Norbisz Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Więc- DR w ogóle nie chce odpalić jak jest zimna, nawet nie łapie. Zmniejsz obroty jalowe i bedzie odpalac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 No to tak :/ Zmniejszanie jałowych nic niestety nie daje :/ Akumulator mam nowy i dobry, zresztą na starym, nadal sprawnym jest to samo :/ Na ciepło odpala bez problemu, paliwo nowe ze stacji, zresztą tak jest od dawna. Po remoncie palił. Sprawdzę napięcie, ale to jutro :P dzięki :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Ja mam podobnie. Jak moto stoi dłużej i jest temperatura poniżej 10*C mam trudności z odpaleniem. Jest to wina zbytniego obciążenia akumulatora przez rozrusznik. "Brakuje" wtedy prądu na mocną iskrę, bo mamy wtedy trochę słabsze akumulatory (im mniejsza temperatura tym słabszy aku). Podłącz akumulator samochodowy kablami do moto i zakręć rozrusznikiem. U mnie pomaga w takiej sytuacji. Już kiedyś napisałem akumulator w DRZ musi być na 100% sprawne. Napięcie spoczynkowe powyżej 12,7V. Jeśli spadnie poniżej 12,5V są duże trudności z odpaleniem w niskiej temperaturze. Problem nie występuje latem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Dokladnie jak pisza, akumulator na ful zaladowany. Do tego jesli dlugo stoi w garazu przez zime to ja spuszczam paliwo z gaznika i wlewam swiezego. Po jakis 1,5 - 2 miesiacach stania przy tych ujemnych temp. zrobilem to co opisane wyzej i zapalil za jednym obrotem walu. Az sie zdziwilem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Ok, to tak: Podłączałem do samochodu i to nic niestety nie daje, akumulatory (2) są w pełni sprawne i full naładowane. I tutaj nie ma znaczenia że stał 3 miesiące, bo wczoraj jeździłem dość dużo, zrobiłem paredziesiąd KM, a i tak jak postał 20 minut to nie zapalił :/ I ki diabeł? Właśnie takie cuda tutaj wychodzą. Jak na rozgrzanym włączam ssanie to motocykl gaśnie- tak ma byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Nie wiem jak DRZ ale DRa czy inne maszynki z którymi miałem doczynienia, po włączeniu ssania na ciępłym silniku, podskakiwały obroty, ale silniczek chodził normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vipszybki Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Posprawdzaj dobrze ssanie, może coś przeoczyłeś jak rozbierałes gaźnik, moja drz nawet w lecie po godzinnym staniu potrzebuje ssanie żeby szybko zapalić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
avekosta Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Ok, to tak: Podłączałem do samochodu i to nic niestety nie daje, akumulatory (2) są w pełni sprawne i full naładowane. I tutaj nie ma znaczenia że stał 3 miesiące, bo wczoraj jeździłem dość dużo, zrobiłem paredziesiąd KM, a i tak jak postał 20 minut to nie zapalił :/ I ki diabeł? Właśnie takie cuda tutaj wychodzą. Jak na rozgrzanym włączam ssanie to motocykl gaśnie- tak ma byc? Ja miałem takie same objawy i to była tylko i wyłącznie winna za bogatej mieszanki paliwa z powietrzem, porostu zalewało ciągle świece i już nie dało sie na niej odpalić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 (edytowane) Śruba mieszanki to ta pod gaźnikiem, obok komory pływakowej? Wykręciłem na ~3 obroty (1 obrót-360 stopni). Spróbuję się pobawić. Świecę mam czarną, co by wskazywało na zbyt bogatą mieszankę (za dużo paliwa lub za mało powietrza). Motocykl nie kopci, ale po daniu ostro w palnik puści dymka na czarno, więc też chyba oznaka zbyt dużej ilości paliwa. Właściwie to ta śruba mieszanki co reguluje? Tzn. mieszankę, ale w jaki sposób? A no właśnie ssanie. Rozkładałem gaźnik 3 razy, 2 razy w drobny mak, i raz gotowałem, więc ssanie wykluczam. Chyba że w środku coś walnęło. No i jak to jest- kiedyś, po włączeniu ssania na ciepłym obroty szły w górę, a teraz gaśnie? Pozdrawiam :D Edytowane 20 Lutego 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vipszybki Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Potrzebuję wykresu: mocy i momentu obrotowego od prędkości obrotowej dla drz 400 (obojętnie jakiej wersji). Ktoś może ma coś takiego lub gdzieś widział w necie.... