rafako1981 Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Koledzy pytanko do was- wiem że już było na forum jak sprawdzać olej w naszych suczkach ale ja chyba albo czegoś nie rozumiem albo cos jest nie hallo!!! Na zimno oleju się nie sprawdza na ciepło bagnet jest suchy wiec nie wiem w czym tkwi problem i zaznaczam ze około 400 km od wymiany oleju i wlano tyle ile książka pisze!!! Sprawdzałem odrazu po nagrzaniu i próbowałem sprawdzić po jeżdzie jak ze 3mninutki postał!!! Czy to możliwe ze poprostu jest tego oleju za mało czy poprostu nie umiem sprawdzać? Jakie wy macie metody? Z góry dziękuje i pozdrawiam!!!! :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 musiales wlac mniej niz 1700 ml sa 2 szkoly sprawdzania po odczekaniu 1 min: 1 - uruchomic zimny silnik na 3 min 2 - po skonczonej jezdzie ja uczeszczam do tej 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafako1981 Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 musiales wlac mniej niz 1700 ml sa 2 szkoly sprawdzania po odczekaniu 1 min: 1 - uruchomic zimny silnik na 3 min 2 - po skonczonej jezdzie ja uczeszczam do tej 2 Widzisz kolego wlałem dokładnie 1700 a jak bym wlał mniej-coś około 1600 to myślę że chociaż minimum ale bagnetu by sięgneło!!! I teraz pytanie czy spróbować dolać odrobinę czy czekać do wymiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 (edytowane) z filtrem wchodzi 1800ml olej sprawdzam po ok 2 min pracy na jałowych, moto na kołach w pionie, ok 30 sek po zgaszeniu Edytowane 6 Lipca 2010 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swen Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 To teraz juz bedziesz pamietal - noge wystawiamy - nie podpieramy sie na niej... :) Ja się nie podparłem (o tym to ja pamiętam) :cool: Wiesz, czasami moto wykonuje wraz z Tobą różne efektowne figury i ja taką wykonałem :buttrock: Miewasz takie chwile :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Widzisz kolego wlałem dokładnie 1700 a jak bym wlał mniej-coś około 1600 to myślę że chociaż minimum ale bagnetu by sięgneło!!! I teraz pytanie czy spróbować dolać odrobinę czy czekać do wymiany? jesli dobrze pamietam to od min do max jest 100ml ja bym dolal i obserwowal po wlaniu (wymienie) sprawdzales ? w ciagu tych 400 sprawdzales ? ja sprawdzam po kazdej jezdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 6 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 jesli dobrze pamietam to od min do max jest 100ml ja bym dolal i obserwowal po wlaniu (wymienie) sprawdzales ? w ciagu tych 400 sprawdzales ? ja sprawdzam po kazdej jezdzie Drzt-a lubi wypić- jak i często jej właściciel :icon_biggrin: dla tego powinno się min. co 2 jazdy sprawdzać. Najprawdopodobniej, jeśli dobrze zalałeś to miałeś stan, ale troszkę upiła oleju i trzeba dolać. przy tej pojemności i jednym garze to raczej standard. ps nie ma ktoś na zbyciu podwuższenia kiery do drzt-y :icon_question: Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafako1981 Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 poddaje się dolałem oleju tak koło 300 i powiem wam szczeże że na bagnecie suszarnia!!! Nie wiem albo jestem zbyt tępy albo moja maszynka pożera olej w nieprzeciętnych ilościach!! Nie chcem przelac bo to tez nie jest wyjście i zle służy silnikowi!!! poprostu poczekam do wymiany i bedzie wiadomo!!!! Pozdro!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 poddaje się dolałem oleju tak koło 300 i powiem wam szczeże że na bagnecie suszarnia!!! Nie wiem albo jestem zbyt tępy albo moja maszynka pożera olej w nieprzeciętnych ilościach!! Nie chcem przelac bo to tez nie jest wyjście i zle służy silnikowi!!! poprostu poczekam do wymiany i bedzie wiadomo!!!! Pozdro!! Jeździć bez oleju też nie wolno, zlej do czystego naczynia olej i zmierz ile go jest, a jak olej jest świerzak to go możesz ponownie wykorzystać, ale koniecznie musisz mieć prawidłową ilość w motocyklu Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stiff_Master Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 A postawiłeś go do pionu chociaż czy sprawdzasz olej na pod nóżce?? :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrolek Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Witam z tym olejem to i ja miałem ciekawą historię. Przez 2 lata od nowości nie brał między wymianami wcale. W tym roku po powrocie z Ukrainy (ok 650 km offem) i pierwszym lataniu (jakieś 100 km offem) sprawdzam. A tu lipa. Bagnet suchy. Dolałem 400 ml do stanu "1/2" . I tak sobie myslę: 1. dużo zjazdów na niskich biegach - ale zawsze tak jeżdżę i co roku kroje te Karpaty. Nigdy tak nie było. 2. 2 dni wyjazdu padało konkretnie, dużo przepraw wodnych, silnik przechłodzony musiał brać - ale jeżdżę cały rok i przy -15 st. C też, po parę godzin. Nigdy nie brał. Dziury w karterach nie przywiozłem, nigdzie nie cieknie. Olej jak zwykle syntetyk. Styl jazdy po 40stce już się nie zmienia. Jest ktoś mądry? Pozdr rr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 (edytowane) poprostu poczekam do wymiany i bedzie wiadomo!!!!co bedzie wtedy wiadomo to ja ci moge juz teraz napisac, bedziesz robil generalny albo szukal nowego silnika A postawiłeś go do pionu chociaż czy sprawdzasz olej na pod nóżce?? :banghead: jak bedziesz mial czas i checi porownaj stan oleju na bagnecie gdy moto jest w pionie i na stopce :) Jest ktoś mądry?teraz znow trzyma poziom i nie ubywa ? Edytowane 8 Lipca 2010 przez -Jurgen- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafako1981 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Dzieki panowie za zaangażowanie w mój temat!!! Myślę że najlepszym rozwiązaniem bedzie zlanie oleju i sprawdzenie ile tak naprawde jest zalane!!!! I dopiero potem bede oceniał i dumał co dalej!!!! Dzieki i pozdro!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łukasz1993 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 chłopaki nie wiecie kto ma do sprzedania jakis wydech do drz S oczywiscie nie seryjny a i mam pytanie nie lejemy oleju do skrzyni osobno? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rodman Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 ja mam Jak jestes zainteresowany to zapraszam do licytacji :icon_mrgreen: http://www.allegro.pl/item1128864413_suzuk...ch_przelot.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.