie ale czytalem wiele opinii i biore to na logike...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki chłopaki za pomoc już wiem co mam robić...ostatnie moje pytanie :icon_mrgreen: co myślicie o tych felgach bo facet mi proponuje je ze 2tys kpl. i mówi że tylko będą jeszcze potrzebne tuleje dystansowe aby wszystko pasowało co o tym myślicie?

http://img90.imageshack.us/my.php?image=p5070047mb1.jpg

http://img361.imageshack.us/my.php?image=p5070045ek6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda jakby to były koła od huski

 

podwyższenie kupowaleś na allegro, czy gdzieś indziej?

 

 

 

TU tylko że jeszcze dokupiłem dłuższe śruby bo te z zestawu za krótkie mi się wydawały

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podlacze sie do tematu: czy nie produkuja juz drz? jakos nie moge jej znalezc na stronie suzuki poland. o co w tym chodzi?

 

A co, chcesz kupić? W Tychach w SuziMoto stoi nówka sztuka z 2007 (E) za 21 TPLN... :icon_razz:

 

Nie produkują, bo moto praktycznie bez zmian produkowano... 7 lat! Zobacz ile w tym czasie zmieniał się KTM czy WR... :)

 

Może doszli do wniosku, że czas się zdecydować, albo light albo hard... a to by znaczyło, że RMZ-R 450E powinna się pojawić :lalag: Tak jak to zrobił Kawasaki....

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od tego gościa kupowałem :

http://tnij.org/a5lk

A tu jak to wygląda na moto :

http://www.bikepics.com/pictures/1278479/

http://www.bikepics.com/pictures/1278471/

 

Niestety nie mam zdjęć jak świecą , jak znajdę chwile to zrobię foto i wrzucę link.

 

 

Ja kupiłem podobną lampe na allegro: "DRC LED EDGE2" za 140 pln

 

Chwila pracy z pilnikiem i jest zamontowane. Może nie jest jakoś superpięknie ale trzyma sie mocno i nie połamało się przy pierwszych glebach.

 

http://img517.imageshack.us/img517/379/foto0213yi3.jpg

http://img517.imageshack.us/img517/9348/foto0212ys7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki chłopaki za pomoc już wiem co mam robić...ostatnie moje pytanie :bigrazz: co myślicie o tych felgach bo facet mi proponuje je ze 2tys kpl. i mówi że tylko będą jeszcze potrzebne tuleje dystansowe aby wszystko pasowało co o tym myślicie?

http://img90.imageshack.us/my.php?image=p5070047mb1.jpg

http://img361.imageshack.us/my.php?image=p5070045ek6.jpg

 

Nie odpowiem ci,

jak nie przymierzysz to sie nie przekonasz ;)

co się moze różnic:

srednica szpil na osi,

dystanse (to już wiesz)

system mocowania prędkościomierza

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...