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 (edytowane) Na stronie akrapovica jest, zaraz wrzucę @edit proszszsz http://img43.imageshack.us/img43/7735/przechwytywanienk.jpg Link bezpośredni Edytowane 20 Lutego 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vipszybki Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Na stronie akrapovica jest, zaraz wrzucę @edit proszszsz http://img43.imageshack.us/img43/7735/przechwytywanienk.jpg Link bezpośredni Spoko oto mi chodziło !!! Wielkie dzięki ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrolek Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Witam Śruba mieszanki to ta pod gaźnikiem, obok komory pływakowej? Wykręciłem na ~3 obroty (1 obrót-360 stopni). Spróbuję się pobawić. Świecę mam czarną, co by wskazywało na zbyt bogatą mieszankę (za dużo paliwa lub za mało powietrza). Motocykl nie kopci, ale po daniu ostro w palnik puści dymka na czarno, więc też chyba oznaka zbyt dużej ilości paliwa. Właściwie to ta śruba mieszanki co reguluje? Tzn. mieszankę, ale w jaki sposób? A no właśnie ssanie. Rozkładałem gaźnik 3 razy, 2 razy w drobny mak, i raz gotowałem, więc ssanie wykluczam. Chyba że w środku coś walnęło. No i jak to jest- kiedyś, po włączeniu ssania na ciepłym obroty szły w górę, a teraz gaśnie? Pozdrawiam :D Z tego co piszesz to możesz mieć zbyt wysoki poziom paliwa. Drugi wariant to źle ustawiona mieszanka biegu jałowego. Za dużo mieszanki idzie kanałem, za mało podniesiona przepustnica. Pozdr rr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyga1990 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Można też szukać na allegro do danego rozmiaru, ale najlepiej zrobić jak napisał szybki Może tym razem ktoś mi pomoże. Dzisiaj odpaliłem DRZ bo chciałem pojeździć, no i pojeździłem, ale problem jest nadal. Więc- DR w ogóle nie chce odpalić jak jest zimna, nawet nie łapie. Założyłem nową świecę NGK CR8E (2 razy) i nic to nie pomogło. Gaźnik czyściłem dwa razy, za trzecim zastosowałem magiczny sposób z ogara, i gotowałem go godzinę w wodzie (sam korpus). Wszystkie dysze czyste, elegancko. Zawory wyregulowane, wartości OK. Nowy akumulator. Przewód WN niewymienialny, to nie ruszany. Kompresja jest, założony nowy tłok+cylinder+łańcuch rozrządu. Wymienione klocki hamulcowe w przednim kole. I nadal nic. Dzisiaj z kumplami odpaliliśmy z pycha-podczepiliśmy linką do Kadeta ( :icon_mrgreen: ) i powolutku i zapalił. Przejechałem się, wróciłem do garażu, postawiłem. Gadaliśmy z kumplami tak z 20 minut, i już nie zapalił. Kręcić sobie mogę i nic. Jak odpali, chodzi super. Nie przerywa, ładnie się wkręca i schodzi z obrotów. Mocny, gdy ciepły pali od przekręcenia wałem. . Olej 10w40 Motul 5100. Buty rozmiar 46. Miał ktoś taki problem? Myślałem o założeniu świecy o większej ciepłocie (CR7E) ale nie wiem czy to coś da, bo ciepłota chyba nie ma za bardzo wypływu na rozruch. A może świeca irydowa? spróbuj kolego wykręcić świece i nalac mu troszke paliwa do gara... tak troszke wiecej jak pół kieliszka:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuru5 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 witam koledzy mial ktos z was do czynienia z "regenerowana" glowica i mostkami tzn ktos je napawal i oszlifowal powiedzcie mi ktos czy na czym takim mozna jezdzic jak dlugo to wytrzyma i kto robi takie zeczy?? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.